SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jan Slagter welquote:
Ben er al eens geweest, daar niet geweest toenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit naar Wenen gaat: het Schmetterlinghaus
Zodra ze weer open zijn ga ik abonnement nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
De nieuwe wildlands is veel mooier hoor
Met zo’n vrouw wel toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik woon hier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sla je toch een topic over.
Wie weet een volgende keerquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jan Slagter wel
[..]
Ben er al eens geweest, daar niet geweest toen![]()
Hier spreekt een Hongaar!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie weet een volgende keer![]()
Al vond ik Wenen zelf niet zo heel bijzonder
Ik heb gekookte worst.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef Amarantha het volgende:
Zin in grillworst ofzo maar ja heb ik niet.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.bever.nl/blog(...)n-valentijnsdag.html![]()
Kijk @:bitterbal
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier spreekt een Hongaar!!
Ben jij in aanmerking gekomen voor een Hongaars paspoort toen je daar woonde?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Volgens mijn paspoort ben ik gewoon een kaaskop.
Ik vond het wel een mooie stad, die 21.1 km hardlopen of iets wat daarvoor door moet gaan, waren wel zwaar, maar wel leuk...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie weet een volgende keer![]()
Al vond ik Wenen zelf niet zo heel bijzonder
Goeie vraag. Nooit over nagedacht. Ik zou niet de Hongaarse nationaliteit willen hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben jij in aanmerking gekomen voor een Hongaars paspoort toen je daar woonde?
ga kopen danquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen Mario Kart @:switchbezitters
Oh ik welquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen Mario Kart @:switchbezitters
Ik dacht dat je zei dat je een switch maar stom vind?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij ook en die speel ik wel eens met of tegen mijn dochter.
Dubbele nationaliteit, niets mis meequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie vraag. Nooit over nagedacht. Ik zou niet de Hongaarse nationaliteit willen hebben
Nou niet stom.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je een switch maar stom vind?
Nee snap ik, gaat ook zo stinken in je broekzak.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie vraag. Nooit over nagedacht. Ik zou niet de Hongaarse nationaliteit willen hebben
Ik welquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet stom.
Maar zou m voor mezelf nooit kopen nee.
Wie wat waar wanneer?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je ook mee?
https://datumprikker.nl/pcxexbcj2wb7vkg4
Gewoon alles voor onszelf.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik welHeb ook een Xbox series x voor mijzelf
Wij hebben geen verkeerd paspoortquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
1. Japan (191 destinations)
2. Singapore (190)
3. South Korea, Germany (189)
4. Italy, Finland, Spain, Luxembourg (188)
5. Denmark, Austria (187)
6. Sweden, France, Portugal, Netherlands, Ireland (186)
7. Switzerland, United States, United Kingdom, Norway, Belgium (185)
8. Greece, New Zealand, Malta, Czech Republic (184)
9. Canada, Australia (183)
10. Hungary (181)
Je komt er ook nog heel wat landen mee in.
Daarom hebben wij er 2quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon alles voor onszelf.![]()
Ok, de xbox zit ik in praktijk nooit aan, want altijd bezet.
Naar paprikaquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee snap ik, gaat ook zo stinken in je broekzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |