Ik was al bezig met nadenkenquote:
Het is lastig om te omschrijven en het klinkt misschien raar, maar het voelde alsof de grond opeens een waterbed was. De grond onder je schudt echt en als je op de grond zit/ligt voel je de "waves".quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:41 schreef Fok-it het volgende:
Dat lijkt me ook echt creepy inderdaad. Wat merkte je er fysiek van op het moment zelf? Begint de grond onder je letterlijk de schudden?
Lijkt me inderdaad een bizarre ervaring.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is lastig om te omschrijven en het klinkt misschien raar, maar het voelde alsof de grond opeens een waterbed was. De grond onder je schudt echt en als je op de grond zit/ligt voel je de "waves".
Brr, ik wil er niet nog een keer aan herinnerd worden. Gelukkig is (bijna) alles in Japan earthquake proof, maar daar denk je 0,0 aan op het moment dat er een best wel heftige aardbeving gaande is.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:44 schreef Fugue het volgende:
Lag in bed in een hutje op de Gili eilanden keek naar het plafond en daar zag ik een enorme vogelspin recht boven me heb er nog nachtmerries van
Onze trip naar Fukuoka (daar waren we van plan om de doorreis te eindigen) via Kumamoto hebben we toen ook afgebroken, het was wel een aardbeving met een extreme impact geweest. In Kumamoto en omstreken een hoop doden/gewonden gevallen en oude gebouwen/tempels verwoest. Toen gingen we maar naar huis in Tokio met de Shinkansen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een bizarre ervaring.
Veel te positief voor dit topicquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Onze trip naar Fukuoka (daar waren we van plan om de doorreis te eindigen) via Kumamoto hebben we toen ook afgebroken, het was wel een aardbeving met een extreme impact geweest. In Kumamoto en omstreken een hoop doden/gewonden gevallen en oude gebouwen/tempels verwoest. Toen gingen we maar naar huis in Tokio met de Shinkansen.
Wel een pitstop gemaakt in Osaka (waren we al geweest tijdens de doorreis maar we wilden bijkomen van de stress), de culinaire hoofdstad van Japan. Mooi bovengemiddeld hotelletje gepakt van het geld dat we hadden gebudgetteerd voor de laatste leg van de trip. Heerlijk gegeten, gezopen, gestapt en geneukt voor de stress relief.
Eind goed al goed
Klopt, geinig dat je dat weet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te positief voor dit topic
Nee maar begrijpelijk. Volgens mij ook best een impact voor de mensen daar. Ik geloof dat Haruki Murakami er ook een boek over heeft geschreven 'Na de aardbeving'.
In Maleisië zat er een vet grote spin in de douche in mijn hotelkamer. Zo groot als een koffieschoteltje. Doodsangstenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:44 schreef Fugue het volgende:
Lag in bed in een hutje op de Gili eilanden keek naar het plafond en daar zag ik een enorme vogelspin recht boven me heb er nog nachtmerries van
Gili eilanden wil ik ook heenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:44 schreef Fugue het volgende:
Zijn wel giftige varianten, bananenspin wil je echt niet in je bed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gili eilanden wil ik ook heen
Jelly.Zou die vogelspin accepteren, die doet toch niks als je niks doet? Of denk ik daar te makkelijk over?
En ik vond het al onprettig dat er gekkos over de muren liepen in Thailand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn wel giftige varianten, bananenspin wil je echt niet in je bed.
Gelukkig werden buurtbewoners wakker van mijn gegil en hebben hem gevangen maar no way dat ik nog in die hut ben gaan liggen
Ik haat die shit echt aan Azie. Slangen en hagedissen allemaal prima maar gore, grote spinnen echt ga doodquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Maleisië zat er een vet grote spin in de douche in mijn hotelkamer. Zo groot als een koffieschoteltje. Doodsangsten
Ohja dat eerste is ook doodeng. Voelde je ook dat er iemand in je kamer was?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb wel eens last van slaapverlamming, en dan lijkt het net alsof je niet meer kan ademen; vond dat wel redelijk creepy. Ook een keer tegen mijn wil in in een politieachtervolging gezeten als bijrijder, dat was ook geen leuk ritje.
Nee dat heb ik wel eens gehad maar vond ik minder eng.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ohja dat eerste is ook doodeng. Voelde je ook dat er iemand in je kamer was?
Ja ik herken het maar meestal gaat dat gepaard met het gevoel dat er een lurker in je kamer staatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat heb ik wel eens gehad maar vond ik minder eng.
Dit voelde alsof ik wakker was geworden alleen ik volledig verlamd was tot mijn ademshaling aan toe, en dat leek nog best even te duren tot ik met een adrenalinerush klaarwakker was.
Heb je de film Borgman gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb wel eens last van slaapverlamming, en dan lijkt het net alsof je niet meer kan ademen; vond dat wel redelijk creepy. Tot je weet wat het is iig. Ook een keer tegen mijn wil in in een politieachtervolging gezeten als bijrijder, dat was ook geen leuk ritje.
Ja of over je bed kruipen of zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja ik herken het maar meestal gaat dat gepaard met het gevoel dat er een lurker in je kamer staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |