Ja klopt alleen voor hem duurt het te lang.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:24 schreef herverwijderd het volgende:
Scholen gaan toch weer open binnenkort?
Beleggen doe je met brood en geld enzo. Niet met kinderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef HSG het volgende:
Goedendag,
Een vriend van mij heeft twee kinderen maar hij wil daar niet al teveel tijd aan besteden. Hij vindt het zelfs erg vervelend dat ze door de lockdown thuis zijn en dat hij daardoor de hele dagen daarmee opgescheept zit. Hij an zo zijn werk niet doen.
Het liefst wil hij dat de scholen per direct weer opengaan zodat hij zijn kroos daar kan dumpen en niet al teveel tijd hoeft te besteden aan de opvoeding. Dat het onderwijzend personeel de nodige risico's loopt boeit hem niet want hij is tenslotte de klant.
Hebben jullie nog tips en adviezen voor hem hoe hij grotendeels van de tijd zijn kinderen elders kan beleggen?
Fixed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Beleggen doe je met brood en geld enzo. Niet met kinderen.
Omdat het zijn verantwoordelijkheid is en hij is zelf de hele dagen thuis. Echter hij zeurt zo veel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:27 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom pas jij niet een keertje op die kinderen?
Ik zou niet eens de moeite doen om daar een topic voor te openen. En hij kan altijd nog een oppas inhuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Omdat het zijn verantwoordelijkheid is en hij is zelf de hele dagen thuis. Echter hij zeurt zo veel.
Je zou verwachten dat je als ouder toch in oplossingen moet denken en niet in problemen.
Dat kost hem geld...zegt hij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou niet eens de moeite doen om daar een topic voor te openen. En hij kan altijd nog een oppas inhuren.
3 dagen waarvan 2 weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja klopt alleen voor hem duurt het te lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |