quote:
Iedereen begrijpt dat 0fux en Soze gewoon reclame voor elkaar maken.
Ik denk niet dat er ooit een gevecht gaat komen en dat ze er een verhaal van maken om abonnees te krijgen. Vooral 8-18 jarigen vinden dit enorm spannend.
Nu ik meer over die 0fux weet denk ik dat hij eerder naar Soze gaat dan andersom. Al vind ik wel dat hij beter kan wachten tot de hand van Soze genezen is.
Iedereen weet dat hij EDITBYMOD woont en ook veel EDITBYMOD vinden is. Niet dat hij bang zal zijn, maar hij is makkelijk te vinden. Ook dat nummer heeft hij meerdere keren gegeven waarbij je zijn tshirts kunt bestellen. Laatst ontdekte hij een GPS tracker onder zijn Mercedes. Mogelijk aangebracht door een vijand van hem. Politie zal het niet geweest zijn die zouden niet zo'n goedkoop Chinees apparaat onder een auto plakken, maar mogelijk wilde iemand weten waar zijn wietplantages/drugslabs zaten, want niemand weet waar hij zijn geld mee verdient. Komt dat echt van die 2 callcenters en die ene sushibar die hij in zijn bezit heeft? Er is weinig bekend over hoe die zaken lopen en het komt ook weinig terug in zijn video's.
Het zou best zo kunnen zijn dat het echt is, maar het lijkt me geloofwaardiger dat alles in scène gezet is door Soze en 0fux om beide meer kijkers/abonnees te krijgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 05-05-2021 16:13:32 (ADRES verwijderd) ]