SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nou toen mocht ik nog niet eens opblijven 's avondsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bijna en toen dacht ik 88,,,,
ik daarop en op politiek en Kim Kardashianquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik scoor erg slecht op de modevragen
Dat zijn juist mijn categorieën. Showbizz, mode, eurovisie songfestival.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik scoor erg slecht op de modevragen
Gewoon meedoen volgende keer jij!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn juist mijn categorieën. Showbizz, mode, eurovisie songfestival.
ditquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
Jouw 'veels te makkelijk' willen we in cijfers zien
Als ik niets te doen heb zal ik wel keertje meedoen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon meedoen volgende keer jij!
Wat doen jullie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon meedoen volgende keer jij!
goed verhaalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik hoogst verbaasd zou zijn als ik een fout antwoord zou hebben bij dat spelletje.
Dit geloof ik, dat jij verbaasd zou zijn. Wij niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik hoogst verbaasd zou zijn als ik een fout antwoord zou hebben bij dat spelletje.
Joe... jij doet ook maar gewoon mee!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Valt alleen niet te controlerenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe... jij doet ook maar gewoon mee!
Maakt ie maar een screenshotquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt alleen niet te controleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |