abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197917071
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat een discussie :')

Maar als we het dan toch hebben over de beste afsluiters voor drinkwater. Een echt goede afsluiter in de gebouwenwereld komt van Kemper.

Onder druk je bovendeel vervangen. Brons, hoogwaardige afdichting. Kiwa keur. 10jr garantie [ afbeelding ]

Deze pas ik toe in installaties. De klant wil kwaliteit en prijs is daarbij initieel onbelangrijk. Want een lekkage of uitval van je installatie is velen malen duurder.
Plastic/pvc doppie :)
En laat nou eens een mooie zien?

Hebben we het hier toch over water; toen iedereen een eigen watermeter kreeg....
Mijn huis is redelijk goed geluid-geïsoleerd; krijg ik een watermeter, hoor ik de tikken van de bovenburen 2 etages hoger als zij de kraan openzetten; klote waterbedrijf :P
pi_197917117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]

Plastic/pvc doppie :)
En laat nou eens een mooie zien?

Hebben we het hier toch over water; toen iedereen een eigen watermeter kreeg....
Mijn huis is redelijk goed geluid-geïsoleerd; krijg ik een watermeter, hoor ik de tikken van de bovenburen 2 etages hoger als zij de kraan openzetten; klote waterbedrijf :P
Snap je hele verhaal niet.
Vakman pur sang
pi_197917172
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Snap je hele verhaal niet.
Die goedkope watermeters tikken hoorbaar :Y
pi_197917189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:41 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]

Die goedkope watermeters tikken hoorbaar :Y
Ja dus?
Vakman pur sang
pi_197917219
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dus?
Dat is uitermate vervelend als jij ligt te pitten en de buurman gaat om 6 uur 's-morgens onder de douche :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')