SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Zo geheim is het niet meer inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die van mij hier gevonden maar daar is ze het zelf nog niet mee eens
Naast complotdenker ook nog een necrofiel; het is in ieder geval geen standaard CV dat je hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze slaapt zo mooi...zo mooi...ademende ze nog maar...en zaten er maar geen wormen in haar oogkassen.
She will never grow pubic hairquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze slaapt zo mooi...zo mooi...ademende ze nog maar...en zaten er maar geen wormen in haar oogkassen.
Allicht ligt dat gewoon om mijn eigen observatievermogen en zit dat vooral in mijn eigen allergie hoek.quote:
Dit is wel erg waar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht ligt dat gewoon om mijn eigen observatievermogen en zit dat vooral in mijn eigen allergie hoek.
Als mijn man over mij zou praten als 'mijn liefste popje' o.i.d krijgt hij van mij de wind flink van voren.
Ik krijg echt rillingen van mijn wijfie, mijn vrouwtje, mijn mannetje of mijn ventquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allicht ligt dat gewoon om mijn eigen observatievermogen en zit dat vooral in mijn eigen allergie hoek.
Als mijn man over mij zou praten als 'mijn liefste popje' o.i.d krijgt hij van mij de wind flink van voren.
hebben ze inmiddels een webshop?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker losgaan dan![]()
www.zeeman.nl
Nou nee, dat zijn nu ook niet echt mijn termen. Ik spreek liever van schetepoepebeessie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik krijg echt rillingen van mijn wijfie, mijn vrouwtje, mijn mannetje of mijn vent
al lang johquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
he
[..]
hebben ze inmiddels een webshop?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:36 schreef Karzai het volgende:
nog geen sneeuw hier, wel spekjes
[ afbeelding ]
Ik heb nu mijn prinsesjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik krijg echt rillingen van mijn wijfie, mijn vrouwtje, mijn mannetje of mijn vent
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn nu ook niet echt mijn termen. Ik spreek liever van schetepoepebeessie.
ook rotte vis enzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
maar ja als ik iemand echt leuk vindt mag die mij ook wel van alles noemen
Preciesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een vrouw is ten alle tijden gelijkwaardig aan een man. Die hoeft dus niet betutteld te worden, in verkleinwoorden over gesproken te worden of anders bestempeld te worden als 'teer poppetje' of iets wat daar van weg heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh trouwens @:Ygritte ..
Hoe anderen hier over seks en vrouwen praten, DAT IS WEL VOLWASSEN?
Word ik nog boos ook... zin om te rossen
"Getinte kuthoer, ik hou van je"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
maar ja als ik iemand echt leuk vindt mag die mij ook wel van alles noemen
niet-verse-visquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet wel beetje netjes blijven
OK.. schetepoepebeest dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een vrouw is ten alle tijden gelijkwaardig aan een man. Die hoeft dus niet betutteld te worden, in verkleinwoorden over gesproken te worden of anders bestempeld te worden als 'teer poppetje' of iets wat daar van weg heeft.
Hebbie daar ook een linkje bij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk ppk - resurrection is nu gejat en in een top40 nummer verwerkt
It worksquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je van mij ook een ros gekregen![]()
Nou.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ware liefde is ook maar een sprookje
Oh dan kan ik ook geen oordeel vellen, al gok ik dat die niet heel positief zal zijnquote:
het was meer een 'bespaar je de moeite' ideequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan kan ik ook geen oordeel vellen, al gok ik dat die niet heel positief zal zijn
Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:45 schreef Ygritte het volgende:
PEDROOOOO SNEEUWT HET BIJ JOU AL??????????
Ik hoop voor je vriendin dat ze nog niet geriatisch is dan....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Origineel verjaardagcadeautje wel.
*noteert
In de Achterhoekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:45 schreef Ygritte het volgende:
Ocharm prinsesjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriendin dat ze nog niet geriatisch is dan....
Voor mij wonen jullie allemaal ver wegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij woont ver weg, anders hoort ie me niet....
NET WEL IETSquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:45 schreef Ygritte het volgende:
om breek je daarbij je nek?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:49 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij wel af hoe dat dan gaat. Heb je dan 17 klasgenoten die zich voor dit lumineuze cadeau hadden aangeboden, deed men een oproepje op facebook... was dit spontaan op straat en waren het toevallige voorbijgangers..... vragen vragen....
dan kan ze wel d'r tandjes uit doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriendin dat ze nog niet geriatisch is dan....
Ik vermoed eerder oude getrouwde kerels tegen een vergoeding.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:49 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij wel af hoe dat dan gaat. Heb je dan 17 klasgenoten die zich voor dit lumineuze cadeau hadden aangeboden, deed men een oproepje op facebook... was dit spontaan op straat en waren het toevallige voorbijgangers..... vragen vragen....
girls gone wildquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:49 schreef Ygritte het volgende:
Welke tanden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan ze wel d'r tandjes uit doen
Waarschijnlijk omdat den heren iets te hard aan het stoten warenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
En waar
[..]
om breek je daarbij je nek?
Ohhhh jongens..... wat zou dat dan fijn zijn als dit jullie op latere leeftijd nog overkomtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan ze wel d'r tandjes uit doen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh jongens..... wat zou dat dan fijn zijn als dit jullie op latere leeftijd nog overkomt![]()
Heb je wat om naar uit te kijken zo na je 70e
Dan moet je wel heeeeel enthousiast zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat den heren iets te hard aan het stoten waren![]()
Kennelijk was het een opwindende gebeurtenis met 17 hitsige mannen
US heeft hem ook al genoteerd. Allicht kan je hetzelfde doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je wel heeeeel enthousiast zijn.
Wel een origineel idee
Los, samen regelen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je wel heeeeel enthousiast zijn.
Wel een origineel idee
Vanwege COVID heb ik een jaar overgeslagen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zetten de vraag hier gewoon uit, wie is er binnenkort jarig hier?
het wordt alleen maar beterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sla dit jaar mijn verjaardag over. word ook te oud
Moet je nog langer op je spuitje wachtenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Merk er nog weinig van. Heb ik een memo gemist?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:11 schreef Karzai het volgende:
je staat beter in het leven niet meer dat moeten
Nee toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je nog langer op je spuitje wachten
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Merk er nog weinig van. Heb ik een memo gemist?
dan heb je het slecht aangepaktquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Merk er nog weinig van. Heb ik een memo gemist?
ach ja, of je nou 13 of 14 maanden moet wachten maakt dan ook niet meer uit.quote:
LoLquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien straks.quote:
ik vier het ook nooitquote:
nja ik ben 7 dagen na m'n moeder jarig.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vier het ook nooit
Het is dat ik vlaai moet trakteren op het werk, verder niks
Mijn schoonzus is de dag na haar eigen moeder jarig. In 2011 nam ze wraak, door zelf op haar moeders verjaardag haar dochter op de wereld te zetten...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja ik ben 7 dagen na m'n moeder jarig.
van jongs af aan kwam iedereen altijd wel naar haar verjaardag maar verdomden ze het om een week later weer te komen voor mijn verjaardag
en het populairste kut kind van de klas was 2 dagen na mij jarig. dusja dat was met kinderfeestjes ook altijd great succes.
Nja doe thuis wel taart enzo, maar goed. Ik heb er niet echt iets mee.quote:
dagelijks, maar geboren worden vieren vind ik niet nodig.quote:
FOKkers hebben geen vrienden iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen met weinig tot geen vrienden hier denk ik.
alweer? hoe vaak ben je al 33 geworden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik word over dik 3 weken, alweer 33
nooit nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alweer? hoe vaak ben je al 33 geworden?
wat zijn dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen met weinig tot geen vrienden hier denk ik.
Zwemmen en friet?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb best leuke verjaardagsfeestjes.
Joehoe... US, Pedro... denk dat dit de 1e is, dus als jullie nou nog ff 31 andere mannen regelen...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik word over dik 3 weken, alweer 33
aan boord wel gehadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb best leuke verjaardagsfeestjes.
doe geen moeite..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joehoe... US, Pedro... denk dat dit de 1e is, dus als jullie nou nog ff 31 andere mannen regelen...
Ik wil niet weten wat jij van plan bentquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joehoe... US, Pedro... denk dat dit de 1e is, dus als jullie nou nog ff 31 andere mannen regelen...
Staat op de lijst genoteerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik niks... US en Pedro gaan een bro-team vormen en zoeken iemand met een verjaardagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij van plan bent
Doe je niet mee dan om ons het voor te doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik niks... US en Pedro gaan een bro-team vormen en zoeken iemand met een verjaardag
Toevallig net herpes...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe je niet mee dan om ons het voor te doen?
Vet gevaarlijk!quote:
wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
Maar goed... Ik betwijfel of ik dus een verjaardag kan vieren dit jaar. Vorig jaar was een no go....
Die van mij gaat gewoon weer niet door.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
Maar goed... Ik betwijfel of ik dus een verjaardag kan vieren dit jaar. Vorig jaar was een no go....
Ohhhhh daar doe ik dan weer niet zo moeilijk over. Nog steeds 28 keerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We vragen niet hoevaak je jarig geweest bent.
nu is het hoerenpasta zonder maagdenvlies?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
ikl ben de tomatenpuree vergeten voor mijn pasta
ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu is het hoerenpasta zonder maagdenvlies?
ik heb bierquote:
fijn dat de wijkagent dat ook meldt. Die heeft vast niks beters te doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Ook in Brabant de eerste vlokken
In Schijndel is sneeuwval gesignaleerd, meldt deze wijkagent:
gezondheidquote:
het is minder #viesdikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Falafel zonder knoflooksaus ofzo is toch anders.
Maar waarom dan zonder?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Falafel zonder knoflooksaus ofzo is toch anders.
It giet oan!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Ook in Brabant de eerste vlokken
In Schijndel is sneeuwval gesignaleerd, meldt deze wijkagent:
gruwelijk nat gewoonquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier Gvd nog gewoon droog he.
Alles valt in Utrecht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
iN hEt mIdDeN vAn NeDeRlAnD zAl De MeEsTe SnEeUw VaLlEn
nog geen vlok te zien hierquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
iN hEt mIdDeN vAn NeDeRlAnD zAl De MeEsTe SnEeUw VaLlEn
Ja dat was ook mijn plan maar heeft zo weinig meerwaardequote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een rondje lopen nu het nog mag
Bus poedersuiker meenemen en af en toe schudden?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn plan maar heeft zo weinig meerwaarde
Nou het middelpunt van Nederland ligt zes km verderop dus ik vind mijn huis ook wel centraal.quote:
en niet verder gekomen dan de garage vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een rondje lopen nu het nog mag
wat smaakt er niet ballie?quote:
Waar is hier?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:56 schreef mootie het volgende:
Er werd hier een uur geleden al gestrooid.
En het waait!
Aansteller!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
Mijn kat maakte op vrij eisende manier duidelijk dat buiten 'the place to be was'... Dus wat ever... jouw feestje vriend. 5 minuten later is ie verkleumd en wil hij op schoot opwarmen...
Twente, tegen de grens aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar is hier?
Sweet Lake meldt alleen stormachtige wind nog, en 1 graad boven 0
Hier nog niet, alleen een beetje ijzige miezerquote:
ik doe 29, 30 en 31 februari daar wel aan meequote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe 29, 30 en 31 februari daar wel aan mee
Dit soort gevallen lijken de standaard tegenwoordig, wij zijn gewoon raarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow die is behoorlijk verknipt.
https://www.ad.nl/show/sc(...)tussenmens~a29c2c1d/
dan had je er toch een knoflook olijfolie dressing bij gemaakt. of een pesto roomsausquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tomatensaus vergeten voor de pasta
Ene vergeet pastasaus, ander vergeet knoflooksaus, gaat lekker hier in Foquevillequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles zat al in de pan en die tomaat komt pas als laatstequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan had je er toch een knoflook olijfolie dressing bij gemaakt. of een pesto roomsaus
Had je maar hier pasta moeten komen etenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij kent bal echt nog nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan had je er toch een knoflook olijfolie dressing bij gemaakt. of een pesto roomsaus
Ik gooi ze hier morgen ook wel even naar buiten levert ook altijd leuke plaatjes op....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond wordt helemaal hyper van sneeuw. Die heeft morgenvroeg tijd van zijn leven.
Ik heb zin in het wandeltje rond 11 uur. Hopen dat er dan een lekker vers laagje ligt. Knerpen door de sneeuwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond wordt helemaal hyper van sneeuw. Die heeft morgenvroeg tijd van zijn leven.
Pedroquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ook in de achterhoek bij Pedro
Oh no, you didn’tquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
tijd zat om snel een pestoroomsaus of een knoflookolie mixje te makenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles zat al in de pan en die tomaat komt pas als laatste
dat is correctquote:
je had het hoedje er nog op kunnen leggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Resultato:
[ afbeelding ]
Een heuse CHEESE POOL op het dak <3![]()
@:Ettovanbelgie
en een toefje groene kruidenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je had het hoedje er nog op kunnen leggen
presentatie alles
Bord matched de kaasquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
presentatie alles
Cheese pool, dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
presentatie alles
Wel raar dat hij op z'n 15e ook al die stem hadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
Bij Jim vind ik het altijd een beetje raar dat hij ook opgegroeid is ofzo, blijft in mijn hoofd altijd kleine Jim.
Jij vind het toch te makkelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Karin Bloemen? Dan weet ik zeker dat ik niet wil kijken.
iedereen is de sneeuw aan het zoeken.quote:
Netjes!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
1 fout
van die neuksels. maar denk dat ik de vraag verkeerd gelezen had en ze precies in spiegelbeeld had gezet
moet de regen daar voor in de vriezer leggen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
iedereen is de sneeuw aan het zoeken.
nee dan wordt het ijzelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet de regen daar voor in de vriezer leggen?
Oei, dat moeten we niet hebbenquote:
nee dat is toch wat gevaarlijk. Gelukkig mogen we toch niet naar buiten.quote:
Rocco en lourdes denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
30 punten geloof ik. Weet ik veel hoeveel kinderen madonna heeft.
ik had de volgorde verkeerd om ingevuldquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
30 punten geloof ik. Weet ik veel hoeveel kinderen madonna heeft.
zulke dingen zijn toch momentopnamesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga me niet schamen voor mijn scores hoor.
ah oh ja iets uit malawi dacht ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en nog drie importkindjes. Toen het hip was omdat Angelina het deed.
Oh dus ik hoef nog niet uit het raam te kijken?quote:
dat had ik met Jason voorhees. maar was even goed te laat blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
En die van de soundmixshow deed ik Eurovisie en toen dacht ik neeeeee...
Ik bijna en toen dacht ik 88,,,,quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
En die van de soundmixshow deed ik Eurovisie en toen dacht ik neeeeee...
neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus ik hoef nog niet uit het raam te kijken?
Die wist ik natuurlijk meteenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik met Jason voorhees. maar was even goed te laat blijkbaar.
Twentequote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Songfestival in januari, dat is 'm niet, dacht ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bijna en toen dacht ik 88,,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |