SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet, Buda.quote:
Ja, twee dodenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee volgens mij zijn daar doden gevallen zelfs?
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flamingo eten in mijn gehaktballenbadjas?
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
aah denk wat is die post icon vak leeg. Mijn abbo is afgelopen
@Haagsquote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
aah denk wat is die post icon vak leeg. Mijn abbo is afgelopen
Die gaat toch alleen maar miepen dat het zo koud is.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet onder het gammele balkon van Ballie staan voor een serenade in de sneeuw?
Serenades....ja die hoor je niet veel meer.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet onder het gammele balkon van Ballie staan voor een serenade in de sneeuw?
Als je hard genoeg zingt kan ze binnen blijvenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch alleen maar miepen dat het zo koud is.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je hard genoeg zingt kan ze binnen blijven
Als ik te hard zing donderstraalt straks die hele aanbouw in elkaarquote:Op zondag 7 februari 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je hard genoeg zingt kan ze binnen blijven
Had een keer een chick plat op de bank liggen, ik ernaast op een knie met mijn oude gammele gitaar, springt zo'n snaar in haar oog bijna, jankenquote:Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Serenades....ja die hoor je niet veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |