Prima team!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:37 schreef Dopekoe het volgende:
Heb nog wat tweaks gedaan aan m'n team aangezien Dalot mij niet beviel op rechtsback. Dat is toch klaiber geworden.
Uiteraard Dalot met verlies verkocht.
Ga het nu doen met 532:
Suarez(91) - Dybala(91)
Herrera(86) - Sanchez(87) - Gomez(86)
Mendy - Varane - Kounde - Koeman(88) - klaiber(86)
Oblak(91)
Heb wel even Estupinan moeten verkopen om wat geld vrij te maken voor Varane![]()
Ingame verschuift Koeman naar de centrale CV en gomez naar de centrale Cm.
Eventueel kan ik Ingame nog naar 433 met Gomez en dybala op de flanken en Suarez in de spits met als CAM Sanchez en dan schuift koeman naar de Rcm positie.
Zo heb ik altijd iedereen op 10 Chem en kan ik desgewenst buitenspelers inbrengen voor een mogelijke omslag
Dit wordt hem en blijft hem nu ook echt ff, hoogstens dat ik nog wat andere Ingame opties toevoeg.
Op het verlanglijstje staat nu nog Estupinan, Bergkamp, gomez Totgs
Wel een debiele SBC weer. 84 rated, 2 IFs en 75 chem..quote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die hongaar van Leipzig uit de goodiebag dat is zeker niet slecht
TOTT en die 83 rated Freeze en Rulebreaker kaarten zijn ook wel tragischquote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel een debiele SBC weer. 84 rated, 2 IFs en 75 chem..
Als je geen OTW krijgt is het wel prima, maar de helft zal wel weer een OTW Ake of OTW David krijgen
Ja, durf die niet te doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je geen OTW krijgt is het wel prima, maar de helft zal wel weer een OTW Ake of OTW David krijgen
Ja true, elke promo heeft wel een kaart of 2 die echt drama zijn. OTW is echter wel het toppunt, bijna geen enkele kaart komt in een team geloof ikquote:Op maandag 15 februari 2021 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TOTT en die 83 rated Freeze en Rulebreaker kaarten zijn ook wel tragisch
Niet 1 denk ik. Misschien Werner of Partey, maar die voldoen eigenlijk ook niet meer.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja true, elke promo heeft wel een kaart of 2 die echt drama zijn. OTW is echter wel het toppunt, bijna geen enkele kaart komt in een team geloof ik
Vind 84 rating wel meevallen eigenlijk ze moeten alleen die OTW kaarten eruit halenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jazeker, Estupinan is zeker de moeite waard, lekker rap en goed sterk.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima team!
Was die Estupinan wat? Erg goedkoop voor zulke stats, zal wel zijn omdat Mendy ook geen drol kost
Pas je tacktiek aan als je paar doelpunten voor komt dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:01 schreef Dopekoe het volgende:
Is het een nieuwe hype ofzo om net te doen alsof je er helemaal niets van kan en dan vervolgens na een paar doelpunten tegen het opeens wel kunnen. Heb dat nu 5 wedstrijden achter elkaar gehad...
Echt verschrikkelijk irritant...
Waarom zouden die omhoog gaan? Volgens blijven dan mid, prime en pim in packs.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:12 schreef papert het volgende:
Het lijkt er op dat vrijdag de Icon moments gereleased worden. Gaan dan de prijzen van de gewone icons omhoog?
Mid gaat er uit dacht ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden die omhoog gaan? Volgens blijven dan mid, prime en pim in packs.
Ik ga mid Ferdinand kopen. Alleen afwachten op het juiste moment. Maar nu met de verwachte nieuwe Icon SBC's, de icon swaps die er aan komen, en de Icon moments is het een lastige tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden die omhoog gaan? Volgens blijven dan mid, prime en pim in packs.
Ik bedoel niet tactisch, ik bedoel echt dat ze er niets van kunnen, dat het eruit ziet alsof ze Fifa voor de 1e keer spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas je tacktiek aan als je paar doelpunten voor komt dat scheelt al een hoop.
Is het bij manager masterpiece?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik bedoel niet tactisch, ik bedoel echt dat ze er niets van kunnen, dat het eruit ziet alsof ze Fifa voor de 1e keer spelen.
Ballen die ze over de zijlijn heenlopen, bal in mijn voeten spelen bij we uittrap, bij het drijven de bal zo ver vooruit spelen dat ik hem altijd heb,
Rechtdoor blijven lopen met dribbelen.
En als ik dan 2 of 3 - 0 voorsta kunnen ze opeens alles weer...
Dan scoren ze 2 of 3 x en dan begint het weer opnieuw...
Wat speelt die fijn, mijn team ziet er nu zo uit, Toch maar weer Mbappe teruggehaald, Haaland viel zo tegenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:52 schreef papert het volgende:
[..]
Ik ga mid Ferdinand kopen. Alleen afwachten op het juiste moment. Maar nu met de verwachte nieuwe Icon SBC's, de icon swaps die er aan komen, en de Icon moments is het een lastige tijd.
Maar met het kopen van Ferdinand, kan ik ook met Reese James achterin spelen. Dus verbeter ik 2 posities met 1 koop.
Dit team is wel van een andere orde. Maar mooi team hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat speelt die fijn, mijn team ziet er nu zo uit, Toch maar weer Mbappe teruggehaald, Haaland viel zo tegen
[ afbeelding ]
Nee bij Rivals...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:58 schreef papert het volgende:
[..]
Is het bij manager masterpiece?
Dan kan het dat ze alleen bezig zijn met objectives, en niet met winst.
Momentum...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:58 schreef papert het volgende:
[..]
Is het bij manager masterpiece?
Dan kan het dat ze alleen bezig zijn met objectives, en niet met winst.
Nee, niet in dit geval, waar ik op doel is echt het bewust slecht spelen...quote:
Hier ook TAA eruit, en ik heb exact hetzelfde idee! Ik hoop echter dat er een mooie LW/LM icon SBC uit komt een dezer dagen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Packte een dubbel untradeable hoge rating, dus toch maar die Partybag gedaan.
Dikke party, 88 Alexander-ArnoldGelukkig heb ik al 4 betere rechtsbacks oid. Kan dus mooi de El Shaarawy SBC in als er niets leukers uitkomt in de komende 2 weken.
Ja ik heb nu 3x 89 fodder, 3x 88 fodder, 2x 87 fodder en nog wat losse 86-84 rated spelers.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier ook TAA eruit, en ik heb exact hetzelfde idee! Ik hoop echter dat er een mooie LW/LM icon SBC uit komt een dezer dagen...
Zou Mbappe niet verkopen. Je hebt hem net weer terug gekocht, en niet voor niks. Speel even 2 weken met het team wat je nu hebt, dat is al heel erg goed. Probeer een paar keer die Reinier uit. Mocht je die Reinier echt goed bevallen, verkoop dan pas Mbappe.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al tegen TOTY Ramos gespeeld? En wat vonden jullie er van. Als die Reinier kan ballen dan zou ik Mbappe en Ferdinand kunnen verkopen voor TOTY Ramos...
[ afbeelding ]
Zoveel geld voor een verdediger is het nooit waard. Maar hou eens een team langer dan een dag hoef je ook minder fifa points te kopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al tegen TOTY Ramos gespeeld? En wat vonden jullie er van. Als die Reinier kan ballen dan zou ik Mbappe en Ferdinand kunnen verkopen voor TOTY Ramos...
[ afbeelding ]
Je hebt lui die bewust willen degraderen naar lagere divisies. Of inderdaad doelstellingen halen e.d.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, niet in dit geval, waar ik op doel is echt het bewust slecht spelen...
Momentum is vaak na een gemiste kans alsnog scoren of ff een kleine boost ik de laatste minuut van de 1e of 2e helft...
Mensen die zeggen dat momentum in fifa niet bestaat zullen eens heel kritisch naar de game moeten kijken.
Gisteren werd mijn klaiber er in het begin van de game uitgelopen door een gouden hazard...
Hij met bal en ik zonder.... Sloeg werkelijk nergens op...
hij is gratis dus sowieso de moeite waard, al is het al voor een sbcquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:13 schreef Canadre het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Cucurella 87?
Kaart ziet er goed uit!
En nog iets anders...
Weekend League!
Hoe kan het dat je belachelijke tegenstanders krijgt bij 13 winst met nog 7 te spelen...?
Man, man, mannn.....
Serieus? Neuer heb ik altijd moeite mee, gast houdt echt alles tegen. Oh en Alisson en Lloris. Maar dat is BPL dus standaard OP.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit spel is zo ontiegelijk slecht![]()
Ik heb die TOTY Neuer, en ieder fucking schot op doel gaat er in tegen die gozer. Die gaat linea recta een icon SBC in, ben helemaal fucking klaar met die gozer. Ongelofelijk, beste kaart in de game voor z'n positie en hij vangt nog geen vlieg, slaat helemaal nergens op.
Ja, geen grap. Ik ben helemaal klaar met die gozer. Normale Neuer was prima voor mij ondanks dat die best wat fouten maakte, maar die TOTY kaart houdt er echt helemaal niets uit. Hbe vandaag 3 potten gespeeld om nog wat puntjes te halen voor packs.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Serieus? Neuer heb ik altijd moeite mee, gast houdt echt alles tegen. Oh en Alisson en Lloris. Maar dat is BPL dus standaard OP.
Ik heb ter Stegen. Prima keeper.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, geen grap. Ik ben helemaal klaar met die gozer. Normale Neuer was prima voor mij ondanks dat die best wat fouten maakte, maar die TOTY kaart houdt er echt helemaal niets uit. Hbe vandaag 3 potten gespeeld om nog wat puntjes te halen voor packs.
Eerste pot: 4 schoten op doel, 4-1 verloren
Tweede pot: 4 schoten op doel 4-2 verloren
Derde pot: 3 schoten op doel, 2-2 gelijk
Van de 11 schoten op doel laat die er 10 door, rot op manEn het waren echt niet allemaal intikkertjes ofzo, finesse schoten van buiten de 16, schoten die recht op hem af komen etc.
Edit: https://www.reddit.com/r/(...)ons_kill_toty_neuer/
Ben blijkbaar niet de enige.
Heb Ter Stegen net gekocht, past perfect in het team, ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:20 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb ter Stegen. Prima keeper.
Beter dan mijn Uefa Pepequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Packte een dubbel untradeable hoge rating, dus toch maar die Partybag gedaan.
Dikke party, 88 Alexander-ArnoldGelukkig heb ik al 4 betere rechtsbacks oid. Kan dus mooi de El Shaarawy SBC in als er niets leukers uitkomt in de komende 2 weken.
Die gaat er net zoveel door laten ben maar niet bang.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb Ter Stegen net gekocht, past perfect in het team, ben benieuwd.
Ik heb dat exact het tegenovergestelde met Nick Pope.... Het lukt mij niet tegen die eikel te scoren.... Alles wat ik op doel schiet gaat tegen hem aan of houdt hij bewust tegen.... snap er echt de ballen van, terwijl ik tegen een bijvoorbeeld Ederson heel simpel scoor altijd...quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit spel is zo ontiegelijk slecht![]()
Ik heb die TOTY Neuer, en ieder fucking schot op doel gaat er in tegen die gozer. Die gaat linea recta een icon SBC in, ben helemaal fucking klaar met die gozer. Ongelofelijk, beste kaart in de game voor z'n positie en hij vangt nog geen vlieg, slaat helemaal nergens op.
Alison is dit jaar zo slecht voor mij, Aik heb vorige week die Lunin geprobeerd in de weekend League en die was ook verschrikkelijk. Nu heb ik Oblak en die is wel prima, had die nog untradeable in mijn club. Dit jaar is het echt zonde om geld aan een keeper uit te geven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat er net zoveel door laten ben maar niet bang.
Ik had vorig jaar toty Becker en die was ook hooguit ok.
Maar ja laten we eerlijk zijn, wat voor packs krijg je dan? Ik had WL en Rivals rang 2 div 1 dus aardig dure packs en daar zit soms ook gewoon stront in. Als je je club niet hoeft te Stacken kies gewoon voor coins.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb dat exact het tegenovergestelde met Nick Pope.... Het lukt mij niet tegen die eikel te scoren.... Alles wat ik op doel schiet gaat tegen hem aan of houdt hij bewust tegen.... snap er echt de ballen van, terwijl ik tegen een bijvoorbeeld Ederson heel simpel scoor altijd...
Mijn beste pulls uit de DR rewards van vandaag:
Perin 82
Buffon 82
Bonucci 85
Sergio Asenjo 82
Casteels 83
Vaclik 82
Mendy 83
Ik had de untradable rewards genomen met het oog op SBC's...
Maar het aantal keepers dat ik krijg is echt zo bizar hoog, dat kan gewoon niet meer normaal zijn.
Ben er bang voor dat Kounde geen upgrade meer gaat krijgen gezien de uitslag gisteravond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |