SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Lekkere wijven met een handicapquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had toch een eigen miss-verkiezing. Misschien ook iets voor de KSC.
Zeg je dat niet ook tegen haar dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Manager in paniek omdat de directeur iets gezien heeft bij de concurrent en vraagt of wij dat ook hebben.
Nou moet ik aan mijn manager uitleggen waarom wij dat niet hebben. Terwijl ze dat dondersgoed zelf weet![]()
![]()
Nog maar even, dan is het weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Manager in paniek omdat de directeur iets gezien heeft bij de concurrent en vraagt of wij dat ook hebben.
Nou moet ik aan mijn manager uitleggen waarom wij dat niet hebben. Terwijl ze dat dondersgoed zelf weet![]()
![]()
Ladies and gentleman, hierbij presenteren wij Miss autistische introverte Foqueville 2021quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had toch een eigen miss-verkiezing. Misschien ook iets voor de KSC.
Zo zei mijn manager laatst "wie heeft besloten dat we x gingen gebruiken, ik was het niet!!!!!"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Hebben we nog voorrondes nodig of gaan we meteen door met de finale?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ladies and gentleman, hierbij presenteren wij Miss autistische introverte Foqueville 2021
Eerst de genomineerden maar?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we nog voorrondes nodig of gaan we meteen door met de finale?
Naaktronde ipv bikinironde, als jij dat wilquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb toch niks aan om te trekken voor de finales jongens!
Perfect ditquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik stem toch wel op ballie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we nog voorrondes nodig of gaan we meteen door met de finale?
Us kennende is dat prima.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naaktronde ipv bikinironde, als jij dat wil
Jij wint toch nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik had bijna teruggeschreven dat ze een beetje naar de bekende weg aan het vragen isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg je dat niet ook tegen haar dan?
Wat hield je tegen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna teruggeschreven dat ze een beetje naar de bekende weg aan het vragen is
Hoezo harig?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
TL licht erop en allemaal naar de harige bips van bal joelen
Ik vind jou niet zo autistisch als sommige andere dames hierquote:
Dat dat soort dingen niet zo handig is als je even tot 10 teltquote:
Ik werd maandag een beetje kwaad. CTO stond er een beetje van te kijken dat ik er met gestrekt been inging.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna teruggeschreven dat ze een beetje naar de bekende weg aan het vragen is
Hebben we geen categoriën? Meest autistisch, #viesdik, meest lomp, etc?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo autistisch als sommige andere dames hier
Mooi compliment.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vermoeiend he dat werkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat dat soort dingen niet zo handig is als je even tot 10 telt
Maar nou zal maandag wel de pleuris uitbreken en moeten we dit natuurlijk binnen een uur gaan regelen.Nu al zin in volgende week.
Oei Bos, namen en rugnummers willen we nu.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik probeer dat te voorkomen. Uiteindelijk heb ik daar zelf het meeste last van.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werd maandag een beetje kwaad. CTO stond er een beetje van te kijken dat ik er met gestrekt been inging.
242690quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oei Bos, namen en rugnummers willen we nu.
Maar dat is IJsquote:
Daar zijn ze hier ook af en toe goed in. Ik doe niet mee met elkaars koppen inslaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat dat soort dingen niet zo handig is als je even tot 10 telt
Maar nou zal maandag wel de pleuris uitbreken en moeten we dit natuurlijk binnen een uur gaan regelen.Nu al zin in volgende week.
nu snaaien straks avondetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb honger, maar als ik nu al eet zit ik straks te snaaien
Makkelijkste manier om autisme ter herkennen zijn vaste patronen en moeite om deze te doorbreken, ik zie er hier wel een paar die daaraan voldoen zonder dat ze het zelf weten.quote:
Helpquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup. Niet dat ik zeg dat zij een Auti is. Maar wel meer auti dan hyperbalquote:
Namen en rugnummersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijkste manier om autisme ter herkennen zijn vaste patronen en moeite om deze te doorbreken, ik zie er hier wel een paar die daaraan voldoen zonder dat ze het zelf weten.
Had graag mee gegaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Karzai het volgende:
gnorken en scheetjes laten
zo de pannen zijn schoon, liefst zou ik uitgebreid tafelen in een restaurant vanavond met een goed glas wijn
Ballie kan best redelijk de auti uithangen hoor ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup. Niet dat ik zeg dat zij een Auti is. Maar wel meer auti dan hyperbal
Eerst zijn profielschetsen.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga geen poll maken met "wie is de grootste gehandicapte van de SC".
quote:
Het ene autisme is het andere niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
En autisme is in de huidige vreedzame tijd niet heel erg gevaarlijk meer, vrijwel alle Nazi oorlogsmisdadigers en kampbeulen hadden autisme, moeten alleen een beetje oppassen met de viruswappies.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ene autisme is het andere niet.
ja dat heel ergquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent wel gewoonte- en patroongevoelig.
Voor welke patronen ben je het meest gevoelig?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heel ergmaar verder op sociale aspect heb ik geen autisme verschijnselen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor welke patronen ben je het meest gevoelig?
Naaipatronen, inktpatronen, breipatronen?
Klopt helemaal, waarschijnlijk heb je houvast nodig gedurende de dag maar eigenlijk ben je vrij avontuurlijk ingesteld.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heel ergmaar verder op sociale aspect heb ik geen autisme verschijnselen
hmm denk dat als ik die patronen of gewoontes niet zou hebben het allemaal wat chaotisch zou worden :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt helemaal, waarschijnlijk heb je houvast nodig gedurende de dag maar eigenlijk ben je vrij avontuurlijk ingesteld.
Nog meer ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk dat als ik die patronen of gewoontes niet zou hebben het allemaal wat chaotisch zou worden :p
Hoi Ettoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:44 schreef dud0r het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
daarom werkt ze in bankzaken, kan ze zich de hele dag aan de bank vastklampenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt helemaal, waarschijnlijk heb je houvast nodig gedurende de dag maar eigenlijk ben je vrij avontuurlijk ingesteld.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom werkt ze in bankzaken, kan ze zich de hele dag aan de bank vastklampen
HET IS PATAT!quote:
Jij bent als een worstenjagende slang, heimelijk loerend vanuit de bosjes tot het juiste worstje nietsvermoedend langs komt huppelen, dan sla je toe, doelgericht en alleen bij dat ene merk worstje maar dan laat je ook niet meer los en zet je je giftanden tevreden en stevig erin.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
Zo naar rotterdam verhuizen is ook vrij impulsief natuurlijk maar andere broodbeleg in de ochtend gaan wat dagen overheen om daar mij zelf toe te zetten
Omdat je me niet 24/7 mee maakt. Mensen om me heen, merken het wel aan me.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent als een worstenjagende slang, heimelijk loerend vanuit de bosjes tot het juiste worstje nietsvermoedend langs komt huppelen, dan sla je toe, doelgericht en alleen bij dat ene merk worstje maar dan laat je ook niet meer los en zet je je giftanden tevreden en stevig erin.
Conclusie, jij bent van het monogame trouwe type.
Ja hier merken we er echt niets van bos.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat je me niet 24/7 mee maakt. Mensen om me heen, merken het wel aan me.
Iemand zei laatst, Bos is de enige echte normale hier en dat klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat je me niet 24/7 mee maakt. Mensen om me heen, merken het wel aan me.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand zei laatst, Bos is de enige echte normale hier en dat klopt wel een beetje.
geloof er niks van.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
geloof er niks van.
Ik denk dat ballie helemaal los gaat en meerdere worstjes tegelijk verorbert
Je hebt het over jezelfquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
geloof er niks van.
Ik denk dat ballie helemaal los gaat en meerdere worstjes tegelijk verorbert
ze mochten ook wel met pensioen :pquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:58 schreef Haags het volgende:
https://www.ad.nl/show/zi(...)-doodsklap~aab3d5b1/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben zo monogaam als haagsquote:
Niet op deze manier. Had graag hun afscheidstournee willen bezoeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze mochten ook wel met pensioen :p
dus hij had wel gelijk?quote:
Dat is inderdaad wel zondequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet op deze manier. Had graag hun afscheidstournee willen bezoeken.
Dat was Ygrittequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand zei laatst, Bos is de enige echte normale hier en dat klopt wel een beetje.
Ik had ze willen boeken volgend jaar januari als verrassing voor een dierbaar iemand, no shit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
KAK!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ze willen boeken volgend jaar januari als verrassing voor een dierbaar iemand, no shit.
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook zo'n fijnequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:02 schreef Haags het volgende:
Dan maar even een ode aan mijn helden
Mijn favoriete nummer van ze.
Ik 3x, waren steevast KEIGOED.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Heb ze 1 keer live gezien dat was niet bepaald hun beste optreden...
De mijne:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:02 schreef Haags het volgende:
Dan maar even een ode aan mijn helden
Mijn favoriete nummer van ze.
mee eens. Ze hebben zoveel goede nummers.quote:
Zag ik er maar zo uitquote:
Aanradertje hoor, heb hem ook. Wat een baasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier de Bio van Hay liggen. Nooit echt uitgelezen. Misschien binnenkort toch maar weer oppikken...
Dan had ik een bosje tulpen voor je gekochtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja d0h maar hoe ze er in die clip uitzag.
Maak je die op de grill? Of in de oven?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de spare ribs laten ontdooien zodat ze morgen kunnen marineren
quote:
Denk deze keer in de oven; heb volgens mij niet alles voor de BBQ in huis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maak je die op de grill? Of in de oven?
Tina Turner leeft nog wel toch? Die heeft ook van dat haarquote:
Giorgio Tsoukalos ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tina Turner leeft nog wel toch? Die heeft ook van dat haar
Nou ja ik weet niet of Bal er zo uit wil zienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet in de ouderapp maar ze schijnen helemaal los te gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op wat? Maandag scholen open terwijl sneeuw?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet in de ouderapp maar ze schijnen helemaal los te gaan
Bij jou ook?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet of Bal er zo uit wil zien
Gisteren al kapsalon op. Nu weer braaf doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om een gyros-schotel te halen. Bedankt.
Ja, die woont hier in de buurtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee heb daar nog geen antwoord op.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wat? Maandag scholen open terwijl sneeuw?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I remember, en Ygritte is niet bepaald stom op dat vlak.
https://www.ad.nl/dossier(...)UID6GUercIqZjLYiyl_oquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee heb daar nog geen antwoord op.
Spring er lekker bij in danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee heb daar nog geen antwoord op.
Ik kwam in Gstaad Roger Moore wel eens tegen op de piste maar dat heb ik geloof ik wel eens verteld?quote:
Ik zit ook niet in de ouderappquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet in de ouderapp maar ze schijnen helemaal los te gaan
Bij jou ook?
Tina?quote:
Ik weet niet hoe bal er nu uit ziet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet of Bal er zo uit wil zien
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)UID6GUercIqZjLYiyl_o
Niet dat ik weet. Maar in Gstaad, Zermatt, etc. kom je met regelmaat bekende mensen tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam in Gstaad Roger Moore wel eens tegen op de piste maar dat heb ik geloof ik wel eens verteld?
Ja terwijl je Grace Kelly neukte, dat zei je inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam in Gstaad Roger Moore wel eens tegen op de piste maar dat heb ik geloof ik wel eens verteld?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook niet in de ouderapp
[..]
Tina?
[..]
Ik weet niet hoe bal er nu uit ziet.
Als ik alle beschrijvingen hier moet geloven is ze zo groot als een Hobbit, heeft ze net zulke grote harige voeten, afro haar en is ze propjedik.
Ik heb Def rhymez wel eens op Utrecht Centraal gezien. Telt dat ook als iets heel spannends?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar in Gstaad, Zermatt, etc. kom je met regelmaat bekende mensen tegen.
Was dat niet het verhaal dat je uiteindelijk ook met een van die bondgirls zo van de piste de sauna in dook en dat daar net een halve orgie gaande was met playboy modellen waar je zo en passant toen ook maar even aan mee hebt gedaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah jawel joh dat hij met die speciaal gebouwde Lamborghini met rupsbanden de piste op ging omdat wachten voor de lift voor het plebs was. Roger Moore mocht achterin.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar in Gstaad, Zermatt, etc. kom je met regelmaat bekende mensen tegen.
Denk niet dat ze zelf boodschappen doet, maar ze loopt wel eens te winkelen. Overigens interesseert dat de gemiddelde Zwitser geen bal, want die vinden zichzelf veel beter/interessanter dan celebritiesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je haar welles in de supermarkt?
Mijn vader was altijd erg gecharmeerd van haar
Al tig keer verteld, maar ik heb in de klas gezeten met de zangeres van Doekoequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb Def rhymez wel eens op Utrecht Centraal gezien. Telt dat ook als iets heel spannends?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh dat hij met die speciaal gebouwde Lamborghini met rupsbanden de piste op ging omdat wachten voor de lift voor het plebs was. Roger Moore mocht achterin.
Fijn. lijkt mij echt naar als je niet meer normaal over straat ook kanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zelf boodschappen doet, maar ze loopt wel eens te winkelen. Overigens interesseert dat de gemiddelde Zwitser geen bal, want die vinden zichzelf veel beter/interessanter dan celebritiesDus die kunnen hier relatief makkelijk en zonder problemen over straat.
Oh moest je ook naar de bolletjespoeperij ja?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
Mijn bekendste persoon die ik ooit heb gezien was snoop dogg op schiphol
nee was aan het werkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh moest je ook naar de bolletjespoeperij ja?
Ik heb een keer een cd geluisterd op de palen in de V&D naast Jacques 'd Ancona.... Deed ik heel casual of ik niet door had wie het was..... Dacht, die man is zo een icoon, wordt vast altijd aangesproken en laat hem nou maar lekker een muziekie luisteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb Def rhymez wel eens op Utrecht Centraal gezien. Telt dat ook als iets heel spannends?
Ik heb o.a. Brian May, Roger Taylor, Lionel Messi gezien. Maar daarvoor heb ik wel betaald. Onbetaald zijn denk ik Mark Rutte, Erica Terpstra en Herman de Blijkerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
Mijn bekendste persoon die ik ooit heb gezien was snoop dogg op schiphol
Heel Nederland in rep en roer natuurlijk. Alle ouders kinderen met de auto naar school brengen etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wat? Maandag scholen open terwijl sneeuw?
Is weer eens wat anders dan een leven lang niet verder komen dan een boerinnenkalender en het meisje van de pompquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh dat hij met die speciaal gebouwde Lamborghini met rupsbanden de piste op ging omdat wachten voor de lift voor het plebs was. Roger Moore mocht achterin.
ah ja vroeger toen we nog naar dehoreca mochten zag ik rutte vrijwel elke zaterdagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb o.a. Brian May, Roger Taylor, Lionel Messi gezien. Maar daarvoor heb ik wel betaald. Onbetaald zijn denk ik Mark Rutte, Erica Terpstra en Herman de Blijker
Typischquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fijn. lijkt mij echt naar als je niet meer normaal over straat ook kan
Ja mij ook. Nooit gelezen over Oprah die hier een dure winkel binnenliep in Zurich, en dat één van de personeelsleden tegen haar zei "we hebben hier niks voor u / dat u kunt betalen"?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fijn. lijkt mij echt naar als je niet meer normaal over straat ook kan
Precies.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mij ook. Nooit gelezen over Oprah die hier een dure winkel binnenliep in Zurich, en dat één van de personeelsleden tegen haar zei "we hebben hier niks voor u / dat u kunt betalen"?Als ik Oprah was had ik heel die winkel opgekocht
ja hoe haal je het in je hoofd ook dat te zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mij ook. Nooit gelezen over Oprah die hier een dure winkel binnenliep in Zurich, en dat één van de personeelsleden tegen haar zei "we hebben hier niks voor u / dat u kunt betalen"?Als ik Oprah was had ik heel die winkel opgekocht
Ja voor sommige mensen is dat hetzelfdequote:
jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige beroemde mens die je ooit bent tegen gekomen is Snoop Doggy?
Ons feestbeest! (Rutte dan hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja vroeger toen we nog naar dehoreca mochten zag ik rutte vrijwel elke zaterdag
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor sommige mensen is dat hetzelfde
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn had je misschien nog een puntquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een leven lang niet verder komen dan een boerinnenkalender en het meisje van de pomp
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe haal je het in je hoofd ook dat te zeggen![]()
Ik heb dat een keer mee gemaakt in suriname bij de gate van een resort. Was met Surinaamse mensen. En de guard, Hindoestaan zei tegen hun dat ze het niet konden betalen dus hij ons niet naar binnen zou laten.
We mochten dus ook niet naar binnen
Ik wordt met regelmaat gevraagd 'hoeveel geld gaat u uitvoeren'.... Ik bedoel op basis van wát vragen ze dat in hemelsnaamquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies.
Zo ben ik ook wel eens naar buiten gekeken op plekkenkon helaas niet de hele winkel kopen, maar was wel van plan serieus geld uit te geven.
waar vragen ze dat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt met regelmaat gevraagd 'hoeveel geld gaat u uitvoeren'.... Ik bedoel op basis van wát vragen ze dat in hemelsnaam
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
ene neger tegen de andere neger; je kan dit niet betalen
Triest.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe haal je het in je hoofd ook dat te zeggen![]()
Ik heb dat een keer mee gemaakt in suriname bij de gate van een resort. Was met Surinaamse mensen. En de guard, Hindoestaan zei tegen hun dat ze het niet konden betalen dus hij ons niet naar binnen zou laten.
We mochten dus ook niet naar binnen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij er wat rare fetisjen op nahoud, denk je niet?
Het nieuwe racismequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
ene neger tegen de andere neger; je kan dit niet betalen
ja idd. Die surinaamse vrouw zei alleen dat ze het makkelijk kon betalen maar verder geen discussie en we zijn weg gegaan.quote:
Ja blijkbaar normaal. De mensen met minder donkere huidskleur discrimineren dus de creolen. De echt donkere suri'squote:
Hij is de afgelopen dagen weer aardig op dreef.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja terwijl je Grace Kelly neukte, dat zei je inderdaad
Oh ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op schiphol, bij de douane, achter de douane....
Hoi Modusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen dagen weer aardig op dreef.
Geforceerd het geslaagde en verheven mannetje uithangen, terwijl iedereen hier gewoon weet dat hij de grootste GGZ ganger is die hier post.
Ach het is geen kwaad joch verder hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Geforceerd het geslaagde en verheven mannetje uithangen, terwijl iedereen hier gewoon weet dat hij de grootste GGZ ganger is die hier post.
Ik stond een keer bij de Efteling te wachten bij een van die achtbanen, staat er een enorme neger naast me en ik was een beetje melig dus ik zei hardop zodat iedereen het kon horen, mijnheer u mag hier helemaal niet komen want u bent een neger. Iedereen totaal in shock maar die neger en ik hebben een uur lang samen de slappe lach gehadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik was echt geschokt. Die mensen waarmee ik was niet. Bizar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij de Efteling te wachten bij een van die achtbanen, staat er een enorme neger naast me en ik was een beetje melig dus ik zei hardop zodat iedereen het kon horen, mijnheer u mag hier helemaal niet komen want u bent een neger. Iedereen totaal in shock maar die neger en ik hebben een uur lang samen de slappe lach gehad
Boscreolen hebben daar 2 streepjes achter. Belachelijk overigens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blijkbaar normaal. De mensen met minder donkere huidskleur discrimineren dus de creolen. De echt donkere suri's
Fake, de echte US zou nergens in de rij staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij de Efteling te wachten bij een van die achtbanen, staat er een enorme neger naast me en ik was een beetje melig dus ik zei hardop zodat iedereen het kon horen, mijnheer u mag hier helemaal niet komen want u bent een neger. Iedereen totaal in shock maar die neger en ik hebben een uur lang samen de slappe lach gehad
Ok daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fake, de echte US zou nergens in de rij staan.
Dat is echt op meer plekken zo. In Oost-Europa zijn ze er ook heel goed in om bepaalde etnische groepen in een hoek weg te zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blijkbaar normaal. De mensen met minder donkere huidskleur discrimineren dus de creolen. De echt donkere suri's
ja wat moet ik er op zeggen :p Sta je daar beetje simpel te wezen als guard bij zon slagboom en dan zo denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boscreolen hebben daar 2 streepjes achter. Belachelijk overigens.
En bedankt hè, nu moeten we wéér met wat nieuws komenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gek ook, maar ik heb in een klein uurtje dat idee van de concurrent gewoon nagemaakt
Ja maar ja, de "echte" US is één en al fake, dus de definitie wordt wel een beetje een hellend vlak op die manier natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar meestal gaat het hier nog wel op basis van een andere kleur. Maar in Suri zijn ze allemaal donker. Die koelie is een paar tintjes lichter...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is echt op meer plekken zo. In Oost-Europa zijn ze er ook heel goed in om bepaalde etnische groepen in een hoek weg te zetten.
Die had deze in de tuinquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Egypte is het meest racistische land wat ik ken, daar pakken ze een kleurenwaaier bij elk menselijk contact erbij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar meestal gaat het hier nog wel op basis van een andere kleur. Maar in Suri zijn ze allemaal donker. Die koelie is een paar tintjes lichter...
ja vind et echt walgelijk
Van alle kanten over de wereld zijn we er in ieder geval nog langggg niet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar meestal gaat het hier nog wel op basis van een andere kleur. Maar in Suri zijn ze allemaal donker. Die koelie is een paar tintjes lichter...
ja vind et echt walgelijk
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Egypte is het meest racistische land wat ik ken, daar pakken ze een kleurenwaaier bij elk menselijk contact erbij.
Nergens zo erg meegemaakt als daar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja ik begrijp echt niks van die negatieve gevoelens op basis van een huidskleur
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En bedankt hè, nu moeten we wéér met wat nieuws komen
ja ik heb sowieso niet zo zulke goede ervaringen met egyptenaren ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nergens zo erg meegemaakt als daar.
Van alle laten we zeggen 15 onderwerpen die vandaag langsgekomen zijn, heeft hij ze weer alle 15 op zichzelf betrokken met een verzonnen verhaal (uiteraard ook over de meeste vreselijke ziektes), zodat het in zijn hoofd iig weer even om hem draait.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja, de "echte" US is één en al fake, dus de definitie wordt wel een beetje een hellend vlak op die manier natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken wel een paar lieverds en mooie mensen daar ook wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb sowieso niet zo zulke goede ervaringen met egyptenaren ook
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Van alle laten we zeggen 15 onderwerpen die vandaag langsgekomen zijn, heeft hij ze weer alle 15 op zichzelf betrokken met een verzonnen verhaal (uiteraard ook over de meeste vreselijke ziektes), zodat het in zijn hoofd iig weer even om hem draait.
En zolang mensen maar op hem blijven reageren alsof ze het allemaal geloven, gaat dat ook niet veranderen.Je kan het ook gewoon negeren toch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Van alle laten we zeggen 15 onderwerpen die vandaag langsgekomen zijn, heeft hij ze weer alle 15 op zichzelf betrokken met een verzonnen verhaal (uiteraard ook over de meeste vreselijke ziektes), zodat het in zijn hoofd iig weer even om hem draait.
En zolang mensen maar op hem blijven reageren alsof ze het allemaal geloven, gaat dat ook niet veranderen.Klopt. Ik zou als ik jou was gewoon een andere hobby zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sperma verhoogt inderdaad de PH waardequote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal meer wippen mensen, dat is goed tegen het azijn
Nee. Ik zou om zulke figuren ontslag nemen, als ik ze elke dag dichtbij had.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren toch..
Romantischquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sperma verhoogt inderdaad de PH waarde
Mocht ik ooit naar Zwitserland gaan, wil ik sowieso naar Montreux, vanwege een of ander standbeeld van een in Afrika geboren muzikaal genie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
Trouwens, Oprah was hier toen voor de bruiloft van Tina Turner![]()
Dan ben je niet geschikt om in de geestelijke gezondheidszorg te werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Ik zou om zulke figuren ontslag nemen, als ik ze elke dag dichtbij had.
O jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mocht ik ooit naar Zwitserland gaan, wil ik sowieso naar Montreux, vanwege een of ander standbeeld van een in Afrika geboren muzikaal genie.
Wij zouden vanuit Frankrijk even een ommetje maken afgelopen zomer. Uiteindelijk niet gedaan, iets met Coronaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mocht ik ooit naar Zwitserland gaan, wil ik sowieso naar Montreux, vanwege een of ander standbeeld van een in Afrika geboren muzikaal genie.
Heb je een paar goede nichtjes (18+ uiteraard) in de aanbieding?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal meer wippen mensen, dat is goed tegen het azijn
[..]
En zolang mensen maar op hem blijven reageren alsof ze het allemaal geloven, gaat dat ook niet veranderen.Nee joh niemand gelooft er ene flikker van, dat weet hij zelf ook wel. Maja boejje neem het voor wat het waard isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die hebben al allemaal knappe mannen helaasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je een paar goede nichtjes (18+ uiteraard) in de aanbieding?
wandeldate doet dat werk dus kan gewoon mijzelf zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je niet geschikt om in de geestelijke gezondheidszorg te werken.
Jackpotquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wandeldate doet dat werk dus kan gewoon mijzelf zijn
Dit moet trouwens denk ik wel een leukerd zijn denk ik dan... In ieder geval sociaal geëngageerdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is wel een goede eigenschapquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit moet trouwens denk ik wel een leukerd zijn denk ik dan... In ieder geval sociaal geëngageerd
Dit is wel een préquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zag deze week op het nieuws dat ze in Den Haag vrijwilligers zoeken om met Ezels te wandelen en ze te verzorgen. Moest aan jou denken, maar ja je hebt nu wel werk enzo....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag deze week op het nieuws dat ze in Den Haag vrijwilligers zoeken om met Ezels te wandelen en ze te verzorgen. Moest aan jou denken, maar ja je hebt nu wel werk enzo....
Dacht even dat je bitterbal een ezel noemde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag deze week op het nieuws dat ze in Den Haag vrijwilligers zoeken om met Ezels te wandelen en ze te verzorgen. Moest aan jou denken, maar ja je hebt nu wel werk enzo....
Ze maakt bijna nooit dezelfde fout, dus het had gekund..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat je bitterbal een ezel noemde.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze maakt bijna nooit dezelfde fout, dus het had gekund..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou er niet voor gemaakt zijn voor dat werk dag in dag uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij haalt er voldoening uit. Wel mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor gemaakt zijn voor dat werk dag in dag uit.
Waarom heb je hier zo'n moeite mee? Oprechte vraag overigens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
vind het wel echt belangrijk als iemand het gebied van dit soort dingen openminded is en het tenminste begrijpt.
Ik vindt het ook bewonderenswaardig en getuigen van goede eigenschappen als mens als je dat kan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor gemaakt zijn voor dat werk dag in dag uit.
Dus er in werken is geen eis natuurlijk maar niet dat je constant zo iemand hoort zeggen oh wat raaaaaaaaaaaaaaaar ofzoquote:
Zzelfde hier. moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt het ook bewonderenswaardig en getuigen van goede eigenschappen als mens als je dat kan.
Mijn geduld is gewoon te snel op, en dat is in het geheel niet eerlijk dus maar goed dat ik het werk ook niet doe.
En toch wel elke dag op FOK! kunnen zittenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Heb vroeger op school een keer een week stage moeten lopen bij een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Naaaah nee niks voor mij :p
Ben je al van het dakquote:
ja zo kunnen jullie geen vork naar mijnhoofd gooienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toch wel elke dag op FOK! kunnen zitten
die heb je al in je mond ahahahahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo kunnen jullie geen vork naar mijnhoofd gooien
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die heb je al in je mond ahahahahaha
SNAP JE... slang... tongvork
Humor met Etto om voor mee te zitten staan te liggen te lachen.quote:
Waarom zou ik met een vork gooienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo kunnen jullie geen vork naar mijnhoofd gooien
Wacht nog steeds op een topshowquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:10 schreef Haags het volgende:
G'middag
@:r-woud93 vanavond ff genieten van Vi, maat
nou iddquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Humor met Etto om voor mee te zitten staan te liggen te lachen.
De ingrediënten zijn er in ieder geval wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet nu wel lukken met dat nieuws van Onana
ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
Gaan we dit weekend nog lockdown rellen krijgen?
Valt meequote:
quote:
Dat gaat weer zoveel gezeik opleverenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Kabinet overweegt ander soort versoepeling coronaregels
Het kabinet praat over een nieuwe strategie om uit de lockdown te komen. Bij de versoepeling na de eerste coronagolf koos het kabinet voor het heropenen per sector. Het kabinet denkt nu na of het beter is om meerdere sectoren heel beperkt te openen. "Je zou ook kunnen kijken of je veel sectoren een heel klein beetje iets kan laten doen", zei premier Rutte in het wekelijkse gesprek met de minister-president bij de NOS.
ja of restaurant open maar 2 tafels ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gaat weer zoveel gezeik opleverenDan is het weer van 'ja waarom mag de buurman wel open en ik niet'
Ze kunnen het toch niet goed doen voor iedereenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gaat weer zoveel gezeik opleverenDan is het weer van 'ja waarom mag de buurman wel open en ik niet'
Mooi he, oranje bovenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie de sneeuwradar al gezien
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uurs
Tuurlijk niet, al die egootjes verschrompelen als dat van US bij een IRL meet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
Gaan we dit weekend nog lockdown rellen krijgen?
Ik heb Zwitserse roots. Gaaf he?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal vast allemaal nog veranderen. Geen zwitserland ofzo hier
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HALLOOOOTJES....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, al die egootjes verschrompelen als dat van US bij een IRL meet.
familie van kwiwi?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb Zwitserse roots. Gaaf he?
Nee we hebben hier geen mooie bergenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal vast allemaal nog veranderen. Geen zwitserland ofzo hier
Ik vertrouw buienradar nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie de sneeuwradar al gezien
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uurs
Zonder kaas heeft het leven geen nut.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
sneeuw is net als kaas gewoon bijzonder klote
@:Amarantha
Goede kaas hebben ze daarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb Zwitserse roots. Gaaf he?
wie vertrouw je wel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw buienradar niet
Maar goed, boodschappen zijn gehaald, auto staat in de garage, vanmiddag nog een rondje gefietst.
Laat siberië maar komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |