Nou zijn de munten niet echt in verhouding, viera is namelijk niet verhandelbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beide niet voor zoveel munten kun je iets fatsoenlijks maken
Waarom nu? Ding loopt morgen af en dan krijg je binnenkort hoogstwaarschijnlijk een mid/prime icon pack voor hetzelfde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:06 schreef el-blanchito het volgende:
Base/mid icon sbc gedaan met een maatje;
Hij 86 Lampard
Ik 88 Litmanen
Oh, helemaal niet naar gekeken joh. Kon’m gelukkig helemaal untradeable doen, maar achteraf toch wel zondequote:Op donderdag 11 februari 2021 10:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom nu? Ding loopt morgen af en dan krijg je binnenkort hoogstwaarschijnlijk een mid/prime icon pack voor hetzelfde.
Mij lijkt dit heel erg sterk. Op het oog lijkt Kulusevski het zwakste, maar daar heb ik inmiddels een aantal keer meer gespeeld, en hij is echt heel goed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou zijn de munten niet echt in verhouding, viera is namelijk niet verhandelbaar.
Maar wat denk je hier van dan?
[ afbeelding ]
Figo is nog duurder toch? Daar heb ik geen budget voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:11 schreef papert het volgende:
[..]
Mij lijkt dit heel erg sterk. Op het oog lijkt Kulusevski het zwakste, maar daar heb ik inmiddels een aantal keer meer gespeeld, en hij is echt heel goed.
Hoe speelt 88 Ferdinand? Ben namelijk voornemens hem te kopen.
Edit; als je Kulusevski niet ziet zitten, kan je daar ook Figo opstellen.
Bedankt voor de info! Ga na het weekend Ferdinand kopen. Hoop dat z'n prijs ietsje zakt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Figo is nog duurder toch? Daar heb ik geen budget voor.
Ferdinand is echt goed, hij pakt alle ballen en is zo fysiek sterk.
Blijft toch een icon....
Zou hem kunnen verkopen en dan heb ik dit team makkelijk bij elkaar. Maar ik durf het niet aan om Ferdinand te laten gaan
Dat lijkt me een stuk beter!quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nou zijn de munten niet echt in verhouding, viera is namelijk niet verhandelbaar.
[ afbeelding ]
Hier Jordi Alba en Godinquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
Pfff... Zelfs met de 85+ upgrade heb ik geen packluck...
Eriksen en Thiago...
Begin het eigenlijk een beetje zat te worden...
Mendy voor Kurzawa dan heb je Varane of Full chemquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of IF Courtoisquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef leeroy het volgende:
[..]
Mendy voor Kurzawa dan heb je Varane of Full chem
Silverquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef leeroy het volgende:
Wat voor CSL spelers hebben jullie gekocht? Golds of Silvers?
Je kan een keertje proberen;quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ingame speel ik met Suarez in de spits en gomez als CAM, Sanchez als CLAM en Dybala als CRAM in 4231
Bij aanvang staat het zo :
Dybala spits
Sanchez Cam
Gomez Cram
Suarez Clam
Top maat, thanksquote:
Speel dan eigenlijk 3-5-2.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heb jij je 532 ingesteld ben er een beetje mee aan het experimenteren
Nee ze hebben dat gepatchedquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er een bug online of hoort dit? Speel eens met een aanvallende opstelling wel met iets meer druk zetten in de 60e minuut had niemand meer een gezondheidsbalk over....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |