quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Jammer, ik dacht dat TS ooit een kwaliteits-troll was met af en toe leuke ideeën en invalshoeken maar blijkbaar is ie ook afgegleden tot een inhoudsloze mafklapper
Dank je, ik doe af en toe graag mijn bestquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Jammer, ik dacht dat TS ooit een kwaliteits-troll was met af en toe leuke ideeën en invalshoeken maar blijkbaar is ie ook afgegleden tot een inhoudsloze mafklapper
De pillen zijn op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Ligt ook echt aan de temperatuur he.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:08 schreef halfway het volgende:
TS![]()
![]()
https://webcam.prvgld.nl/pannerden.html
Nee ik heb er nog. Kopen?quote:
Ja dit ligt aan de temperatuur, smeltwater je weet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ligt ook echt aan de temperatuur he.
De komende vorst heeft volstrekt niks met de lockdown te maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:16 schreef Wicky030 het volgende:
Zo zie je maar. Strengste winter in jaren omdat we allemaal thuis zitten. Al duurde het wel lang en tikt het af en toe nog 9 graden aan in de paar weken.
Is die baard van jou nog een beetje warm?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De komende vorst heeft volstrekt niks met de lockdown te maken.
En de opwarmeffecten zijn ook niet zo direct. Dan zou bijvoorbeeld zo'n beetje elke zondag kouder moeten zijn.
Ho ho u bent geen wetenschapper neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De komende vorst heeft volstrekt niks met de lockdown te maken.
En de opwarmeffecten zijn ook niet zo direct. Dan zou bijvoorbeeld zo'n beetje elke zondag kouder moeten zijn.
Heerlijk warmquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is die baard van jou nog een beetje warm?
Milieudebiel!quote:
Angst is een aangeprate illusie.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:41 schreef Vigilant88 het volgende:
Angst regeert, jongen. Crona is directer.
Ik draag gewoon mijn steentje bijquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Milieudebiel!
Met je co2 opwekkende baard.
sowquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Angst is een aangeprate illusie.
Jij bent wel van het dingen aannemen zo te zien. Neem jij ook aan dat het snachts kouder is omdat de meeste mensen dan thuis zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:37 schreef Wicky030 het volgende:
[..]
Ho ho u bent geen wetenschapper neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |