SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Heb er echt 0,0 zin in vandaag. Nog twee telefoontjes met klanten van een uur en dan ben ik er wel klaar mee ook.
Wacht, krijg ik een tray bier om jouw tuinstoelen aan de weg te zetten?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ze nog op zolder, gratis af te halen. een tray bier geef ik je nog er bij
iSeriesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wellicht dat de opties binnenkort voor andere functies ook makkelijker worden op een Apple, nu nog qua ERP hetzij een legac Windows app hetzij zelfs een legacy Telnet 5250 app draaiend op een iSeries, migratietraject naar Microsoft Dynamics is gaande momenteel, dus gewoon een browser
wel aan je eigen weg, ze mogen niet terug te traceren zijn naar mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, krijg ik een tray bier om jouw tuinstoelen aan de weg te zetten?
Kiep het zooitje gewoon in de slootquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel aan je eigen weg, ze mogen niet terug te traceren zijn naar mij.
en de kussens moet je ook meenemen.
nee, sorry, ik heb ooit een opvoeding gehadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiep het zooitje gewoon in de sloot
Ik heb er jaren mee gewerkt (en voor gedevved voor een grote bank). Het is zo'n fijn systeem om op te werken en reageert snel op alles. De bank wilde niet eens naar een moderner jasje, want ja, bv aandelen kopen is secondewerk ipv "waiting for server to respond"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua performance is de aanstaande Microsoft app al een draak vergeleken bij dat
Die vragenijst gaat daar al dertig jaar rond en is feitelijk het enige stuk tekst waar jij ooit over nagedacht hebt. We weten inmiddels wat er dan kan gebeurenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Er gaat een openbare vragenlijst rond hier, even een kleine greep uit de vragen;
Hoe zou je jezelf in 3 woorden omschrijven?
Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?
Wat is het eerste wat je zou invoeren als je baas van de wereld zou zijn?
Wat was als kind je droomberoep voor later?
Voor wat ben je onrealistisch bang?
Wat zul je NOOIT nog eens doen?
Op welke eigen creatie ben je het meest trots?
Als je een superkracht kon hebben, welke zou jij dan kiezen?
daar heb ik grijze tuinstoelen voorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik m'n witte tuinstoel gewoonHeerlijk om in te snurken.
klagen dat je moet opmaken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald dus ik kan m'n posts van vanavond wel weer raden.
dat bewaar ik voor morgenquote:
Misschien moet je toch eens wat aan je communicatieve vaardigheden werken voordat je de arbeidsmarkt weer gaat betreden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vragenijst gaat daar al dertig jaar rond en is feitelijk het enige stuk tekst waar jij ooit over nagedacht hebt. We weten inmiddels wat er dan kan gebeuren
Rook je ook zware shag?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik m'n witte tuinstoel gewoonHeerlijk om in te snurken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Er gaat een openbare vragenlijst rond hier, even een kleine greep uit de vragen;
Viesdikke autistische FOK!ster
Boeken schrijven![]()
Gratis FOK!abo's voor iedereen!
FOK!mod![]()
Yvonne
Zo'n vragenlijst invullen![]()
Foqueville![]()
Ongedierte m'n huis uit kunnen kijken
Wanneer ben je klaar met je profielschetsen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |