Ik weet nooit zo goed welke Metroidvania's ik nou wel of niet tof ga vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
Weer een metroidvania gekocht
het spijt me hollow knight en guacamelee bro's
Hoor deze boy praten over de True God.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beter met DLC erbij (wanneer on sale)
https://psprices.com/regi(...)he-fatal-seed-bundle
Ricko speelde het, maar die werd rekt volgens mij.
Dat probleem heb ik dus ook een beetje. Zeker omdat ik er niet veel speel. Hollow knight was ik echt aangenaam door verrast en bloodstained staat ook nog op de verlanglijstquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed welke Metroidvania's ik nou wel of niet tof ga vinden.
Hollow Knight is god tier. Bloodstained is tof. Ori is god tier (al ligt de focus daar op platforming).
Hoe weet ik nou welke wel of niet tof zijn?
Free upgrade?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:08 schreef DKUp het volgende:
MARCH 12th, 2021 on PS5, Xbox Series X/S and Nintendo Switch
PC release date TBA with another announcement later this year.
Ricko is ook een noob eerste klassequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beter met DLC erbij (wanneer on sale)
https://psprices.com/regi(...)he-fatal-seed-bundle
Ricko speelde het, maar die werd rekt volgens mij.
Nieuwe ronden, nieuwe kansen dus. Doet Sae Nijima mee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waifu's, tuurlijk, ze moeten wat die Japanners![]()
Nee, ze pakken geen savegame van Persona 5, het staat er los van.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:38 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Dat is niet wat je sma gisteren zei toen ik haar drukpunten masseerde met mijn homp vlees.
Hier wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Concrete genie trophies poppen niet
Lekker bezig. Best grappig spelletje toch? Leuk voor tussendoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier wel.
Sterker nog, nog geen 5 minuten geleden de platinum gehaald.
Verrassend leuke game idd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker bezig. Best grappig spelletje toch? Leuk voor tussendoor.
Bij mij gaat het om de trophy voor de billboards, en het verstoppen met je geest. Snap niet waarom ze niet komen.
Moet ook nog al die schetsen vinden, opzich. Misschien ben ik gewoon blind, maar ik mis er echt nog een stel die ik nergens kan vinden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Concrete genie trophies poppen niet
Ja. Heb er daar al wat van gevonden, maar nog niet alles kennelijk. Ach, heeft ook geen haast.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrassend leuke game idd.
Een hoop schetsen zitten ergens in die je dan met het vierkantje moet openen.
Geesten kunnen alleen bij jou komen als de muren/muurschilderingen niet onderbroken zijn.
Nare vent.quote:
Deur op slot, gordijnen dicht, lampen uit. Dan is het net alsof je niet thuis bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:30 schreef dud0r het volgende:
Wat is die dual sense een geweldige controller zeg. Eigenlijk jammer dat die morgen opgehaald wordt door m'n broertje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deur op slot, gordijnen dicht, lampen uit. Dan is het net alsof je niet thuis bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |