Een appel is toch helemaal niet slecht?quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:40 schreef senesta het volgende:
Soep is altijd goed![]()
O: cracker met kaas
L: prei/mosterd soep
T: Misschien appel, eigenlijk teveel koolhydraten maar zoveel zin in vandaag![]()
D: Ja, dat is nog een beetje de vraag.. Ik denk boontjes met een kip/pesto ovenschotel.
Nee is ook zo maar wel heel hoog in koolhydraten. Gemiddeld 14 gram per 100 gram.quote:Op woensdag 10 februari 2021 10:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Een appel is toch helemaal niet slecht?
Ah okequote:Op woensdag 10 februari 2021 11:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee is ook zo maar wel heel hoog in koolhydraten. Gemiddeld 14 gram per 100 gram.
En ik eet gemiddeld 40 gram koolhydraten op een dag dus dan is 1 appel als tussendoortje best een flinke hap uit mijn dagtotaal.
Maar ik eet het soms evengoed hoor, dat is hetgeen ik eigenlijk het meeste mis, fruit.
Vind dat stiekem ook wel ver gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Precies dit is waarom ik restrictieve diëten (of dat je je zelf deze oplegt) zo verafschuwMaar goed, het is anders als het wel voor jezelf werkt natuurlijk. Maar ergens huilt m'n hart dat je jezelf iets gezonds als een appel onthoudt terwijl je er eigenlijk wel veel zin in hebt
Ik doe dit vanaf oktober 2018.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Precies dit is waarom ik restrictieve diëten (of dat je je zelf deze oplegt) zo verafschuwMaar goed, het is anders als het wel voor jezelf werkt natuurlijk. Maar ergens huilt m'n hart dat je jezelf iets gezonds als een appel onthoudt terwijl je er eigenlijk wel veel zin in hebt
Knap hoor dat het je lukt met zo weinig koolhydraten! Zeker fijn dat je zoveel vooruitgang ook qua gezondheid hebt geboekt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik doe dit vanaf oktober 2018.
De eerste 1,5 jaar was ik wel echt heel strikt, ben er ook echt heel veel mee afgevallen en ook qua gezondheid heel veel vooruitgang geboekt. Geen bètablokkers meer bijvoorbeeld die ik al 15 jaar slikte.
Het fruit wat ik toen vooral at waren vooral bessen, aardbeien, frambozen, etc. Ik zit nu dichterbij mijn streefgewicht en neem nu ook wel vaker dingen als een appel, Manderijn, etc.
Maar ik probeer het evengoed dan toch nog een beetje in mijn dagtotaal te passen. Lig er niet wakker van als dat niet lukt maar probeer het wel. Mijn lijf schijnt minder koolhydraten wel erg fijn te vinden dus ik probeer het laag te houden.
De lunchwraps geskipt en straks bij de T een cheesecakemuffinquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:30 schreef Declan-Harp het volgende:
@:Pinuts dat had ik al met een half uurtje sneeuwscheppen, niks meer gewend
Planning;
O: 2 kleine sûkerpofkes
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Paar paaseitjes
D: Knorr Wereldgerechten, Nacho ovenschotel met bijhorende salade
B: Wandelen en hometrainer
Oeh dat klinkt lekker!quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
De lunchwraps geskipt en straks bij de T een cheesecakemuffin
Jaaaquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
JaaaWaren maar een euro, gaan vast uit het assortiment. Maar wel 350kcal per stuk, vandaar de skip
Das jammer!quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:23 schreef Declan-Harp het volgende:
De nacho's waren heerlijkSla laten staan, het sausje was echt vies
Ik had blijkbaar geen brood meer. Dus ik heb 10 (!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:31 schreef Myraela het volgende:
Gisteren ging goed, vandaag hopelijk weer.
O: Magere kwark, banaan, blauwe bessen
L: Twee boterhammen met cottage cheese, chilisaus, komkommer en sla
T: Gekookt ei
D: AH stoommaaltijd pasta geitenkaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |