SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze lieve heerquote:
Maar buienradar kaan vaak op het moment zelf nog foute info geven, dus 48 uur vooruit voorspellingen neem ik met een enorme zoutstrooier..quote:
Er staat op de site dat de 48 uur van te voren nauwkeuriger is dan de 3 uur van te voren geloof ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar buienradar kaan vaak op het moment zelf nog foute info geven, dus 48 uur vooruit voorspellingen neem ik met een enorme zoutstrooier..
Geloven doe je maar in onze lieve heerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er staat op de site dat de 48 uur van te voren nauwkeuriger is dan de 3 uur van te voren geloof ik
Heb je geen kaas in huis danquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in onze lieve heer
Niet dat ik weet? Ja ik heb net paaseitjes met tiramisuvulling gekocht, tiramisu is gemaakt met kaas.quote:
Geefquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een mild kaasplankje van de Plus in huis. Met brie en cheddar en emmenthaler en iets moeilijks
mja volgende week blijft ok hele week koudquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je daar nu al over zitten sippen?
hoop dat het Casu marzu isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een mild kaasplankje van de Plus in huis. Met brie en cheddar en emmenthaler en iets moeilijks
Nee dat verkopen ze in NL nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoop dat het Casu marzu is [ afbeelding ]
Zou bijna de winterjas uit de kast halenquote:
Waarom zou ik nou weer zo onhygiënisch moeten doen, ik ben gewoon een nette jongenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je piemelbrie ff laten groeien dan maar
vanaf zondag overdag gevoelstemp min 15 , blijft de hele week zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou bijna de winterjas uit de kast halen
zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf zondag overdag gevoelstemp min 15 , blijft de hele week zo
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik pas neit meer in mijn winterjas
dan koop je een nieuwequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh, daar komt de aap uit de mouwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |