SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet, Buda.quote:
Ja, twee dodenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee volgens mij zijn daar doden gevallen zelfs?
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flamingo eten in mijn gehaktballenbadjas?
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
aah denk wat is die post icon vak leeg. Mijn abbo is afgelopen
@Haagsquote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
aah denk wat is die post icon vak leeg. Mijn abbo is afgelopen
Die gaat toch alleen maar miepen dat het zo koud is.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet onder het gammele balkon van Ballie staan voor een serenade in de sneeuw?
Serenades....ja die hoor je niet veel meer.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet onder het gammele balkon van Ballie staan voor een serenade in de sneeuw?
Als je hard genoeg zingt kan ze binnen blijvenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch alleen maar miepen dat het zo koud is.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je hard genoeg zingt kan ze binnen blijven
Als ik te hard zing donderstraalt straks die hele aanbouw in elkaarquote:Op zondag 7 februari 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je hard genoeg zingt kan ze binnen blijven
Had een keer een chick plat op de bank liggen, ik ernaast op een knie met mijn oude gammele gitaar, springt zo'n snaar in haar oog bijna, jankenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Serenades....ja die hoor je niet veel meer.
Kom van die bank af! Waarschuw niet meer.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een keer een chick plat op de bank liggen, ik ernaast op een knie met mijn oude gammele gitaar, springt zo'n snaar in haar oog bijna, janken
Die ging daarna meteen naar huis ook, ik die gitaar kapot getraptquote:Op zondag 7 februari 2021 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom van die bank af! Waarschuw niet meer.
Neenenenenenenenneeeneee van die bank af, dit was de laatste keer.
Volgende keer je doedelzak gebruiken.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ging daarna meteen naar huis ook, ik die gitaar kapot getrapt
Ja gaat ons hier geen banken aan lopen smeren hoor ...quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat ons hier geen banken aan lopen smeren hoor ...
Dacht dat alleen lesbies daarnaar keken?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Orange is the new black is best vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, beetje scharen kan best fijn zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat alleen lesbies daarnaar keken?
Ja kijkt gewoon makkelijk weg, als je vroeger OZ hebt gekeken dan is het wel een extreem softe familyfriendly seriequote:Op zondag 7 februari 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Orange is the new black is best vermakelijk
Zo'n compleet nuttelozequote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje had ook een vriendin, die woonde een eind weg in een oud vrijstaand huisje, maar ze had geen cv in de kamer, alleen in de badkamer en keuken...
Dus ze vroegen wil jij als handige man eens een radiator plaatsen.
Ik erheen, mens in pyjama op de bank. Goed dacht ik nog, kan gebeuren.
Maar om 14:00 lag ze nog op de bank beetje te kijken wat er allemaal toch wel niet gebeurde..
Is best irritant vind ik.
Ik ben ook extreem softquote:Op zondag 7 februari 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kijkt gewoon makkelijk weg, als je vroeger OZ hebt gekeken dan is het wel een extreem softe familyfriendly serie
Met dertig of veertig kleuren?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Nee ik wil straks als ik weer een beetje heb gespaard een nieuwe bank. Denk zon fluwelen bank
Hoe randomquote:Op zondag 7 februari 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje had ook een vriendin, die woonde een eind weg in een oud vrijstaand huisje, maar ze had geen cv in de kamer, alleen in de badkamer en keuken...
Dus ze vroegen wil jij als handige man eens een radiator plaatsen.
Ik erheen, mens in pyjama op de bank. Goed dacht ik nog, kan gebeuren.
Maar om 14:00 lag ze nog op de bank beetje te kijken wat er allemaal toch wel niet gebeurde..
Is best irritant vind ik.
Nee in het groen ofzoquote:
Gifgroen zeker?quote:Op zondag 7 februari 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee in het groen ofzo
er komt echt elke 5 sec een advertentie langs op fb met zon type bank maar nu ik em zoek is die weg
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]Vet, een kwart velg van iemand anders zijn designbankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gewoon alles, bejaardenkleur, nare blinkende stof, dunne gouden pootjes, vorm en design alsof een vrouw met obesitas toch een bikini draagt.quote:
ja dat las ik ook dat dat een reden is voor mensen om deze stof niet te kopen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Met die stof is het altijd net of je de meest vreselijke vlekken in je bank hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alles, bejaardenkleur, nare blinkende stof, dunne gouden pootjes, vorm en design alsof een vrouw met obesitas toch een bikini draagt.
kloptquote:Op zondag 7 februari 2021 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit weekend is belachelijk snel gegaan.
Dat ziet er hard uitquote:Op zondag 7 februari 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon iets saais.[ afbeelding ]
Huehuequote:
O zoiets heb ik ook, maar dan zonder de tweede armleuningquote:Op zondag 7 februari 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon iets saais.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen?
Meer zoiets, lichtgrijs met een stof die geen andere kleur krijgt als je er met je hand over veegtquote:
Ah jaquote:Op zondag 7 februari 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer zoiets, lichtgrijs met een stof die geen andere kleur krijgt als je er met je hand over veegt![]()
[ afbeelding ]
Enige reactie die ik ooit kreeg was "Ooooh yesssss goed gegokt, goddank jaaaaaaaaaaaaaaaaah woooohooooooo party party drup drup"quote:Op zondag 7 februari 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wčl wil horen als je je broek laat zakken.
Is het zo overduidelijkquote:Op zondag 7 februari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen?
Dat klinkt al als een orgasme.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige reactie die ik ooit kreeg was "Ooooh yesssss goed gegokt, goddank jaaaaaaaaaaaaaaaaah woooohooooooo party party drup drup"
Was je verkleed als vrouw en was ze toch blij dat je een man was?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige reactie die ik ooit kreeg was "Ooooh yesssss goed gegokt, goddank jaaaaaaaaaaaaaaaaah woooohooooooo party party drup drup"
Denk eerder een vrouw die een paar keer verkeerd gegokt had en Pinkeltje in de kaasfondue was tegengekomen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je verkleed als vrouw en was ze toch blij dat je een man was?
Is dat niet een heel serieus overdreven reactie.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En bij jou had ze eindelijk de partyknak gevonden.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk eerder een vrouw die een paar keer verkeerd gegokt had en Pinkeltje in de kaasfondue was tegengekomen.
Mooi kleurtje.quote:
Dat zou dan nog de enige reden zijn. Maar ik kom de laatste jaren maar weinig toe aan het bouwen van kussenforten.quote:
Heb je foto?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn bank is ook vrij hard, vink lekker
nee ik probeer inspiratie op te doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent al helemaal bankoloog hč?
Banque-olier.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent al helemaal bankoloog hč?
Voor jezelf of de ideeënbus bij de SS?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik probeer inspiratie op te doen.
Voor mezelf natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2021 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jezelf of de ideeënbus bij de SS?
You can thank me later.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik probeer inspiratie op te doen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
You can thank me later.
https://www.carousell.sg/p/po-flamingo-sofa-cover-175706198/
Krijg je ook een flinke korting?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Al heb ik bij Snacks en Sofa's ook mooie banken gezien maar durf het toch niet aan
Ziet er niet uit! Tis wel een toffe bank, okergeel, hoekbank, strak. Maar met 2 honden liggen er dus kleden op.quote:
Goede verkooppraatje welquote:Op zondag 7 februari 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
maar niet heel veel vertrouwen in de kwaliteit
Het is toch altijd een afweging. Ik heb ongeveer op hetzelfde moment als mijn broer eerste huis gekocht, maar hij is inmiddels aan zijn 3e bank bezig, die is iets trend-gevoeliger. Als je verliefd bent op een bepaald model kun je dat ding echt tig jaren hebben, maar sommige banken die hebben maar een kortere levensduur.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
maar niet heel veel vertrouwen in de kwaliteit
ja maar hoe weet je wat lang mee gaat? Mijn ouders hadden echt een bank van 8 duizend euro vroeger gekocht toen we verhuisden maar die staat er wel nog steeds.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is toch altijd een afweging. Ik heb ongeveer op hetzelfde moment als mijn broer eerste huis gekocht, maar hij is inmiddels aan zijn 3e bank bezig, die is iets trend-gevoeliger. Als je verliefd bent op een bepaald model kun je dat ding echt tig jaren hebben, maar sommige banken die hebben maar een kortere levensduur.
Lekker strakquote:Op zondag 7 februari 2021 19:28 schreef mootie het volgende:
https://images.app.goo.gl/8MPwiHDwXwmWoUeU7
Zoiets
Zo duur hoef je niet te gaan voor een goede bank hoor.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe weet je wat lang mee gaat? Mijn ouders hadden echt een bank van 8 duizend euro vroeger gekocht toen we verhuisden maar die staat er wel nog steeds.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 7 februari 2021 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo duur hoef je niet te gaan voor een goede bank hoor.
Weer zo’n wat je wil horen als je je broek laat zakken (en als die er dan inzit..)quote:
Bepaalde merken (bv. Made) verkopen goedkope banken die trendgevoelig zijn, voor die prijs is ook een iets kortere levensduur ingebouwd zeg maar. Je hoeft niet meteen 8k uit te geven voor een bank natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe weet je wat lang mee gaat? Mijn ouders hadden echt een bank van 8 duizend euro vroeger gekocht toen we verhuisden maar die staat er wel nog steeds.
Waarom zo'n enorm ding?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde eerst deze, maar toen ik 'm wilde gaan kopen hadden ze ineens de vulling verandert. Toen zat ie echt zwaar kut. Jammer.
Nu deze:
[ afbeelding ]
In andere kleuren en zonder die domme hoofdsteunen.
Die eerste zou achteraf ook te groot zijn geweest.
Die van made gaan niet zo lang mee? ze hebben wel leuke bankenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde merken (bv. Made) verkopen goedkope banken die trendgevoelig zijn, voor die prijs is ook een iets kortere levensduur ingebouwd zeg maar. Je hoeft niet meteen 8k uit te geven voor een bank natuurlijk
Kennissen kochten daar ook, en die konden elke 3 jaar een nieuwe halen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet
maar bij op werk hoor ik zoveeeeeel klachten dat ik het daar dan niet aandurf.
Omdat ik dat wilde? En mooi vind en de plek voor had en heb.quote:
Made heeft echt veel leuke dingenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van made gaan niet zo lang mee? ze hebben wel leuke banken
Wat nu weerquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan iemand Boef even uit het eerste vliegtuig terug naar Ibiza duwen. Bedankt.
Gewoon boef manquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk dat de kwaliteit die van Bitter en Bal-bankzaken niet ontloopt.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van made gaan niet zo lang mee? ze hebben wel leuke banken
wat heeft die dampende gerrie nu weer gedaan?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Das niet bestquote:Op zondag 7 februari 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de kwaliteit die van Bitter en Bal-bankzaken niet ontloopt.
Ik vind dat ook altijd wel fijn, een grote bank, om met twee personen languit op te kunnen liggenquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Omdat ik dat wilde? En mooi vind en de plek voor had en heb.
quote:in Hagen bezweek een circustent onder het gewicht van de sneeuw. De brandweer kon de dertien dieren die in de tent zaten redden. Zeven paarden, twee kamelen, twee geiten en twee lama's werden zonder verwondingen gered.
Ja die zit nog in de doosquote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt toch die rare lijkkistsarcofaag van made? oordeel dan zelf over de kwaliteit
Pciesquote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd wel fijn, een grote bank, om met twee personen languit op te kunnen liggen
Een mens, 2 honden, en hij is ook vol.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd wel fijn, een grote bank, om met twee personen languit op te kunnen liggen
Die krijgen een stoelquote:Op zondag 7 februari 2021 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laat ik ook niet languit op mijn bank liggen
Op stoeltjes naast het bed zodat ze het tempo aan kunnen geven met hun handen.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laat ik ook niet languit op mijn bank liggen
Oh ja maar dat heb ik nooitquote:Op zondag 7 februari 2021 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pciesen als je veel mensen over de vloer hebt kan je er ook nog met aardig wat mensen op zitten zonder bij elkaar op schoot te zitten
Je weet dat je ze kan trainen om niet in de bank te gaan liggen hequote:Op zondag 7 februari 2021 19:40 schreef mootie het volgende:
Maar goed, met honden is elke bank verdoemd. Blijf vlekken wegwerken, stofzuigen, haren verwijderen.
Die van mij niet meer, vrees ik.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je weet dat je ze kan trainen om niet in de bank te gaan liggen he
Op een trommel slaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op stoeltjes naast het bed zodat ze het tempo aan kunnen geven met hun handen.
Hier gelukkig geen last van; scheelt dat hij geen haar verliest.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:40 schreef mootie het volgende:
Maar goed, met honden is elke bank verdoemd. Blijf vlekken wegwerken, stofzuigen, haren verwijderen.
Misschien moet ik voor mezelf eens zo'n AppleWatch kopen; toch leuk om wat dingen bij te houden.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stappenteller om de dagscore bij te houden.
Ziet er wel best hard uitquote:
Er druipt nog wel een kwakpapje vanaf zo te zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is bitterbal daar wel naar opzoek.
dat rechtsonder dan toch.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is bitterbal daar wel naar opzoek.
Daarom koop ik blikjes, maar zodra ze statiegeld gaan heffen vraag ik me af wat ik met dat blik moet.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Vroeger dronk ik bizar veel cola (bijna alleen maar)
Nu heb ik moeite om die fles opgedronken te krijgen als er bezoek is geweest
Misschien hier ook maar 0,5l flessen voor gaan kopen, net als spa rood.
is overzees al vrij normaal, maar weet eigenlijk niet hoe ze dat daar verrekenen enzo.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom koop ik blikjes, maar zodra ze statiegeld gaan heffen vraag ik me af wat ik met dat blik moet.
Gewoon wegtieven. Haha heb je Rutten mooi te pakken.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom koop ik blikjes, maar zodra ze statiegeld gaan heffen vraag ik me af wat ik met dat blik moet.
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Ik dronk het vroeger ook best veel (al dronk ik het alleen in combinatie met drank maar dat terzijdequote:Op zondag 7 februari 2021 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Vroeger dronk ik bizar veel cola (bijna alleen maar)
Nu heb ik moeite om die fles opgedronken te krijgen als er bezoek is geweest
Misschien hier ook maar 0,5l flessen voor gaan kopen, net als spa rood.
Lever je blikjes dan niet gewoon in net als flessen?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is overzees al vrij normaal, maar weet eigenlijk niet hoe ze dat daar verrekenen enzo.
gewoon bewaren en inleveren net als met flessen DUHquote:Op zondag 7 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja, dat is dan wel het idee, maar volgens mij mag je de blikjes daar ook platgeslagen inleveren enzo.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lever je blikjes dan niet gewoon in net als flessen?
Mag je ze nog wel platstampen? Geen idee hoe dat gaat bij die emballagedingen in Duitsland en zulks eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lever je blikjes dan niet gewoon in net als flessen?
met drank is ook de nige reden dat ik het zelf nog drinkquote:Op zondag 7 februari 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dronk het vroeger ook best veel (al dronk ik het alleen in combinatie met drank maar dat terzijde). Tegenwoordig heb ik gewoon blikjes, veel makkelijker en tenminste altijd prik.
Ah ok, ja ook platgeslagen kan een machine het aantal tellen lijkt me.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, dat is dan wel het idee, maar volgens mij mag je de blikjes daar ook platgeslagen inleveren enzo.
zou dan bijna zeggen dat ze het op basis van gewicht doen, als je een zak in levert ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, ja ook platgeslagen kan een machine het aantal tellen lijkt me.
neequote:Op zondag 7 februari 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je ze nog wel platstampen? Geen idee hoe dat gaat bij die emballagedingen in Duitsland en zulks eigenlijk.
dan herkent de machine ze toch niet meerquote:Op zondag 7 februari 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je ze nog wel platstampen? Geen idee hoe dat gaat bij die emballagedingen in Duitsland en zulks eigenlijk.
Ja ik drink het nu soms nog wel 'zonder', maar dan moet ik wel weer een aparte smaak als cherry of vanilla hebbenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met drank is ook de nige reden dat ik het zelf nog drink
Daar heb je geen statiegeld op blikjes voor zover ik weet. Of ik ben al heel wat geld misgelopen door de jaren heenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor pasenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had me vanmiddag gestoten en er komt nu wel een blauw eitje op
Duitse automaten scannen de streepjescode, dus blikje moet gewoon rond zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
uhu ja, bij mij gaat 't dan meer om ff 1 glas te breken met water heel de dag.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik drink het nu soms nog wel 'zonder', maar dan moet ik wel weer een aparte smaak als cherry of vanilla hebben
Gezichtje op tekenen, dan doet het meteen geen zeer meer.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had me vanmiddag gestoten en er komt nu wel een blauw eitje op
hollanderquote:Op zondag 7 februari 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Nederlandse blikjes worden gewoon geweigerd.
Ja, geprobeerd.
25 cent per blikjequote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb je geen statiegeld op blikjes voor zover ik weet. Of ik ben al heel wat geld misgelopen door de jaren heen
Shit, ik gooi m'n duitse blikjes altijd wegquote:Op zondag 7 februari 2021 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Duitse automaten scannen de streepjescode, dus blikje moet gewoon rond zijn
de automaat drukt ze daarna wel plat
Als er een deukje inzit lust de gemiddelde automaat ze niet meer.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon bewaren en inleveren net als met flessen DUH
Dat is dan toch helemaal niet praktisch, als je een tas hebt waar je ze in opspaart dan is de helft ingedeukt en sta je dus de halve dag te vloeken bij zo'n machinequote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan herkent de machine ze toch niet meer
Die blikjes moet je dus gewoon over de balie tyven.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik drink het nu soms nog wel 'zonder', maar dan moet ik wel weer een aparte smaak als cherry of vanilla hebben
quote:Het principe van statiegeld is eenvoudig: in de prijs van een plastic fles of blikje zit bijvoorbeeld 0,25 euro statiegeld. Die 0,25 euro krijg je volledig terug op het moment dat je de lege verpakking terugbrengt. Dat kan via een statiegeldautomaat of gewoon aan de balie van een winkel.
Die hebben dat daar toch al 100 jaar ofzoquote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb je geen statiegeld op blikjes voor zover ik weet. Of ik ben al heel wat geld misgelopen door de jaren heen
Kokos of kaneelquote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja 25 cent idd. Is al jaren zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige nederlandse blikjes werken wel.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Nederlandse blikjes worden gewoon geweigerd.
Ja, geprobeerd.
Morgen maar even doen als hij lekker gerijpt is.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezichtje op tekenen, dan doet het meteen geen zeer meer.
Als ik kokos wil dan pak ik gewoon normale cola met een scheut malibuquote:
Anders was je nog rijker geweestquote:
Ja kan, ik heb er nooit op geletquote:Op zondag 7 februari 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben dat daar toch al 100 jaar ofzo
malibu met een scheut cola zeker, zoals long island ice teaquote:Op zondag 7 februari 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik kokos wil dan pak ik gewoon normale cola met een scheut malibu
Ik ook niet. Ook niet bij flesjes. Gewoon wegtyven. Is toch met Pfand nog steeds goedkoper dan NL moehahahhaquote:
Nee gewoon 2/3 cola, ben geen alcoholist ofzoquote:Op zondag 7 februari 2021 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
malibu met een scheut cola zeker, zoals long island ice tea
Laatst ook weer 16 flessen meegegeven aan Picnic.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Maar zou sowieso niet weten wanneer ik voor het laatst statiegeld in zo'n apparaat heb gepropt, ik geef het gewoon mee aan de AH bezorger
Ja en ik krijg ook nog eens de Duitse btw terugquote:Op zondag 7 februari 2021 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet bij flesjes. Gewoon wegtyven. Is toch met Pfand nog steeds goedkoper dan NL moehahahha
Al eeuwen toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Later nog een mailtje. Toch maar even gevraagd waar ze nou precies jeuk aan had. Ze was bang dat er door het open tuinhek honden mijn erf op zouden lopen en tegen mijn gevel kwamen pissen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
JahoorStuur leukleuk wat sneeuwfoto's van mijn huis en mijn buurt naar pa en ma, krijg ik terug:
"Je tuinhek staat open..."
Is jouw moeder mijn moeder?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Later nog een mailtje. Toch maar even gevraagd waar ze nou precies jeuk aan had. Ze was bang dat er door het open tuinhek honden mijn erf op zouden lopen en tegen mijn gevel kwamen pissen.
Serieus hoe verzin je het? En dan nog, waar bemoei je je mee?
Lijk jij op je pa of je ma?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Later nog een mailtje. Toch maar even gevraagd waar ze nou precies jeuk aan had. Ze was bang dat er door het open tuinhek honden mijn erf op zouden lopen en tegen mijn gevel kwamen pissen.
Serieus hoe verzin je het? En dan nog, waar bemoei je je mee?
Toen heeft ze je op een internaat gezet omdat je te vervelend was?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder stopte met moederen toen ik 14 was, wijze vrouw.
daar is het je moeder voorquote:Op zondag 7 februari 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft gewoon een soort manische drang om zich zorgen te moeten maken. Als alles goed gaat en ze niks heeft om zich zorgen over te maken dan gaat ze dingen verzinnen. Dingen zoals dit.
Kun je d'r niet helpen een hobby te vinden?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft gewoon een soort manische drang om zich zorgen te moeten maken. Als alles goed gaat en ze niks heeft om zich zorgen over te maken dan gaat ze dingen verzinnen. Dingen zoals dit.
Toen was ik oud en sterk en wijs genoeg om zelf mijn fouten te mogen makenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen heeft ze je op een internaat gezet omdat je te vervelend was?
en je uit huis getrapt?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was ik oud en sterk en wijs genoeg om zelf mijn fouten te mogen maken
Don't go therequote:Op zondag 7 februari 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je d'r niet helpen een hobby te vinden?
En het mooiste is, ze heeft geen idee wat ze verkeerd doet omdat jij niet durft te zeggen dat je het vervelend vindtquote:Op zondag 7 februari 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor soep?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van mijn heeft ook zo’n moeder.
Mens is nu stikkens dement maar blijft dezelfde dingen roepen als die langskomt.
Kom op tiet terug. Verget oewn slottel net. Zoep neet te vulle.
Ik heb gezegd dat ik niet weet tussen wat voor volk zij woont maar dat hier zulke dingen niet gebeuren.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En het mooiste is, ze heeft geen idee wat ze verkeerd doet omdat jij niet durft te zeggen dat je het vervelend vindt
Wel goed dat je vandaag hebt doorgevraagd!
Je hebt nog nooit gezegd dat je het vervelend vindt?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet weet tussen wat voor volk zij woont maar dat hier zulke dingen niet gebeuren.
Heeft ze een spraakgebrek gekregen van de dementie of zit haar kunstgebit los?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van mijn heeft ook zo’n moeder.
Mens is nu stikkens dement maar blijft dezelfde dingen roepen als die langskomt.
Kom op tiet terug. Verget oewn slottel net. Zoep neet te vulle.
Alleen drinkt het mens nu hele dagen borrels omdat ze steeds denkt dat het borreltijd is.![]()
quote:Op zondag 7 februari 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niet weet tussen wat voor volk zij woont maar dat hier zulke dingen niet gebeuren.
Nee. meestal zwijg ik maar gewoon. Geen zin in gezeik. Dan kom ik hier even janken en ben ik het ook weer kwijtquote:Op zondag 7 februari 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gezegd dat je het vervelend vindt?
Alleen in Psycho.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Van die overbezorgde moeders daar krijg je toch seriemoordenaars van?
Waarom googlede jij op zwangerschapskussen?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://next.ibood.com/nl(...)sen-xxl-uvorm-fleece
wtf is deze
Lol!quote:Op zondag 7 februari 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh dat had ik totaal niet.
Kwam op mijn 15e eens thuis van vakantiewerk, waren ze al 3 dagen op vakantie
Ik keek alleen maar even op iboodquote:Op zondag 7 februari 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom googlede jij op zwangerschapskussen?
Oh ik zou dat gewoon wel eens zeggen, dat je weet dat ze het lief bedoelt, maar blabla.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. meestal zwijg ik maar gewoon. Geen zin in gezeik. Dan kom ik hier even janken en ben ik het ook weer kwijt
Ja, zo zou dat moeten in de theorie.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is nog steeds niet duidelijk dat je het vervelend vind he? Hoi mam, bedankt voor je berichtje, ik stuurde die sneeuwfoto's omdat ik dacht dat jullie het leuk zouden vinden. Ik was teleurgesteld dat ik daar geen reactie op kreeg maar wel op een openstaand hekje.
Heerlijk man, ik heb ook zo'n kussen thuis. Slaapt super relaxtquote:Op zondag 7 februari 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
wtf is deze
Even gefixt.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh dat had ik totaal niet.
Kwam op mijn 15e eens thuis van vakantiewerk, waren ze al 3 maanden verhuisd
Sinds je met HuHu een kindje gemaakt hebt?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik heb ook zo'n kussen thuis. Slaapt super relaxt
Mijn voorspelling komt uitquote:Op zondag 7 februari 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meteen maar even een kussen besteld.
Het liefst zouden ze je in een gouden kooitje stoppen en alleen maar naar je kijken de hele dag.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik was 21 ofzo toen ik zonder ouders op vakantie ging, studiereizen niet meegerekend. Met m'n nicht.
Hadden het er laatst over dat m'n broer op z'n 18e met vrienden met de bus naar Bulgarije was gegaan en toen volgde de discussie dat ik dat niet mocht op m'n 18e. M'n ouders verklaarden me voor gekmaar toen ik een paar jaar geleden in m'n eentje naar Londen ging wilden ze dat niet hebben.
Jij bent ook nog lang niet los van je oudersquote:Op zondag 7 februari 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik was 21 ofzo toen ik zonder ouders op vakantie ging, studiereizen niet meegerekend. Met m'n nicht.
Hadden het er laatst over dat m'n broer op z'n 18e met vrienden met de bus naar Bulgarije was gegaan en toen volgde de discussie dat ik dat niet mocht op m'n 18e. M'n ouders verklaarden me voor gekmaar toen ik een paar jaar geleden in m'n eentje naar Londen ging wilden ze dat niet hebben.
die ken ik niet, maar een langwerpig kussen is vooral in japan bekend:quote:Op zondag 7 februari 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
wtf is deze
quote:Op zondag 7 februari 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds je met HuHu een kindje gemaakt hebt?
Ja denk het ook. M'n moeder bemoeide zich op een gegeven moment zo met m'n huis dat ik vroeg of ze het misschien zelf wilde kopen.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het liefst zouden ze je in een gouden kooitje stoppen en alleen maar naar je kijken de hele dag.
Ze was vanmorgen wel misselijkquote:Op zondag 7 februari 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn voorspelling komt uit [ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 7 februari 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ook nog lang niet los van je ouders
Wat kan er nou helemaal mis gaanquote:Op zondag 7 februari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik probeer dat nu al, dat vrijlaten.
Mijn dochters van 6&9 maar gezegd dat ze hun eigen boekhouding moeten doen.
En die zijn nu een goedlopend tiktok kanaal begonnen.
ben ik tijdelijk van stiefmonster af begint mijn tante zich met dingen te bemoeien.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden van bemoeizuchtige ouders.
Vind je het dan gek dat ze moeite hebben je alleen op reis te laten gaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaben ook nog heel afhankelijk van ze voor mijn gevoel. Vraag me steeds af of ik iets wel goed doe of hoe ik iets moet doen.
Hebben die mensen niet genoeg aan hun eigen leven? Bemoei jij je ook met hun?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ik tijdelijk van stiefmonster af begint mijn tante zich met dingen te bemoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |