Pepquote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 08:33 schreef pullup het volgende:
Ik slaap deze week maar eens uit.
Omdat het kan
Voorlopig zal er niet veel liggen omdat het te hard waaitquote:Op maandag 8 februari 2021 08:41 schreef Chanel5 het volgende:
Henk Angenent in een nieuwsprogramma net op 1, hij denkt dat het eind van de week kan omdat de weermodellen eruit lopen oid
het zal toch niet hè? eindelijk weer een elfstedentocht en dan dit kak corona wat het misschien onmogelijk maakt.
Het was gister eindelijk gestopt maar keek net buienradar en daar ligt er weer een hoor, een beste sneeuwbui.quote:
Er gaan er zeker hordes hem illegaal rijden dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
Weerman zegt, het wordt centimeters per dag en eind van de week de magische grens van 15 cm
de omstandigheden zijn subliem zegt hij
Ik moet hem nog maken, ga ik tijdens de lunch pauze doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:16 schreef pullup het volgende:
Hoe is jouw time lapse gegaan? @:Prisha
Ben benieuwd. Bij jou was de sneeuwval flink toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet hem nog maken, ga ik tijdens de lunch pauze doen.
Hij heeft precies 24 uur gelopen, van 17:00 zaterdag tot 17:00 zondag. Ik maak er een filmpje van van maximaal 30 seconden.
ja wij hadden hier behoorlijk sneeuw. Alleen door de wind ligt er op sommige stukken niks en op andere stukken er dan een halve meter. Onder andere voor mijn voordeurquote:Op maandag 8 februari 2021 09:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Bij jou was de sneeuwval flink toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |