Zonder gekheid, ik zat soms om 15.15 echt te wachten op de kroegenopen.gif en blitzkroeg.gif van @Lenny_Leonard en @Zipportal . Wat de cijfers ook waren, dat was iedere dag genoeg voor een glimlach.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:44 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m blijft die gifjes niks vinden.
Echt? Ik vind en vond het bloedirritant. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik zat soms om 15.15 echt te wachten op de kroegenopen.gif en blitzkroeg.gif van @:Lenny_Leonard en @:Zipportal . Wat de cijfers ook waren, dat was iedere dag genoeg voor een glimlach.
Weten we in ieder geval van wie het idee kwam om ze af te schaffen, aangezien het hier wemelt van 'de blauwe'!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:44 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m blijft die gifjes niks vinden.
Precies, dacht eerst nog 'zou het hier gezell..' laat maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval van wie het idee kwam om ze af te schaffen, aangezien het hier wemelt van 'de blauwe'!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval van wie het idee kwam om ze af te schaffen, aangezien het hier wemelt van 'de blauwe'!
In ieder geval gezelliger dan in het andere topic!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies, dacht eerst nog 'zou het hier gezell..' laat maar.
Nope, kwam niet van mij af en sowieso, dat zijn zaken die we met zijn allen afspreken, niet een mod.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ehct niet!!$$ Gifjes zijn voor winnaars!~!$$@ Einz~$#%quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In ieder geval gezelliger dan in het andere topic!
Minder strijd, zeg maar!
Minder giftig, zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In ieder geval gezelliger dan in het andere topic!
Minder strijd, zeg maar!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ehct niet!!$$ Gifjes zijn voor winnaars!~!$$@ Einz~$#%
Zo beter?
Je begrijpt het niet. Dat werd helemaal niet beweerd. Laat maar, op deze manier hoeft deze discussie niet meer van mijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zo beter?
Pas maar op... als ik nu voor je zou staan en je zou dat zeggen.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zo beter?
Ja waarom maak je het nou persoonlijk? 1743 posts geleden zei je nog iets anders, dan is het toch niet gek dat ik daar nu op aansla?!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Dat werd helemaal niet beweerd. Laat maar, op deze manier hoeft deze discussie niet meer van mij
Ga toch drummen man.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Dat werd helemaal niet beweerd. Laat maar, op deze manier hoeft deze discussie niet meer van mij
Ja, niet mijn meest trotse moment. Ik was echt even kwaadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Pas maar op... als ik nu voor je zou staan en je zou dat zeggen.....![]()
![]()
![]()
Pun intended
Herkenbaar.... daarom zit ik tegenwoordig vooral op mijn handjes!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, niet mijn meest trotse moment. Ik was echt even kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |