Noel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wie hier verdenk jij van loodvergiftiging als kind? Je moet kiezen
Mijn tepels mogen gezien wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel even ducttape op je tepels als je live gaat op YT.
Alle mannen op stal behalve de eigenaar zijn homoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chai snapt het tenminste, wat weet een homo nou van paarden
#freethenipplequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn tepels mogen gezien worden
Dacht dat je hem in gedachte had, maar niet dus?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak maar snap hem wel
Nou, ben dan toch verdomd goed terecht gekomenquote:
Ik vroeg het jou tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat je hem in gedachte had, maar niet dus?
Daarbij vermoed ik eerder zuurstoftekort bij de geboortequote:
En van de commode gevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarbij vermoed ik eerder zuurstoftekort bij de geboorte
K wil niet weten hoeveel ik er verloren heb in mijn jarenlange drugslevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Die heeft onderweg wel een paar IQ-punten verloren inderdaad.
Hier mag je niets over zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarbij vermoed ik eerder zuurstoftekort bij de geboorte
Is dat ook al een taboe?quote:
Wel lekker gemengd?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
18+ is senioren ja
maar geen 11tal
Hoe weet je dit danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle mannen op stal behalve de eigenaar zijn homo
Dat is juist de charme, alles gaat langzaam waardoor je diepgang krijgt in het handelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mensen die rd2 niks vinden omdat het zo langzaam gaat op een paard![]()
Wat ben je op oude posts aan het reagerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is juist de charme, alles gaat langzaam waardoor je diepgang krijgt in het handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |