SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een geometrisch vormpje, dat door een beetje bewerken nu op een bloempje lijkt, wat ik niet meteen zo bedoelde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef Chia het volgende:
Waar komt de keuze voor jouw UI eigenlijk vandaan?
Zo gaat dat tegenwoordig. Als je drukte en snelheid wil kun je beter naar DTS.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Wauw zie mij reageren op een post van gisteren in hetzelfde sc topic..
Ach ik word ook ouder, dit is waarschijnlijk meer mijn snelheid nuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig. Als je drukte en snelheid wil kun je beter naar DTS.
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ach ik word ook ouder, dit is waarschijnlijk meer mijn snelheid nu![]()
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:35 schreef Modus het volgende:
Nee. Ja.CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je vandaag voor de #1 op de dagstatslijst?
Als iets 1 keer gebeurt is het een incident, als het in korte tijd 2 keer plaatsvindt is dat heel toevalligquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh jij hier? Nu verwacht ik ieder moment een bepaalde user.
Wie dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier ben ik danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Mij toch niet? Want je had mij geblockt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als iets 1 keer gebeurd is het een incident, als het in korte tijd 2 keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |