abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197839945
Hoi iedereen,

even een vraag voor de mannen onder ons: stel je vindt een meid aantrekkelijk en haar verder ook leuk en jullie hebben een goede klik. worden mannen dat over het algemeen verliefd als je sex met ze hebt? of zijn andere dingen daarin belangrijk? Ik zie dat veel vrouwen na de sex met een man vrij snel verliefd (denken te) zijn. Werkt dit voor mannen ook zo of koppelen ze dat meer los van sex?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:13:56 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_197840046
Gewoon keihard neuken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197840122
Eh nee.
Dus je hoeft niet met hem te neuken als wanhoopsdaad.
pi_197840299
Wil je iemand verliefd maken?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:42:31 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197840685
Seks maakt mannen niet verliefd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197840788
Nee. Bij mij in ieder geval niet. Als ik een crush heb, dan heb ik die al voordat we seks hebben. De meeste vrouwen waar ik (het meest heftig) verliefd op was heb ik geen seks mee gehad. Sommigen niet eens mee gezoend zelfs...
pi_197840979
Eerder hoe je bent
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:08:34 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197841398
Ik denk vooral dat mensen (m/v) graag seks hebben als ze verliefdheidsgevoelens hebben.
Maar dat het bij mannen vaker voorkomt dat ze ook graag seks hebben zonder die gevoelens.

Al met al denk ik wel dat bij gevoelens het een bevestiging kan zijn. Niet zozeer de trigger om verliefd te worden, maar een bevestiging dat het verliefdheid (wederzijds) is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197841426
Met mij neuken maakt hem jaloers waardoor hij verliefd zal worden.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:11:51 #10
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197843045
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:46 schreef Cockwhale het volgende:
Nee. Bij mij in ieder geval niet. Als ik een crush heb, dan heb ik die al voordat we seks hebben. De meeste vrouwen waar ik (het meest heftig) verliefd op was heb ik geen seks mee gehad. Sommigen niet eens mee gezoend zelfs...
Ik merk zelf een soortgelijk iets. Vrouwen die ik daadwerkelijk leuk vind hoef ik niet per se direct in bed te hebben. Dan is de persoon an sich interessanter dan het toekomen aan de daad en heb ik zelfs een soort van gezonde zenuwen. Bij enkel lust is dat toch anders met me gesteld.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:14:23 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197843094
Alleen op zondag
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197844177
Het hoeft niet maar het kan de verliefdheid wel versterken, want je leert elkaar nog net wat intiemer kennen zullen we maar zeggen. Ik geloof dus wel dat seks een factor kan zeggen in dat hele verliefdheidsproces.

Wel vaag trouwens om te gaan fappen op die chick waar je verliefd op bent :')
pi_197844220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik denk vooral dat mensen (m/v) graag seks hebben als ze verliefdheidsgevoelens hebben.
Maar dat het bij mannen vaker voorkomt dat ze ook graag seks hebben zonder die gevoelens.

Al met al denk ik wel dat bij gevoelens het een bevestiging kan zijn. Niet zozeer de trigger om verliefd te worden, maar een bevestiging dat het verliefdheid (wederzijds) is.
Waarom denk je eigenlijk mannen vaker dan vrouwen ook graag seks zonder verliefdheidsgevoelens te hebben?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 04:09:06 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197846012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik merk zelf een soortgelijk iets. Vrouwen die ik daadwerkelijk leuk vind hoef ik niet per se direct in bed te hebben. Dan is de persoon an sich interessanter dan het toekomen aan de daad en heb ik zelfs een soort van gezonde zenuwen. Bij enkel lust is dat toch anders met me gesteld.
Ik denk dat je daar wel een beetje de essentie te pakken hebt; wil je de vrouw, of wil je sex?

Als je de vrouw wilt, ga je voor het hoofd, niet voor dat andere lichaamsdeel.

Ik denk dat.. als je eerst voor dat andere lichaamsdeel gaat en je slaagt daarin, er iets in je hoofd zit wat ervoor gaat zorgen dat dat hele relatieverhaal niet meer interessant is, ik vermoed een dat het een beetje werkt als een cheatcode; als je vanaf 20 seconden in het level een cheatcode hebt waardoor de eindbaas omflikkert, is het niet aannemelijk dat je daarna dat hele level nog gaat spelen.. eigenlijk een anticlimax dus, want stiekem is het spelen van de level toch het leukste en het meest bevredigend. Die eindbaas is een bonus, niet het doel.

De spanning die je creëert door het hele versierproces en het naar elkaar toe groeien maakt juist dat je gaat voelen voor elkaar.. als je eerst gaat neuken, mis je dat stukje achteraf, wat eigenlijk de fundering zou zijn om die relatie op te gaan bouwen, en is je hoofd er meteen klaar mee. sex gehad, geen band verder, uitdaging weg.. en doei.

Dus nee, vanuit de jagerskant gezien, kun je denk ik wel stellen dat het uitdelen van sex door een vrouwspersoon met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen verliefdheid gaat veroorzaken, ik durf zelfs te stellen dat het tégen je werkt als je iets serieus wilt.
Als je sex in de strijd gooit om een vent een relatie in te slepen, geef je hem feitelijk de cheatcode en dan weet je dus wat er daarna gebeurt :W .

Ik heb trouwens geen idee waarom veel vrouwen dat verliefd worden als je sex hebt, wél hebben.. Misschien dat een vrouw dat even uit kan leggen? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 6 februari 2021 @ 04:25:30 #15
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_197846029
Ik ben niet erg geinteresseerd in seks, van mij hoeft seks helemaal niet.

Dus bij mij zal het eerder een afknapper zijn denk ik. Mijn libido is extreem laag, ik ben niet a-seksueel maar het scheelt niet veel eigenlijk.

Ik vind uiterlijk ook niet erg belangrijk. Ik raak veel eerder verliefd op innerlijke schoonheid. Bevlogenheid, idealisme. Een vrouw die de planeet wil redden bijvoorbeeld. De natuur, iemand die opkomt voor hen zonder stem, zoals de dieren, de bomen, onze Moeder Aarde. Iemand die mensen belangeloos helpt.

Een barbiepop die alleen maar mooi is, maar niet verder komt dan IKEA op zaterdag en haar schoonouders op zondag, de avonden doorbrengt met RTL en de zender voor wit--Nederland SBS en barbequen in de zomer en spontaan klaarkomt als ze de folders met aanbiedingen van de Poeisz of de Albert Heijn binnenkrijgt in de brievenbus, doet me helemaal niets, zo iemand zal me eerder brengen tot gevoelens van walging.

Ik ben allereerst, al sinds mijn kinderjaren, verliefd op Moeder Aarde, Gaia, Panchamama, de bomen, het bos, de natuur, de dieren, de planten en de sterren aan de hemel, de vlinder en de elfjes, de konijntjes, het water, de lucht en alles dat mooi en lief is.
En dat is nooit veranderd.

Een ieder die met mij meedroomt hierin is mijn vriend of vriendin en soms kan ik op zo'n vrouw verliefd worden. Seks blijft dan denk ik toch een afknapper voor me. Geen idee waarom, ik lees liever een mooi boek van Thea Beckman denk ik, dan seks te moeten bedrijven.

Misschien ben ik een beetje raar. Mijn excuses dan voor mijn raarheid. ;(
  zaterdag 6 februari 2021 @ 09:59:17 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197847409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 23:20 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Waarom denk je eigenlijk mannen vaker dan vrouwen ook graag seks zonder verliefdheidsgevoelens te hebben?
Omdat dat in de praktijk zo werkt.

Voor de duidelijkheid, ik ben een vrouw en voor mij is seks zonder verdere binding heel prima.
Maar ik zie wel om me heen dat voor best veel vrouwen die seks een bevestiging van verliefdheid is ipv op zichzelf staat. En dat bij mannen het vaker los staat (niet perse zo is)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:01:32 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197847432
Al met al, man of vrouw. Ik denk niet dat seks verliefdheid veroorzaakt.
Wel dat seks de verliefdheid bevestigd/verdiept.
pi_197911079
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 04:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben niet erg geinteresseerd in seks, van mij hoeft seks helemaal niet.

Dus bij mij zal het eerder een afknapper zijn denk ik. Mijn libido is extreem laag, ik ben niet a-seksueel maar het scheelt niet veel eigenlijk.

Ik vind uiterlijk ook niet erg belangrijk. Ik raak veel eerder verliefd op innerlijke schoonheid. Bevlogenheid, idealisme. Een vrouw die de planeet wil redden bijvoorbeeld. De natuur, iemand die opkomt voor hen zonder stem, zoals de dieren, de bomen, onze Moeder Aarde. Iemand die mensen belangeloos helpt.

Een barbiepop die alleen maar mooi is, maar niet verder komt dan IKEA op zaterdag en haar schoonouders op zondag, de avonden doorbrengt met RTL en de zender voor wit--Nederland SBS en barbequen in de zomer en spontaan klaarkomt als ze de folders met aanbiedingen van de Poeisz of de Albert Heijn binnenkrijgt in de brievenbus, doet me helemaal niets, zo iemand zal me eerder brengen tot gevoelens van walging.

Ik ben allereerst, al sinds mijn kinderjaren, verliefd op Moeder Aarde, Gaia, Panchamama, de bomen, het bos, de natuur, de dieren, de planten en de sterren aan de hemel, de vlinder en de elfjes, de konijntjes, het water, de lucht en alles dat mooi en lief is.
En dat is nooit veranderd.

Een ieder die met mij meedroomt hierin is mijn vriend of vriendin en soms kan ik op zo'n vrouw verliefd worden. Seks blijft dan denk ik toch een afknapper voor me. Geen idee waarom, ik lees liever een mooi boek van Thea Beckman denk ik, dan seks te moeten bedrijven.

Misschien ben ik een beetje raar. Mijn excuses dan voor mijn raarheid. ;(
Nee hoor, niet raar...

Als vrouwen daar op af knappen, moet je ze naar iemand anders door verwijzen. Genoeg fokkers die ze met open armen ontvangen :) En genoeg vrouwen die het prima vinden zoals jij bent en ook geen seks hoeven. Misschien pas je wel bij iemand als @geeninspiratie1235

Overigens denk ik wel dat bij mensen seks verliefdheid kan doen opwekken. Zowel bij mannen, als bij vrouwen (ik als man heb het ook wel eens mee gemaakt, ook al is het niet vaak). Maar mijn idee is dat het vaker bij vrouwen voorkomt.

Onderzoek suggereert dit volgens de populaire media ook, helaas staan in deze bronnen geen verder bron vermeldingen:
https://lottelust.nl/sex-(...)d-worden-sex-mannen/
https://www.gva.be/cnt/aid1073926
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197917617
Nee maar het helpt wel
  zaterdag 13 februari 2021 @ 01:59:57 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197976435
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:09 schreef Lintzaag het volgende:
Hoi iedereen,

even een vraag voor de mannen onder ons: stel je vindt een meid aantrekkelijk en haar verder ook leuk en jullie hebben een goede klik. worden mannen dat over het algemeen verliefd als je sex met ze hebt? of zijn andere dingen daarin belangrijk? Ik zie dat veel vrouwen na de sex met een man vrij snel verliefd (denken te) zijn. Werkt dit voor mannen ook zo of koppelen ze dat meer los van sex?
Het antwoord is simpel, JA !!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 13-02-2021 02:06:03 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197977497
Hele goede seks kan denk ik wel verliefd(er) maken, net zoals hele slechte seks een afknapper kan zijn.
pi_197977717
Hormonen als oxytocine veroorzaken die gevoelens bij vrouwen dacht ik?

Een vrouwenlichaam bezit die mechanismen voor binding met haar kind. Misschien dat aanraking van een andere volwassene dit ook opwekt ofzo.

N=1 vrouw hier maar bij mij gaat de liefde al snel stromen van seks dus voor je het weet sta ik 's morgens ontbijtjes te maken, seks zonder binding is niet echt een optie voor me al probeerde ik het eerder wel, vond het wel een stoere independent woman ding om te doen maar de realiteit is weerbarstig gebleken.
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 13 februari 2021 @ 09:23:11 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197978126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 08:31 schreef -marz- het volgende:

Een vrouwenlichaam bezit die mechanismen voor binding met haar kind. Misschien dat aanraking van een andere volwassene dit ook opwekt ofzo.

N=1 vrouw hier maar bij mij gaat de liefde al snel stromen van seks dus voor je het weet sta ik 's morgens ontbijtjes te maken, seks zonder binding is niet echt een optie voor me al probeerde ik het eerder wel, vond het wel een stoere independent woman ding om te doen maar de realiteit is weerbarstig gebleken.
Niet alleen bij vrouwen...
Vrouwen maken dat al aan tijdens de zwangerschap (vrij vroeg), mannen in het laatste stuk en vooral als het kind er is.
En vrouwen maken er nogal veel van aan tijdens de bevalling (stimuleert ook de melkgift).

Maar al met al wordt oxitocine ook wel het knuffelhormoon genoemd. Komt dus ook vrij bij aanraking/contact. Bij ejaculeren maken mannen het ook aan bv.
pi_197980997
Sommigen wel en sommigen niet. Mannen zijn net mensen. En je kunt ze niet algemeniseren en in hokjes plaatsen. Vervelend als mensen dit doen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Brainfreeze-Cat op 13-02-2021 12:48:12 ]
pi_197981131
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 08:31 schreef -marz- het volgende:

Seks is toch seks? Aanraking en knuffelen en ook intiem dat is toch ook al intens. Waarom moet er eerst veel meer (diepere?) gevoelens bij komen voordat je seks wilt?

Orgasme is voor mij een van de meest intense diepe emoties/gevoelens die je als mens kunt ervaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')