SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Smek smekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je af en toe wat proeft zo
Zou ik ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
maar ik wil ook niet maar genoegen nemen met iets om maar een relatie te hebben
ja doen al die andere mensen dat wel dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen.
Dat ik dat op mijn leeftijd zou doen ok, maar op jouw leeftijd mag je echt nog wel eisen hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
maar ik wil ook niet maar genoegen nemen met iets om maar een relatie te hebben
Ken best wel wat mensen met zeer matige relaties.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen al die andere mensen dat wel dan?
Sommige mensen wel. Soms weten ze het zelf ook niet dat ze er middenin zitten. Een vriend van mij is zelf vrij onzeker en heeft een vriendin die dat ook is, die blijven bij elkaar omdat ze bang zijn om alleen te blijven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen al die andere mensen dat wel dan?
Ja dacht meeste mensen ontmoeten elkaar op werk. Heb ik nu ook niets aan. Of het zijn religekkies of complotgekkies. En heb ook niks met de typische verkoper want die hebben echt geen fatsoenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zonder gekheid, als je een relatie wilt zul je fysiek op pad moeten. Ga sporten in groepsverband, veel uit, veel ondernemen, je goed voelen, niet zoeken.
En door beestachtige aantrekking zal iemand in je armen vallen.
Denk je dan dat zij gelukkiger zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen wel. Soms weten ze het zelf ook niet dat ze er middenin zitten. Een vriend van mij is zelf vrij onzeker en heeft een vriendin die dat ook is, die blijven bij elkaar omdat ze bang zijn om alleen te blijven.
Heeft denk ik ook wel te maken met hoe goed je jezelf en je behoeftes kent.
Juist niet op het werkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht meeste mensen ontmoeten elkaar op werk. Heb ik nu ook niets aan. Of het zijn religekkies of complotgekkies. En heb ook niks met de typische verkoper want die hebben echt geen fatsoen
Die maat van mij met zijn 88 halfbroertjes en halfzusjes heeft dan weer een andere reden, hij is best een erg aantrekkelijke man met een matig aantrekkelijke vrouw maar ik denk dat hij nog voor geen tien miljoen haar zou bedriegen ooit met wie dan ook, zo'n afkeer heeft hij van het leven van zijn vader, daarom is hij bij haar al zijn halve leven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen wel. Soms weten ze het zelf ook niet dat ze er middenin zitten. Een vriend van mij is zelf vrij onzeker en heeft een vriendin die dat ook is, die blijven bij elkaar omdat ze bang zijn om alleen te blijven.
Heeft denk ik ook wel te maken met hoe goed je jezelf en je behoeftes kent.
oh dat dacht ik altijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Juist niet op het werk![]()
Det is misschien in de horeca zo, maar dat heeft in de meeste gevallen ook geen lang leven.
Een wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
En een hoop mannen zitten met zo'n instabiel halfje, die zie ik ook wel vaker.
Op een eigen manier zijn ze "tevreden" maar denk niet echt gelukkig. Voor die kerel speelt ook mee dat hij altijd een totaalplaatje voor ogen gehad heeft. Een vrouw; een huis; een kind. Dat heeft hij nu en dan zal het wel goed zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dan dat zij gelukkiger zijn?
Zo'n beschadigde maar half functionerende vrouw, dat trekt ook een bepaald type man aan die graag de touwtjes in handen hebben, soort man-hondje relatie.quote:
ja dat idee heb ik dus ook. Ik hoef ook geen kind of te trouwen dus hoef daar al geen consessies voor te doen omdat te bereiken. Stel je voor je hebt een sterke kinderwens en je vind maar geen leuke man...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een eigen manier zijn ze "tevreden" maar denk niet echt gelukkig. Voor die kerel speelt ook mee dat hij altijd een totaalplaatje voor ogen gehad heeft. Een vrouw; een huis; een kind. Dat heeft hij nu en dan zal het wel goed zijn.
"wel goed" vind ik eigenlijk niet goed genoeg als je een relatie met iemand voor langere tijd aangaat.
Maar wat wil je dan wel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik dus ook. Ik hoef ook geen kind of te trouwen dus hoef daar al geen consessies voor te doen omdat te bereiken. Stel je voor je hebt een sterke kinderwens en je vind maar geen leuke man...
Daar kiest die man dan ook zelf voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n beschadigde maar half functionerende vrouw, dat trekt ook een bepaald type man aan die graag de touwtjes in handen hebben, soort man-hondje relatie.
Eentje van de straat afplukken, je moest eens weten hoe weinig veeleisend de meeste mannen zijn joh.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik dus ook. Ik hoef ook geen kind of te trouwen dus hoef daar al geen consessies voor te doen omdat te bereiken. Stel je voor je hebt een sterke kinderwens en je vind maar geen leuke man...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje van de straat afplukken, je moest eens weten hoe weinig veeleisend de meeste mannen zijn joh.
En toen ben je maar weer naar binnen gegaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik was net op straat toch. Niks wat ik wilde plukken
Nadat ik mijn eten bij elkaar had gesprokkeld welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen ben je maar weer naar binnen gegaan![]()
Kinderen zijn best wel een puntje om het over te hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:28 schreef bitterbal het volgende:
k ken dus serieus een vrouw en die wilde geen kinderen haar man wel. ze heeft dus 2 kinderen gekregen zodat die man niet bij haar weg zou gaan. Ze vertelde mij dat ze die kinderen pas op hun 4e leuk begon te vinden en ze had ook een au pair in huis.
ja heb het wel in mijn profiel staan dus ga er vanuit dat zij die mij liken zich daar in kunnen vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen zijn best wel een puntje om het over te hebben.
Ik lette vooral op de "trotse tantes" op Tinder.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het wel in mijn profiel staan dus ga er vanuit dat zij die mij liken zich daar in kunnen vinden
Die willen toch ook kinderen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lette vooral op de "trotse tantes" op Tinder.
Vriendin van me is zo dus echt he, als die een knappe man ziet dan springt ze er echt op af, maakt niet uit hoe of wat of waar maar ze zal haar zin krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik was net op straat toch. Niks wat ik wilde plukken
Wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lette vooral op de "trotse tantes" op Tinder.
Als ze alleen maar seks willen zal het geen probleem zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het wel in mijn profiel staan dus ga er vanuit dat zij die mij liken zich daar in kunnen vinden
Mja ik durf niemand aan te spreken dus ik blijf stiekem kijken :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van me is zo dus echt he, als die een knappe man ziet dan springt ze er echt op af, maakt niet uit hoe of wat of waar maar ze zal haar zin krijgen.
Ja dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze alleen maar seks willen zal het geen probleem zijn
Mja, dat heb ik ook wel. Al heb ik een zwak voor readheadsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet echt een "type" dus altijd heel verschillende mensen die ik aantrekkelijk kan vinden, of verschillende dingen die aantrekkelijk zijn.
Hier gaat het fout dusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik durf niemand aan te spreken dus ik blijf stiekem kijken :p
boekenwurmen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook wel. Al heb ik een zwak voor readheads
Wat is aanhangen? Samenwonen is ook geen doel hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en dan? Samenwonen en er de hele dag aanhangen?
Je snapt toch wel wat een relatie is? Je hebt er zelf eentje.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en dan? Samenwonen en er de hele dag aanhangen?
Ja vreemde vraag voor iemand iemand met vrouw en kidsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat een relatie is? Je hebt er zelf eentje.
Ja wij hebben beide en samen ons eigen leven. En veel te doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat een relatie is? Je hebt er zelf eentje.
quote:
Kook ambities zeker woehahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belangrijkste vind ik dat ze verzorgt zijn, voor zichzelf kunnen zorgen, een eigen mening hebben, liefst wat ambitie en een leuk koppie.
Dat nummer 1 indicator dat ze kinderen willen.quote:
Vrouwen die met hun kleine neeftje/nichtje op een van de tinder foto's staan en zichzelf dan trotse tante noemen.quote:
Als hij of zij ongeveer 10% van jouw boekenkast heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iemand een boekenwurm? Asking for a friend.
Een eigen mening?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belangrijkste vind ik dat ze verzorgt zijn, voor zichzelf kunnen zorgen, een eigen mening hebben, liefst wat ambitie en een leuk koppie.
Iemand die graag leestquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer is iemand een boekenwurm? Asking for a friend.
Een vogel op hun hoofd?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat nummer 1 indicator dat ze kinderen willen.
[..]
Vrouwen die met hun kleine neeftje/nichtje op een van de tinder foto's staan en zichzelf dan trotse tante noemen.
Die staat bij mij op de lijst met:
- vrouwen op een motor
- vrouwen die 10x eigenlijk precies dezelfde foto op hun profiel hebben staan
- vrouwen met een vogel op hun hoofd
- vrouwen die van die effecten gebruiken voor foto's, geen idee van welke app dat komt
Wat vind je van cavia's? Asking for a friend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die graag leest![]()
Maar eigenlijk bedoel ik er meer mee dat iemand een beetje rustig is, geen feestbeest. Meer introvert dan extravert.
Wat zegt de vogel op hoofd foto?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die met hun kleine neeftje/nichtje op een van de tinder foto's staan en zichzelf dan trotse tante noemen.
- vrouwen op een motor
- vrouwen die van die effecten gebruiken voor foto's, geen idee van welke app dat komt
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
- vrouwen op een motor
Complotgekkie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, weet dat het vreemd klinkt. Maar het kan best wel aantrekkelijk zijn.
Ik heb niet eens zoveel boekenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als hij of zij ongeveer 10% van jouw boekenkast heeft
Ik lees niet, maar zo'n grote boekenkast vind ik ik wel leuk staan in huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel boekenik doe er veel ook gewoon weer weg namelijk
zo groot is m'n kamer nou ook weer niet.
Kan lekker zijn met een glaasje rode wijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind je van cavia's? Asking for a friend.
Onverwerkte trauma's bij die mensen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zegt de vogel op hoofd foto?
Ik ken een vrouw en die is echt extreem adembenemend megasuperknap en leuk en die heeft een foto met een vogel op haar hoofd.quote:
Met zo'n trapje ervoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik lees niet, maar zo'n grote boekenkast vind ik ik wel leuk staan in huis
* zet kip op de grond.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onverwerkte trauma's bij die mensen.
Ergens zit er ook een grens natuurlijk. Maar iemand mag best kritisch zijn over bepaalde dingen, of een mening hebben over politiek, dierenwelzijn etc.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onverwerkte trauma's bij die mensen.
Het zal wel aan de vogel liggen. Een parkietje versus een vale gier ofzo.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw en die is echt extreem adembenemend megasuperknap en leuk en die heeft een foto met een vogel op haar hoofd.
Grotere kamer aanschaffenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n trapje ervoorWilde ik vroeger.
Ken wel iemand die zo'n enorme kast met trapje heeft, maar die trap staat zo ver de kamer in dat ze hem met een week eraf heeft gehaald.
Trotse tante moet niet te indringend naar voren komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
- vrouwen op een motor
Ja dat is idd vermoeiend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens zit er ook een grens natuurlijk. Maar iemand mag best kritisch zijn over bepaalde dingen, of een mening hebben over politiek, dierenwelzijn etc.
Niet iemand die maar alles best vind.
Wat wil je eten
- maakt me niet uit
Don't stick your dick in crazy. Gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw en die is echt extreem adembenemend megasuperknap en leuk en die heeft een foto met een vogel op haar hoofd.
Mijn moeder zegt altijd, hoe meer boeken mensen hebben hoe gekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n trapje ervoorWilde ik vroeger.
Ken wel iemand die zo'n enorme kast met trapje heeft, maar die trap staat zo ver de kamer in dat ze hem met een week eraf heeft gehaald.
Het is niet wat je op een datingprofiel als eerste zou moeten presenteren (is mijn mening).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trotse tante moet niet te indringend naar voren komen.
Maar eigenlijk vind ik dat wel ok, ken ook genoeg vrouwen die hele leuke dingen doen met neefjes en nichtjes maar dan zelf toch bewust kinderloos zijn.
Ik vind het altijd ze leeg, een woonkamer zonder boeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik lees niet, maar zo'n grote boekenkast vind ik ik wel leuk staan in huis
Voor US lijkt me dat geen criteriumquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy. Gewaarschuwd mens telt voor twee.
Nee dat is wel een foute raadgever.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet wat je op een datingprofiel als eerste zou moeten presenteren (is mijn mening).
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd ze leeg, een woonkamer zonder boeken.
Straks even parkietjes kopen dan maar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd, hoe meer boeken mensen hebben hoe gekker.
Je kunt er toch ook andere dingen neerzetten dan boeken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Vriend van mij was zo. Paar keer mee op vakantie geweest, werd er echt gek van.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens zit er ook een grens natuurlijk. Maar iemand mag best kritisch zijn over bepaalde dingen, of een mening hebben over politiek, dierenwelzijn etc.
Niet iemand die maar alles best vind.
Wat wil je eten
- maakt me niet uit
Ik heb het tot nu toe allemaal prima overleefd en ik kan wel wel een klein cruiseschip vullen met gekke wijven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy. Gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ergens geeft het ook wel aan dat ze goed zijn met kinderen; als je zelf kinderen wil wellicht ook wel belangrijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Nee dat is wel een foute raadgever.
mannen gaan ook graag met neefjes en nichtjes op de foto en dat zetten ze er dan ook specifiek bij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens geeft het ook wel aan dat ze goed zijn met kinderen; als je zelf kinderen wil wellicht ook wel belangrijk.
Ik lees ook op een erader hoor! Maar boeken geven wel sfeer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Een ereader scheelt ook een hoop ruimte
Ja dat wel. Sommige boeken wil ik gewoon voor de heb hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lees ook op een erader hoor! Maar boeken geven wel sfeer.
Mijn broer heeft vast ook een foto waarbij ik met mijn neefje op de foto sta. Die gooi ik niet voor iemands voeten als ik ga eten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mannen gaan ook graag met neefjes en nichtjes op de foto en dat zetten ze er dan ook specifiek bij.
Laat het dan weg...
Heb er ook nog maar eentjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had vroeger vier boekenkasten. Nu nog maar eentje
Is de natuur, vrouwen zoeken altijd iemand die goed is met kinderen behalve als ze slechts jeuk hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens geeft het ook wel aan dat ze goed zijn met kinderen; als je zelf kinderen wil wellicht ook wel belangrijk.
ik heb er 3 bij m'n ouders en hier een paar verhuisdozen volquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had vroeger vier boekenkasten. Nu nog maar eentje
Ik heb nog tien verhuisdozen met boeken in Hongarije staanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er 3 bij m'n ouders en hier een paar verhuisdozen vol
ik nog lang nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n huidige boek vandaag wel weer uit denk ik.
ga halen danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog tien verhuisdozen met boeken in Hongarije staan
hoe is 't nu met je buik, nu je antibiotica en bacterie af bent?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa straks weer Mocro Maffia kijken.
@Solotovskiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa straks weer Mocro Maffia kijken.
Kun je geen bibliotheek maken op zolder?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef mootie het volgende:
Hier staan de dozen ook op zolder. Echt zonde.
Ja gaat prima eigenlijk. 😁quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is 't nu met je buik, nu je antibiotica en bacterie af bent?
We leven niet meer in de natuurlijk. Of gaan we vanmiddags Bizons jaren in Den Bosch.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is de natuur, vrouwen zoeken altijd iemand die goed is met kinderen behalve als ze slechts jeuk hebben.
En toch, een Britse maat van me was serieus maar 1.59 maar die had zo'n schitterend boevengezicht en een mooie kop dat hij altijd met lange fotomodellen liep te paraderen en het bijzondere was, hoe mooi ze ook was iedereen viel altijd toch eerst dat mannetje op door zijn kutkop.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
hehehe
https://9gag.com/gag/aB2YAYA
Mijn ouders namen af en toe een doos mee. Maar zelf ga ik alleen met het vliegtuig die kant op.quote:
dan kan je ook een cartonite mee terug nemenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders namen af en toe een doos mee. Maar zelf ga ik alleen met het vliegtuig die kant op.
Hehe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
hehehe
https://9gag.com/gag/aB2YAYA
O ja volgens mij staat die ook ergens op m'n leeslijst. Met 480 boeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik nog lang niet
ben nog niet eens op de helft.
Het is echt zo'n boek waarvan ik had van wtf dit van deze schrijver. En dit is te scifi voor mij, maar ben er toch door gegrepen
https://www.bol.com/nl/f/(...)rs/9200000124382520/
Dat kan. Maar zo belangrijk vind ik het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je ook een cartonite mee terug nemen
Maar ik haat de vlizotrap ze erg!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je geen bibliotheek maken op zolder?
Reminder ook @Ygritte, vanavond om 8 uur is er weer een weet ik veel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja volgens mij staat die ook ergens op m'n leeslijst. Met 480 boeken.
Oeh, ik had wel even een emmer zout kunnen halen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
er is een winter des doods liveblog
https://nos.nl/liveblog/2(...)t-voor-ijsgroei.html
Denk altijd dat mamma dan 160 kilo weegt, of een drugsgebruikster, dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Vind het altijd wat ongeloofwaardig dat je niet weet dat je zwanger bent
Vrouw bevalt onverwacht in tandartspraktijk in Velp
In een tandartspraktijk in het centrum van Velp is afgelopen week een vrouw bevallen die niet wist dat ze zwanger was. Ze deed dat met behulp van twee politieagenten, meldt de politie op Instagram.
De agenten liepen maandagochtend door het centrum van het dorp, toen een voorbijgangster hen aansprak. Zij bracht de agenten naar de vrouw die op straat overvallen was door weeën. De politie riep de hulp in van een ambulance en zocht tegelijkertijd naar een plek voor de bevalling.
Het drietal belandde in een tandartspraktijk. De vrouw beviel nog voordat de ambulance er was, meldt Omroep Gelderland.
Het baby'tje is een jongetje en heeft de naam Herman gekregen. Omdat hij erg licht was bij de geboorte (1450 gram) is hij opgenomen in het ziekenhuis
Heeft thuisbezorgd scooters met sneeuwkettingen?quote:
O Ja! Ik wil al jaren meedoen en vergeet het elke keer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Reminder ook @:Ygritte, vanavond om 8 uur is er weer een weet ik veel.
Nou maar goed dat ik niet dat driegangenmenu van social deal voor morgen had besteld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft thuisbezorgd scooters met sneeuwkettingen?
Je zei vorige week dat je het steeds vergat dus dacht herinner je evenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja! Ik wil al jaren meedoen en vergeet het elke keer.
Snel nog voor vanavond laten komen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ik niet dat driegangenmenu van social deal voor morgen had besteld.
De helling van de garage hier ook. Maar ik was niet van plan weg te gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zout is hier niet nodig. De bestrating enzo is verwarmd
Ik red me nog wel een paar dagenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:12 schreef Karzai het volgende:
toch nog maar even wat extra boodschappies gehaald to be sure
ja hoe dik moet je zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk altijd dat mamma dan 160 kilo weegt, of een drugsgebruikster, dat kan ook.
Mocht het zo ver komen dan strooi ik wel. Het paadje naar mijn voordeur is best glad. Straks heeft de folderbezorger een gebroken nekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De helling van de garage hier ook. Maar ik was niet van plan weg te gaan.
Of ik ren achter de strooiwagen aan met een emmer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen dan strooi ik wel. Het paadje naar mijn voordeur is best glad. Straks heeft de folderbezorger een gebroken nek
Beetje bang voor mijn pa. Die heeft van dat spekgladde natuursteen in de tuin. Daar ga je na een regenbui al op je bekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen dan strooi ik wel. Het paadje naar mijn voordeur is best glad. Straks heeft de folderbezorger een gebroken nek
dat wil ik zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Of ik ren achter de strooiwagen aan met een emmer.
Heyyyy was jij hier al eerder?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Of ik ren achter de strooiwagen aan met een emmer.
extra binnen zitten. Is dat in de woonkamer ipv garage?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wil ik zien.
Heb de auto extra binnen gezet zodat de strooiwagen hem niet kan raken
jawel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
mijn bank buiten kan niet echt kapot vriezen toch?
een van stofquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel.
althans, ik weet natuurlijk niet wat je voor bank hebt.
Ga je’m binnen zetten als het antwoord ja is?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
mijn bank buiten kan niet echt kapot vriezen toch?
Nee, daar mogen alleen de fietsen komenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
extra binnen zitten. Is dat in de woonkamer ipv garage?
oh ja, die kun je weggooienquote:
jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je’m binnen zetten als het antwoord ja is?
Het verbaasde mij ook toen het zojuist op de radio hoorde. Dat kan toch niet? Toch hoor je het vaker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
Vind het altijd wat ongeloofwaardig dat je niet weet dat je zwanger bent
Vrouw bevalt onverwacht in tandartspraktijk in Velp
In een tandartspraktijk in het centrum van Velp is afgelopen week een vrouw bevallen die niet wist dat ze zwanger was. Ze deed dat met behulp van twee politieagenten, meldt de politie op Instagram.
De agenten liepen maandagochtend door het centrum van het dorp, toen een voorbijgangster hen aansprak. Zij bracht de agenten naar de vrouw die op straat overvallen was door weeën. De politie riep de hulp in van een ambulance en zocht tegelijkertijd naar een plek voor de bevalling.
Het drietal belandde in een tandartspraktijk. De vrouw beviel nog voordat de ambulance er was, meldt Omroep Gelderland.
Het baby'tje is een jongetje en heeft de naam Herman gekregen. Omdat hij erg licht was bij de geboorte (1450 gram) is hij opgenomen in het ziekenhuis
kun je de kussens er af pakken? of moet het hele ding naar binnen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
oke dan moet ik ff wat herindelen hier
kussens zijn al binnen. Alleen nog dat frame. Heb geen hoesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je de kussens er af pakken? of moet het hele ding naar binnen?
of heb je iets om hem mee af te dekken?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
oke dan moet ik ff wat herindelen hier
en is dat frame ook stof?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kussens zijn al binnen. Alleen nog dat frame. Heb geen hoes
Ik ga vanavond ook meedoen. Voor het eerst. N.a.v. jouw post dat het zo leuk is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zei vorige week dat je het steeds vergat dus dacht herinner je even
Hmm, ja, die zou ik niet onbeschermd buiten latenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zon soort bank als dit
https://www.latour-lith.n(...)M1R-7-QaAhJpEALw_wcB
Gezellig! Dit is echt zo'n gevalletje hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook meedoen. Voor het eerst. N.a.v. jouw post dat het zo leuk is.
wordt dat hier op fok meegespeeld?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig! Dit is echt zo'n gevalletje hoe meer zielen hoe meer vreugd.
bouwmarkt, bouwplastic bestellen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kussens zijn al binnen. Alleen nog dat frame. Heb geen hoes
Beetje laat denk ik.quote:
bouwmarkten mag je spullen afhalenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje laat denk ik.
Net als er nu achter komen dat je winterjas te klein is
Vorige week deden Ama, Frantic, Yg Solof en ik mee volgens mij, was leukquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt dat hier op fok meegespeeld?
dat is toch dat programma met Beau ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorige week deden Ama, Frantic, Yg Solof en ik mee volgens mij, was leuk
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch dat programma met Beau ?
Wat doen jullie op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig! Dit is echt zo'n gevalletje hoe meer zielen hoe meer vreugd.
In deze KSC?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorige week deden Ama, Frantic, Yg Solof en ik mee volgens mij, was leuk
Oh, dat kan ik niet meespelenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Quizen,Is een programma, weet ik veel en dan kan je meedoen met een app.
Dan denk ik toch dat ik overslaquote:
Ja tussendoor in de KSC en met de app. Maar als er even pauze was klaagden we hier over de vragenquote:
Ik heb gisteren de app geïnstalleerd en de oefenvragen gedaan, die gingen wel heel snel..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Quizen,Is een programma, weet ik veel en dan kan je meedoen met een app.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet meespelen![]()
Maar veel plezier
Jammer.quote:
Ja gaat snel maar af en toe doen ze een praatje tussendoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de app geïnstalleerd en de oefenvragen gedaan, die gingen wel heel snel..
geen probleem voor mijquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou blijf je twee weken zo zitten?
ja prima maar hij verwarmt maar een heel klein beetje eigenlijk. Die die ik vroegah had daar was het net alsof je tussen een tosti-ijzer staptequote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoe was het slapen met je elektrische deken?
helling van de garage + 10 meter daarvoor en 10 meter voor de hoofdingangquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De helling van de garage hier ook. Maar ik was niet van plan weg te gaan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoe was het slapen met je elektrische deken?
Zet even op je profiel: "Gedijt prima tussen puinhopen"quote:
Ik heb al zo veel succesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet even op je profiel: "Gedijt prima tussen puinhopen"
we hebben niet allemaal opruim OCD flesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan krijg je van die hoarders als datequote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zo'n zin in de sneeuw jongens.
Op dag 2 staan er 30 vrachtwagens vol bende aan de deur.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan krijg je van die hoarders als date
Nou prima tochquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal opruim OCD fles
Wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat kan wel op tinder
liefst plat maar het is wel nat
Nou ik wel hoor, mijn huis ziet er doorgaans uit alsof ze net funda foto's zijn komen makenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal opruim OCD fles
Zet je dat op Tinder "liefst plat maar is wel nat""quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat kan wel op tinder
liefst plat maar het is wel nat
Ik ook wel. Niet uit een soort panische OCD of whatever, maar gewoon, overzichtelijk. Afwas laat ik nog weleens een paar dagen staan. En schone was opvouwen doe ik nooit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, mijn huis ziet er doorgaans uit alsof ze net funda foto's zijn komen makenRuim elke avond alles netjes op, en alles heeft een plek.
ik kan in de deuropening een deur hebben staan, gigantisch in de weg maa blijf er gerust een maand overheen stappen :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, mijn huis ziet er doorgaans uit alsof ze net funda foto's zijn komen makenRuim elke avond alles netjes op, en alles heeft een plek.
Ik zou dan iedere dag een beetje troep maken of dingen anders zetten net zo lang tot er een klein adertje in je oog knapt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kijken of we dan meer succes hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zet je dat op Tinder "liefst plat maar is wel nat""
Nee, twee uur max. Dan heb ik hem gemonteerd of ergens in een berging neergezet en een klus op Werkspot geplaatst.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan in de deuropening een deur hebben staan, gigantisch in de weg maa blijf er gerust een maand overheen stappen :p
Ik kan me als het niey opgeruimd is moeilijk op iets concentreren, zeker nu ik thuis werk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel. Niet uit een soort panische OCD of whatever, maar gewoon, overzichtelijk. Afwas laat ik nog weleens een paar dagen staan. En schone was opvouwen doe ik nooit.
hier is het meer een rommelhok dan een woonruimtequote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is leuk met dieren. En het zou je een excuus geven vanavond in de sneeuw te wandelen. Ik overweeg een stiekem klein ommetje. Hoeveel is de coronaboete? 100 euro toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook
jammer dat beaglemans hier niet in de buurt woont
die vindt sneeuw geweldig
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, twee uur max. Dan heb ik hem gemonteerd of ergens in een berging neergezet en een klus op Werkspot geplaatst.
Wel veel geldquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is leuk met dieren. En het zou je een excuus geven vanavond in de sneeuw te wandelen. Ik overweeg een stiekem klein ommetje. Hoeveel is de coronaboete? 100 euro toch?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan iedere dag een beetje troep maken of dingen anders zetten net zo lang tot er een klein adertje in je oog knapt.
95quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is leuk met dieren. En het zou je een excuus geven vanavond in de sneeuw te wandelen. Ik overweeg een stiekem klein ommetje. Hoeveel is de coronaboete? 100 euro toch?
Alsof je een avondje uitgaat en 100 euro uitgeeft, zo moet je het dan zienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen de hele dag sneeuw. Ook n het donker voor de avondklok. Zou het niet vanavond doen neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ik ook al besloten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles heeft en plek, maar ik ruim echt nit elke avond alles 100% op. Enige waar ik dat mee doe is met mn gereedschap. Want dat is een beetje zuur als je bij een klant staat en een half uur moet zoeken naar iets, of dat blijkt dat je het niet bij je hebt omdat je te lui was om het op te ruimen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gratis avondje uitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof je een avondje uitgaat en 100 euro uitgeeft, zo moet je het dan zienEn met een beetje geluk is het gratis.
kennelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:51 schreef mangalie het volgende:
Ben ik de enige die sneeuw niets vind?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:53 schreef Karzai het volgende:
Sneeuw is wel leuk als het blijft liggen
U & S zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga vanavond een heel groot hart in de sneeuw tekenen met een pijl erdoorheen en twee initialen [ afbeelding ]
U en S?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga vanavond een heel groot hart in de sneeuw tekenen met een pijl erdoorheen en twee initialen [ afbeelding ]
Thai bungalow? Ik heb teveel gemist de laatste tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
nu begint thai bungalow dude ook weer te appen
ja jongen met een bungalow in thailand. maar zo druk en teveel gefocust op kleur ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Thai bungalow? Ik heb teveel gemist de laatste tijd
Die was toch niet helemaal honderd?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
nu begint thai bungalow dude ook weer te appen
namen en rugnummersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:59 schreef Karzai het volgende:
ik ben vier keer op stap geweest met een fokster, geen van alle vier iets geworden maar toch een leuke tijd gehad
Kijk onze player hierquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:59 schreef Karzai het volgende:
ik ben vier keer op stap geweest met een fokster, geen van alle vier iets geworden maar toch een leuke tijd gehad
geen idee maar zo fucking druk was diequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was toch niet helemaal honderd?
Namen en rugnummers aub.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:59 schreef Karzai het volgende:
Ja precies.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof je een avondje uitgaat en 100 euro uitgeeft, zo moet je het dan zienEn met een beetje geluk is het gratis.
Jij gaat sowieso al niet naar buiten. In de avond is het nog magischer en maagdelijke sneeuw is de beste sneeuw. Dus misschien is me dat wel 95 euro waard.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen de hele dag sneeuw. Ook n het donker voor de avondklok. Zou het niet vanavond doen nee
Verse sneeuw in de avond is het mooistequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]
Jij gaat sowieso al niet naar buiten. In de avond is het nog magischer en maagdelijke sneeuw is de beste sneeuw. Dus misschien is me dat wel 95 euro waard.
Ik verheug me ook wel op ons avondrondje zo rond 23.00.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies.
[..]
Jij gaat sowieso al niet naar buiten. In de avond is het nog magischer en maagdelijke sneeuw is de beste sneeuw. Dus misschien is me dat wel 95 euro waard.
Jouw uitzichtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verse sneeuw in de avond is het mooiste
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet zoek maar in het fok archief
Ken ik ze?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet zoek maar in het fok archief
Ja joh prachtig! En misschien nog een blote voeten in de sneeuwtje doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik verheug me ook wel op ons avondrondje zo rond 23.00.
Hey Mootie!! Hoe is het met je?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik verheug me ook wel op ons avondrondje zo rond 23.00.
Hmmm daar ga ik over nadenkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh prachtig! En misschien nog een blote voeten in de sneeuwtje doen?
Ja dat kanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
Kweenie, volgens mij niet. Dat zou ik me wel herinneren, toch!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens meegedaan toch?
Vooral bij jou in de bergen. Ik vind sneeuw wel mooi hoor, maar verder vind ik het maar niks..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verse sneeuw in de avond is het mooiste
Heb je wel relaties gehad?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk het niet is alweer een tijd geleden
Ja dat zou je herinneren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij niet. Dat zou ik me wel herinneren, toch!
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je toen in hun dm geslide?
klaar voor de sneeuw etto?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou uitkijken met mensen via FOK! Daten. Heeft me 10 jaar van m’n leven gekost.
Op welk aantal zit je?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou uitkijken met mensen via FOK! Daten. Heeft me 10 jaar van m’n leven gekost.
Ja begrijp ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
semi wel altijd een eigen woning gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |