abonnement Unibet Coolblue
pi_197875661
Het Eurovisie Songfestival is altijd een populair evenement bij de wedkantoren, zeker sinds de 10's. De "bookies" worden nauwgezet gevolgd en hebben het ook vaak bij het rechte eind. Sommigen zijn van mening dat de bookmakers het songfestival verpesten. Zelf wil ik niet zo ver gaan (ik volg ze zelf eerlijk gezegd ook nauwgezet), maar dat de spanning er daardoor een beetje af gaat kan ik niet ontkennen. Wat vinden jullie?

Het bekendste overzicht met de huidige "Eurovision odds" vindt je overigens via https://eurovisionworld.com/odds/eurovision.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 februari 2021 @ 18:12:36 #2
39237 crew  H_T
2733
pi_197876092
Wedden op het ESF komt af en toe langs als onderwerp, en dat is dit jaar niet anders. Daarom heeft Fred_B al een topic gemaakt met een enorme berg uitleg over hoe alles in z'n werk gaat *O* Dat topic is te vinden via ESF / Het grote ESF-wedtopic 2021 en omdat we over dat onderwerp geen tweede topic nodig hebben ga ik deze sluiten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')