SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was bal van plan om continu op 1.5m afstand te blijven dan?
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
@:engine maat, zag animal crossing in aanbieding bij bol voor 49.99
Wel goed prijsje toch?
Jat je karretje terug vetklep!quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele obese familie in de winkel. Aan inhoud van karretje wel duidelijk waarom.
Mwah nee denk meer samen met dochterlief.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ga je zelf spelen?
hazmat suit aanquote:
Wel leuk spel voor kinderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah nee denk meer samen met dochterlief.
Ja vorige week zou het dit weekend nog gewoon een beetje druilerig kwakkelweer worden. Misschien dat het straks wel gewoon een Siberische koudegolf wordtquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar tis nu pas donderdag. misschien verandert het bericht nog
Kijk eens aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel leuk spel voor kinderenKunt niet zoveel fout doen.
Bibberbalquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar tis nu pas donderdag. misschien verandert het bericht nog
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vorige week zou het dit weekend nog gewoon een beetje druilerig kwakkelweer worden. Misschien dat het straks wel gewoon een Siberische koudegolf wordt
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Ze had bij een vriendinnetje boeven vangen gedaan met mario kart. Dus ze vroeg ik wil boeven vangen. Ik had werkelijk waar geen idee waar het over ging. En zoeken jongen, zoeken. man man man
Nou het is gevonden hoor.
Oh ja ik heb ook gewoon winterkleren van Groenland nog. Maar als het gesneeuwd heeft en zo ga ik de deur niet uit hoor. Morgen misschien nog maar even een rondje extra naar de supermarktquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef Makrelis het volgende:
Bij mij wordt het m'n arctic survival suit op de fiets volgende week.
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen idee wat ze bedoeld eigenlijkEn ik heb wel mario kart ook. Bedoeld ze dat je elkaars ballontjes kapot schiet?
Ook wel een geinig spel
Ja je hebt daar ook een versie van dat de ene de boeven zijn en andere politiequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen idee wat ze bedoeld eigenlijkEn ik heb wel mario kart ook. Bedoeld ze dat je elkaars ballontjes kapot schiet?
Ook wel een geinig spel
denk het wel, houdt een boel wind tegen.quote:
Heb je die met de zon al gespeeld? Die is me gvd moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Janja in die hoek zit het wel ja. Je hebt diverse varianten.
Ik wist het echt niet
Heb het zelf ook geprobeerd, ben niet zo goed daarin....
Neequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je die met de zon al gespeeld? Die is me gvd moeilijk
Ik heb een online aboquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet ik eens doen.
Zou wel tof zijn als we allemaal online gingen tegen elkaar met Mario kart
ik heb het nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk het wel, houdt een boel wind tegen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Janja in die hoek zit het wel ja. Je hebt diverse varianten.
Ik wist het echt niet
Heb het zelf ook geprobeerd, ben niet zo goed daarin....
Ik ken het echt nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja je hebt daar ook een versie van dat de ene de boeven zijn en andere politie
Sja, ik moet werken onsite en stap ook al vroeg, om half zeven, op de fiets dus dat pak hang ik wel even klaar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook gewoon winterkleren van Groenland nog. Maar als het gesneeuwd heeft en zo ga ik de deur niet uit hoor. Morgen misschien nog maar even een rondje extra naar de supermarkt
is lachen man. DIe kleine hier gaat helemaal stuk als ze gevangen zit en rondjes rijdt in de celquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Racen gaat nog wel maar dat met die ballontjes ben ik ook heel slecht in.
[..]
Ik ken het echt niet
Ik ga proberen volgende keer dat ik mario kart speel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
is lachen man. DIe kleine hier gaat helemaal stuk als ze gevangen zit en rondjes rijdt in de cel
Spontaan de slappe lach hier
kan je geen bubblewrap van bankzaken meenemen en daar zelf wat van maken?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
@:franticdj
@:kwiwi
@:engine
Keertje online regelen
Moet lukken toch? Waren er nog een paar met een switch hier toch?
@:liesje1979 dacht ik.
Diefstal bedrijfseigendomquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je geen bubblewrap van bankzaken meenemen en daar zelf wat van maken?
Ik ben erbijquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
Keertje online regelen
Ah jaquote:
Ja en ik hoop dat mijn wifi goed blijft want die hapert laatste tijd nogalquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
Moet alleen ff vogelen hoe ik dat ding ook weer aan m'n televisie knoop enzo
Liesje heeft ook mario kart dacht ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
Keertje online regelen
Siquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben erbijHoe werkt dat ook alweer, dan moet je elkaar eerst als vriend ofzo toevoegen zodat je in één kamer kunt online?
In dat docking ding zetten misschien?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
Moet alleen ff vogelen hoe ik dat ding ook weer aan m'n televisie knoop enzo
Ja en dan met hdmi kabel. Klaar is keesquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
In dat docking ding zetten misschien?
Levend stratego was vroeger echt te tofquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
dohquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
wanneerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben erbijHoe werkt dat ook alweer, dan moet je elkaar eerst als vriend ofzo toevoegen zodat je in één kamer kunt online?
Ik ben bijna altijd beschikbaar tegenwoordigquote:
ja kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd beschikbaar tegenwoordigKun je hier meerdere mensen tegelijk PM'en? Want volgens mij moet je dan een bepaald nummer ofzo doorgeven dat de anderen dan weer toevoegen.
Ja ik vraag me ook af hoe we dat even goed en snel kunnen fixen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd beschikbaar tegenwoordigKun je hier meerdere mensen tegelijk PM'en? Want volgens mij moet je dan een bepaald nummer ofzo doorgeven dat de anderen dan weer toevoegen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je geen bubblewrap van bankzaken meenemen en daar zelf wat van maken?
Vind dat voor sommige spellen zelfs fijnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Moest eerst nog eens zoeken waar je die friends code vindt, maar heb 'm@:FranticDJ het is niet voor niks een Switch, je kunt 'm ook gewoon in je handen houden
Ja leuk! En ik heb ook kart maar dat boeven vangen nog nooit gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
Keertje online regelen
Dit gaat wel over de switch toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Moest eerst nog eens zoeken waar je die friends code vindt, maar heb 'm@:FranticDJ het is niet voor niks een Switch, je kunt 'm ook gewoon in je handen houden
I know, maar heb niet voor niks die 65" tvquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Dat koppelen gaat als het goed is vanzelf zodra je op de knopjes drukt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar heb niet voor niks die 65" tv
switch is aangesloten op tv, is aan het laden. en die controller zit er ook aan vast met een stekker. Moet die alleen nog ff koppelen ofzo? heb dat ding nog nooit gebruikt.
ahquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat koppelen gaat als het goed is vanzelf zodra je op de knopjes drukt.
Ook niet uit m'n hoofd maar staat in je profiel op de switchquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
die friends code zou ik ook niet weten uit m'n hoofd
In het startscherm op je icoontje klikken > ok > add friend en dan staat rechtsonder je code.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
die friends code zou ik ook niet weten uit m'n hoofd
Ik zie het vanavond niet meer geregeld worden, dus je kan gerust naar buitenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Want ik wil nog even naar buiten een kabouter verplaatsen die stil staat.
Herbert zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Want ik wil nog even naar buiten een kabouter verplaatsen die stil staat.
kwiwi moet eerst nog even uitvinden hoe ze een PM aan meerdere mensen kan sturen, dus ga maar rustig je kabouters doenquote:
alleen dan nog met een stapel sneeuw erbijquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zondag
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Die hond zijn oren zijn kleiner.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zondag
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik was te lui om te kijken of dat konquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kwiwi moet eerst nog even uitvinden hoe ze een PM aan meerdere mensen kan sturen, dus ga maar rustig je kabouters doen
Lol weet niet of die stil staat maar deze staat in een geveltuintje hier in de straat en ik zie hem nog steeds elke keer staan, zit ook een hekje om het tuintje dus denk dat mensen hem niet durven pakken.quote:
Heeft Frannie al gedaan zo te zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was te lui om te kijken of dat konMaar morgen neem ik de mario kart touwtjes in handen om het te regelen
gaat om het ideequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hond zijn oren zijn kleiner.
spijkers met botte lullen slaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft Frannie al gedaan zo te zien
nee ze gaan Mario kartenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef mschol het volgende:
is het weer animal crossing galore hier?
Ik heb liever 9 uur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979
@:ijsdraakje
@:haags
https://datumprikker.nl/pcxexbcj2wb7vkg4
Dan kan ik elke avond. Behalve zaterdag want dan spelen we al weet ik veel met de SC.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh best joh
ik heb maar wat data in gereuteld.
Jij hebt gewacht tot het een witte kerst isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |