quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij twee keer 6:12 reed in de World Cups, dat is mij totaal niet bijgebleven. Ik heb niks gezegd.
Dat blijktquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:14 schreef showtimer het volgende:
[..]Er zit enige logica in de loting.
Heb je de goeie tijden van Trofimov wel meegekregen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij twee keer 6:12 reed in de World Cups, dat is mij totaal niet bijgebleven. Ik heb niks gezegd.
De NOS belooft alle ritten!quote:Van donderdag tot en met zondag zijn in Heerenveen de WK afstanden en alle ritten zijn live te zien bij de NOS. Op donderdag (vanaf 14.40 uur) en vrijdag (vanaf 15.00 uur) op NPO 2, op zaterdag (13.40 uur) en zondag (12.10 uur) op NPO 1. Alle uitzendingen zijn ook te zien op NOS.nl en in de NOS-app en natuurlijk zijn de WK te volgen bij Langs de Lijn op NPO Radio 1.
Annet is geroyeerd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:03 schreef VoMy het volgende:
Beschouwen we voor met Annette en Rintje?
Ik was abuis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze voldoen niet aan het vrouwenquotum.
quote:De presentatie van de tv-uitzendingen is in handen van Dione de Graaff, voor de analyse tekenen Erben Wennemars en Rintje Ritsma (donderdag en zondag) en Mark Tuitert en Annette Gerritsen ( vrijdag en zaterdag. Het commentaar bij de beelden komt van Herbert Dijkstra en Erik van Dijk.
Lees ik nou goed: geen Martin Hersman? Hoeraquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik was abuis.Ze hebben WK Afstanden 2017 op de overzichtspagina staan (https://over.nos.nl/)
[..]
De luchtdruk van de Prumjur Liekquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lees ik nou goed: geen Martin Hersman? Hoera
https://over.nos.nl/nieuws/vier-dagen-wk-afstanden-bij-de-nos-4/quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Erik van Dijk is veel erger, die ziet alles verkeerd. Ik hoor liever Hersman iets te enthousiast worden over een goede tussenronde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is dat ik weet en gezien heb dat Hersman ooit een prima stukje kon schaatsen, anders zou je denken dat hij nog nooit op een schaats heeft gestaan. Met z’n gezwam over vanalles behalve over de rit die bezig is en wat daarin echt gebeurtquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Erik van Dijk is veel erger, die ziet alles verkeerd. Ik hoor liever Hersman iets te enthousiast worden over een goede tussenronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |