tijd om wat minder premier league te kijken en je te verdiepen in bitcoingodquote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tesla wel, zo te zien. En laat dat nou een van de rijkste bedrijven zijn ter wereld.
En dan met een phantom prake koffie door het hele interieur zeker?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Mert autopilot kan ie die koffie voor je gaan halen. Hoef je niet eens de deur voor uit.
Ik heb al jaren braaf als hobbyist een zakgeldje in mijn portemonnee staan hoor en hou het geregeld in de gaten, dus dit gaat niet op.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd om wat minder premier league te kijken en je te verdiepen in bitcoingod
welkom
whyquote:Op maandag 8 februari 2021 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Dit topic kan beter opgedoekt worden denk ik.
@:evenstar
dat eerste nog steeds, dat tweede nietquote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren braaf als hobbyist een zakgeldje in mijn portemonnee staan hoor en hou het geregeld in de gaten, dus dit gaat niet op.
Ik zal proberen om meer Feyenoord te gaan kijken.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat eerste nog steeds, dat tweede niet
Hij is zijn eigen investeringen aan het pumpen, niet zo aanbidden pleasequote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Koning Musk weet wel waar de toekomst ligt
feyenoord kan beter bitcoin kopen dan een nieuwe spitsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zal proberen om meer Feyenoord te gaan kijken.
Is Pratto 1 BTC waard? #dtvquote:Op maandag 8 februari 2021 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
feyenoord kan beter bitcoin kopen dan een nieuwe spits
altijd in kleine hoeveelheden verkopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, Etherium. Vond 1800% winst wel even mooi na 4 jaarMaar zoals gewoonlijk is mijn timing echt verschrikkelijk slecht
Valt me nog best tegen eigenlijk. Stijging van zo'n 10%. Dat is voor bitcoinbegrippen bescheiden.quote:
Ik zit er zelf ook in, dus waarom niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:09 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Hij is zijn eigen investeringen aan het pumpen, niet zo aanbidden please
op deze grafiek is net niks te zienquote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had precies daar een kooporder voor mijn stiekem verkochte Ethers, wat een prachtige order was dat
Jammer dat het daarna nog verder in elkaar donderde.
Nu is het leuk, maar btc is totaal niet sustainable. Eén btc transactie kost veel te veel energie. Leuk om nu geld mee te verdienen, maar het zal nooit overslaan op het dagelijkse leven. Louter speculerenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zit er zelf ook in, dus waarom niet.
Geen btc bezitten anno 2021
OK boomer, nog meer ongevraagd advies dat je kwijt wilt?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Nu is het leuk, maar btc is totaal niet sustainable. Eén btc transactie kost veel te veel energie. Leuk om nu geld mee te verdienen, maar het zal nooit overslaan op het dagelijkse leven. Louter speculeren
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk. En je denkt dat Musk wát gaat doen?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OK boomer, nog meer ongevraagd advies dat je kwijt wilt?
Ik ben een en al oor
Ik denk dat Musk gaat doen; 1 btc = 1 Tesla
En jij dan flink hopen dat btc naar 10$ gaat wat uiteraard nooit meer gaat gebeuren.
Tesla gaat btc accepteren als betaalmiddel.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:12 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd natuurlijk. En je denkt dat Musk wát gaat doen?
Er is best het een en ander aan te merken op btc (en z'n Discipelen) maar btc is here to stay.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Nu is het leuk, maar btc is totaal niet sustainable. Eén btc transactie kost veel te veel energie. Leuk om nu geld mee te verdienen, maar het zal nooit overslaan op het dagelijkse leven. Louter speculeren
Kost teveel energie? Voor wie of ten opzichte van wat? Ligt er maar net aan hoe je tegen BTC aankijkt en hoe je het gebruikt.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
https://amp.economist.com(...)-uses-so-much-energyquote:Op maandag 8 februari 2021 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kost teveel energie? Voor wie of ten opzichte van wat? Ligt er maar net aan hoe je tegen BTC aankijkt en hoe je het gebruikt.
Het minen van een blok kost inderdaad (relatief gezien) veel energie maar daar eindigt het verhaal niet, het is nog niet eens de helft van het verhaal.
Om mee te speculeren inderdaad, daardoor blijft het welquote:Op maandag 8 februari 2021 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is best het een en ander aan te merken op btc (en z'n Discipelen) maar btc is here to stay.
Toevallig 0.04 aan mijn nichtje gegeven voor haar 1 jarige verjaardag. Met als voorwaarde dat ze hem op 18 jarige leeftijd mag pas verzilverenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |