Vechain killerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:17 schreef alilami het volgende:
[..]
Over en uit
https://coinmarketcap.com/currencies/seal-network/
sparta krijgt ook wat sats voor prestaties dit voetbalseizoen hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:16 schreef onlogisch het volgende:
Sparta gaat goed boys. Meer dan verdubbeld in een paar dagen
succes!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:40 schreef XDo het volgende:
Ik stap ook weer in de crypto’s. Met, jawel, 100 euro.
Ik krijg daar bij Bitonic welgeteld 0.003 BTC voor.
Mijn doel is dmv day-trading op Coinbase meer BTC’s te bemachtigen.
Ik zal proberen om hier dagelijks een update te geven over de hoeveelheid BTC’s in mijn portfolio.
Dag 1: 0.0030021 BTC (twv. ¤100.00)
Ik bedoel pro inderdaad. Half procentje fee per trade.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
succes!
let op bij coinbase, die fees daar zijn niet mals
coinbase pro is dan beter voor wat je wil doen
Laat mensen lekker voor zichzelf bepalen. Jouw mening is jouw mening, geen feit, niet iets wat het beste in de wereld is. Doe normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef aTypisch het volgende:
waarom spaar je niet gewoon BTC en ga je lopen gokken trouwens?
Net nu ie 20% gestegen is in 2 dagen tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:40 schreef XDo het volgende:
Ik stap ook weer in de crypto’s. Met, jawel, 100 euro.
Ik krijg daar bij Bitonic welgeteld 0.003 BTC voor.
Mijn doel is dmv day-trading op Coinbase meer BTC’s te bemachtigen.
Ik zal proberen om hier dagelijks een update te geven over de hoeveelheid BTC’s in mijn portfolio.
Dag 1: 0.0030021 BTC (twv. ¤100.00)
Een man moet een hobby hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef aTypisch het volgende:
Ik probeer mezelf wijs te maken dat het geen gokken is maar dat ik weloverwogen keuzes maak 😄quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef aTypisch het volgende:
Huil eens niet zo. Ik stel een vraagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat mensen lekker voor zichzelf bepalen. Jouw mening is jouw mening, geen feit, niet iets wat het beste in de wereld is. Doe normaal.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:13 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf wijs te maken dat het geen gokken is maar dat ik weloverwogen keuzes maak 😄
Het is ¤100. Daar ga ik geen aandelen mee kopen. Dit is gewoon speelgeld. Inderdaad als extra-hobby.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou toch ook kijken naar een deel NIET in de handel stoppen. Koop wat leuke aandelen of BTC voordat je grotere gokjes gaat nemen.
beter vechain kopenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe werkt dat kopen nu op bitonic? Moet ik eerst mijn account en wallet verifiėren ofzo?
nee ik wilde wat fiat in $PYR gaan stoppen begin maartquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beter vechain kopen
over 10 jaar draait de hele wereld erop zonder dat je het weet!
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde wat fiat in $PYR gaan stoppen begin maart
Bij alle Nederlandse partijen moet je inderdaad je je adres verifiėren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe werkt dat kopen nu op bitonic? Moet ik eerst mijn account en wallet verifiėren ofzo?
Zoals AWS of Azure inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beter vechain kopen
over 10 jaar draait de hele wereld erop zonder dat je het weet!
de ecosysteem coin van vulcan forged (NFT dApp ecosystem, game studio and marketplace)quote:
maar is nog niet uitquote:In brief, the PYR Token is an ERC-20 token to be ported to Matic. It is built as a settlement, staking and gaming utility token within the entire Vulcan Forged ecosystem. It’s an interoperable token used across different game environments. For example, one could buy assets of VulcanVerse from token rewards you’ve earned by winning a game of Berserk, Block Babies or Coddle Pets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |