Terecht ook wel. Heb me er reuze mee vermaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
AC Valhalla is dus een grote hit en een van de populairste AC’s.
Ik wacht tot de zomer ofzo, en dan weer lekker Viking spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
gezien ik er nu ook een mening over mag gevenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
Niks mis mee, goede game en zeker niet fantastisch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht tot de zomer ofzo, en dan weer lekker Viking spelen.
MYYYY MOTHER TOLD ME
SOMEDAY I WILL FIND
GALLEY WITH GOOD OARS
SAIL TO DISTANT SHORES
geef het nog een jaar en we zitten er middenin als het zo doorgaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:58 schreef KennyPowers het volgende:
Niet echt een game waar ik meer van de wereld van wil zien.
Misschien iets meer van de spanningen tussen de facties of zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:58 schreef KennyPowers het volgende:
Niet echt een game waar ik meer van de wereld van wil zien.
Nouja ik heb hem ook. En vind hem maar kut. Maar heb dus wel mee geholpen aan de verkoopcijfers. Dus zegt ook niet alles.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:43 schreef DKUp het volgende:
maar als ajacied heb je dan ook gewoon geen smaak, dus jouw mening kan met een korrel zou genomen wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja ik heb hem ook. En vind hem maar kut. Maar heb dus wel mee geholpen aan de verkoopcijfers. Dus zegt ook niet alles.
Er zijn meer Ajacieden dan fans van andere clubs.. Dus dan heeft de meerderheid geen smaak. Zou het dan niet eerder andersom zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar als ajacied heb je dan ook gewoon geen smaak, dus jouw mening kan met een korrel zou genomen worden
successupporters als fans tellenquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn meer Ajacieden dan fans van andere clubs.. Dus dan heeft de meerderheid geen smaak. Zou het dan niet eerder andersom zijn
Wat is precies het verschil tussen een fan en een supporter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |