SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was bal van plan om continu op 1.5m afstand te blijven dan?
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
@:engine maat, zag animal crossing in aanbieding bij bol voor 49.99
Wel goed prijsje toch?
Jat je karretje terug vetklep!quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele obese familie in de winkel. Aan inhoud van karretje wel duidelijk waarom.
Mwah nee denk meer samen met dochterlief.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ga je zelf spelen?
hazmat suit aanquote:
Wel leuk spel voor kinderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah nee denk meer samen met dochterlief.
Ja vorige week zou het dit weekend nog gewoon een beetje druilerig kwakkelweer worden. Misschien dat het straks wel gewoon een Siberische koudegolf wordtquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar tis nu pas donderdag. misschien verandert het bericht nog
Kijk eens aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel leuk spel voor kinderenKunt niet zoveel fout doen.
Bibberbalquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar tis nu pas donderdag. misschien verandert het bericht nog
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vorige week zou het dit weekend nog gewoon een beetje druilerig kwakkelweer worden. Misschien dat het straks wel gewoon een Siberische koudegolf wordt
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Ze had bij een vriendinnetje boeven vangen gedaan met mario kart. Dus ze vroeg ik wil boeven vangen. Ik had werkelijk waar geen idee waar het over ging. En zoeken jongen, zoeken. man man man
Nou het is gevonden hoor.
Oh ja ik heb ook gewoon winterkleren van Groenland nog. Maar als het gesneeuwd heeft en zo ga ik de deur niet uit hoor. Morgen misschien nog maar even een rondje extra naar de supermarktquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef Makrelis het volgende:
Bij mij wordt het m'n arctic survival suit op de fiets volgende week.
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen idee wat ze bedoeld eigenlijkEn ik heb wel mario kart ook. Bedoeld ze dat je elkaars ballontjes kapot schiet?
Ook wel een geinig spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |