Maar dat is hij overduidelijk niet ....quote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Papa van mijn dochter. Dat staat er.
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
.
Papa van de dochter van ShalinaSharonaWeetIkVeel.
?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:18 schreef Leandra het volgende:
Overigens lijkt dat account van een Marie vd S te zijn, dus de kans is groot dat Shalina de naam van haar dochtertje (het kind van papa Habibi) is dus.
Ik dacht dat het moelijk in Nederland was op je naam te veranderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef amaranta het volgende:
We kunnen toch wel stellen dat het Angelo is? De naam Dj**** gewoon niet meer gebruiken.
Echt niet gezondquote:Op zondag 7 februari 2021 01:20 schreef DaniqueV het volgende:
allemaal Bonnie en Clyde, lekker origineel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://dagelijksnederlan(...)-in-bonnie-en-clyde/
Ik heb die tekst van die vriendin net ook hoevaak door zitten lezen, geen idee wat ze ook bedoelt met die 2 zusje
Heeft Samantha nu zelf een huis? Ze woonde eerst bij Gerrit daar was ook de baby kamer gemaakt waar is dat nu allemaal naar toe?quote:Op zondag 7 februari 2021 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samantha is van Scheveningen, niet van Duindorp...
Misschien is het een vergis baby en is het in werkelijkheid een meisje. Of het is nog erger nr 2 van dit leuke setjes is onderweg en dat is een meisje.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Papa van mijn dochter. Dat staat er.
Zo lees ik het ook eigenlijk allebei een kind van Habibi je verzint het niet😴quote:Op zondag 7 februari 2021 10:07 schreef superpro het volgende:
Ze zegt: dat ze het leuk vind dat haar beste vriendin, die ze als 2de zusje beschouwd, nu samen is met de vader van haar kind...dus Barbie heeft een kind met ene jongen die ook een kind heeft met haar beste vriendin/wannebee zusje
Volgens mij had ze al die tijd nog gewoon dat flatje op Scheveningen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft Samantha nu zelf een huis? Ze woonde eerst bij Gerrit daar was ook de baby kamer gemaakt waar is dat nu allemaal naar toe?
Ik snap sowieso niet dat je met zo'n kapotte nagel door kunt lopen, ik zou dat helemaal niet kunnen handelen, als ik mijn (eigen) nagels lang heb en er scheurt er een dan knip ik de heleboel gewoon kort.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Staat ze weer met d’r kapotte nagel op dat toilet.
Die leest hier echt niet mee, neem aan dat ze dan wel die plee uitbeeld zou houden.
Thanksquote:Op zondag 7 februari 2021 13:08 schreef Mylene het volgende:
Sex Tape met Michael en Naomi. Hij wil haar niet likken, maar wel gepijpt worden. Echt vreselijke gast en zij het huisvrouwtje spelen, zijn kousen aan doen, haartjes doen, en oh wat grote piemel dat hij heeft, kan een paar dagen niet lopen, hihihi. Lieten niets zien geloof ik, alleen een dichte deur met geluiden dat ze bezig waren in tegenstelling tot de andere stellen.
Zal niet echt een lange termijn worden denk ikquote:Op zondag 7 februari 2021 13:11 schreef Andromache het volgende:
Dat gaat dus ook klappen. Op de lange termijn.
Gatver. Deze mensen vinden zichzelf vreselijk geil hè.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:08 schreef Mylene het volgende:
Sex Tape met Michael en Naomi. Hij wil haar niet likken, maar wel gepijpt worden. Echt vreselijke gast en zij het huisvrouwtje spelen, zijn kousen aan doen, haartjes doen, en oh wat grote piemel dat hij heeft, kan een paar dagen niet lopen, hihihi. Lieten niets zien geloof ik, alleen een dichte deur met geluiden dat ze bezig waren in tegenstelling tot de andere stellen.
Zij vindt haar rol wel best heb ik het idee, het toilet schoonmaken als Michael daar om vraagt enzo en klaarkomen in haar mond mag Michael trouwens ook. Een zielige vertoning van een vrouw, zonder make-up ziet ze er wel beter uit.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:11 schreef Andromache het volgende:
Dat gaat dus ook klappen. Op de lange termijn.
Gaat alleen zo niet lukken, voelt iemand zich geroepen om ze te melden dat ze het verkeerde gaatje gebruiken?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zij vindt haar rol wel best heb ik het idee, het toilet schoonmaken als Michael daar om vraagt enzo en klaarkomen in haar mond mag Michael trouwens ook. Een zielige vertoning van een vrouw, zonder make-up ziet ze er wel beter uit.
Maar wie weet, ze willen ook graag een kindje, vandaar dat ze veel seks hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |