SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Lekkere wijven met een handicapquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had toch een eigen miss-verkiezing. Misschien ook iets voor de KSC.
Zeg je dat niet ook tegen haar dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Manager in paniek omdat de directeur iets gezien heeft bij de concurrent en vraagt of wij dat ook hebben.
Nou moet ik aan mijn manager uitleggen waarom wij dat niet hebben. Terwijl ze dat dondersgoed zelf weet![]()
![]()
Nog maar even, dan is het weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Manager in paniek omdat de directeur iets gezien heeft bij de concurrent en vraagt of wij dat ook hebben.
Nou moet ik aan mijn manager uitleggen waarom wij dat niet hebben. Terwijl ze dat dondersgoed zelf weet![]()
![]()
Ladies and gentleman, hierbij presenteren wij Miss autistische introverte Foqueville 2021quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had toch een eigen miss-verkiezing. Misschien ook iets voor de KSC.
Zo zei mijn manager laatst "wie heeft besloten dat we x gingen gebruiken, ik was het niet!!!!!"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Hebben we nog voorrondes nodig of gaan we meteen door met de finale?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ladies and gentleman, hierbij presenteren wij Miss autistische introverte Foqueville 2021
Eerst de genomineerden maar?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we nog voorrondes nodig of gaan we meteen door met de finale?
Naaktronde ipv bikinironde, als jij dat wilquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb toch niks aan om te trekken voor de finales jongens!
Perfect ditquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik stem toch wel op ballie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we nog voorrondes nodig of gaan we meteen door met de finale?
Us kennende is dat prima.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naaktronde ipv bikinironde, als jij dat wil
Jij wint toch nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik had bijna teruggeschreven dat ze een beetje naar de bekende weg aan het vragen isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg je dat niet ook tegen haar dan?
Wat hield je tegen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bijna teruggeschreven dat ze een beetje naar de bekende weg aan het vragen is
Hoezo harig?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
TL licht erop en allemaal naar de harige bips van bal joelen
Ik vind jou niet zo autistisch als sommige andere dames hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |