SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was bal van plan om continu op 1.5m afstand te blijven dan?
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
@:engine maat, zag animal crossing in aanbieding bij bol voor 49.99
Wel goed prijsje toch?
Jat je karretje terug vetklep!quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele obese familie in de winkel. Aan inhoud van karretje wel duidelijk waarom.
Mwah nee denk meer samen met dochterlief.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ga je zelf spelen?
hazmat suit aanquote:
Wel leuk spel voor kinderenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah nee denk meer samen met dochterlief.
Ja vorige week zou het dit weekend nog gewoon een beetje druilerig kwakkelweer worden. Misschien dat het straks wel gewoon een Siberische koudegolf wordtquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar tis nu pas donderdag. misschien verandert het bericht nog
Kijk eens aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel leuk spel voor kinderenKunt niet zoveel fout doen.
Bibberbalquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
maar tis nu pas donderdag. misschien verandert het bericht nog
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vorige week zou het dit weekend nog gewoon een beetje druilerig kwakkelweer worden. Misschien dat het straks wel gewoon een Siberische koudegolf wordt
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Ze had bij een vriendinnetje boeven vangen gedaan met mario kart. Dus ze vroeg ik wil boeven vangen. Ik had werkelijk waar geen idee waar het over ging. En zoeken jongen, zoeken. man man man
Nou het is gevonden hoor.
Oh ja ik heb ook gewoon winterkleren van Groenland nog. Maar als het gesneeuwd heeft en zo ga ik de deur niet uit hoor. Morgen misschien nog maar even een rondje extra naar de supermarktquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef Makrelis het volgende:
Bij mij wordt het m'n arctic survival suit op de fiets volgende week.
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen idee wat ze bedoeld eigenlijkEn ik heb wel mario kart ook. Bedoeld ze dat je elkaars ballontjes kapot schiet?
Ook wel een geinig spel
Ja je hebt daar ook een versie van dat de ene de boeven zijn en andere politiequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen idee wat ze bedoeld eigenlijkEn ik heb wel mario kart ook. Bedoeld ze dat je elkaars ballontjes kapot schiet?
Ook wel een geinig spel
denk het wel, houdt een boel wind tegen.quote:
Heb je die met de zon al gespeeld? Die is me gvd moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Janja in die hoek zit het wel ja. Je hebt diverse varianten.
Ik wist het echt niet
Heb het zelf ook geprobeerd, ben niet zo goed daarin....
Neequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je die met de zon al gespeeld? Die is me gvd moeilijk
Ik heb een online aboquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet ik eens doen.
Zou wel tof zijn als we allemaal online gingen tegen elkaar met Mario kart
ik heb het nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk het wel, houdt een boel wind tegen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Janja in die hoek zit het wel ja. Je hebt diverse varianten.
Ik wist het echt niet
Heb het zelf ook geprobeerd, ben niet zo goed daarin....
Ik ken het echt nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja je hebt daar ook een versie van dat de ene de boeven zijn en andere politie
Sja, ik moet werken onsite en stap ook al vroeg, om half zeven, op de fiets dus dat pak hang ik wel even klaar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook gewoon winterkleren van Groenland nog. Maar als het gesneeuwd heeft en zo ga ik de deur niet uit hoor. Morgen misschien nog maar even een rondje extra naar de supermarkt
is lachen man. DIe kleine hier gaat helemaal stuk als ze gevangen zit en rondjes rijdt in de celquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Racen gaat nog wel maar dat met die ballontjes ben ik ook heel slecht in.
[..]
Ik ken het echt niet
Ik ga proberen volgende keer dat ik mario kart speel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
is lachen man. DIe kleine hier gaat helemaal stuk als ze gevangen zit en rondjes rijdt in de cel
Spontaan de slappe lach hier
kan je geen bubblewrap van bankzaken meenemen en daar zelf wat van maken?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
@:franticdj
@:kwiwi
@:engine
Keertje online regelen
Moet lukken toch? Waren er nog een paar met een switch hier toch?
@:liesje1979 dacht ik.
Diefstal bedrijfseigendomquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je geen bubblewrap van bankzaken meenemen en daar zelf wat van maken?
Ik ben erbijquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
Keertje online regelen
Ah jaquote:
Ja en ik hoop dat mijn wifi goed blijft want die hapert laatste tijd nogalquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
Moet alleen ff vogelen hoe ik dat ding ook weer aan m'n televisie knoop enzo
Liesje heeft ook mario kart dacht ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
Keertje online regelen
Siquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben erbijHoe werkt dat ook alweer, dan moet je elkaar eerst als vriend ofzo toevoegen zodat je in één kamer kunt online?
In dat docking ding zetten misschien?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
Moet alleen ff vogelen hoe ik dat ding ook weer aan m'n televisie knoop enzo
Ja en dan met hdmi kabel. Klaar is keesquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
In dat docking ding zetten misschien?
Levend stratego was vroeger echt te tofquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
dohquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
wanneerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben erbijHoe werkt dat ook alweer, dan moet je elkaar eerst als vriend ofzo toevoegen zodat je in één kamer kunt online?
Ik ben bijna altijd beschikbaar tegenwoordigquote:
ja kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd beschikbaar tegenwoordigKun je hier meerdere mensen tegelijk PM'en? Want volgens mij moet je dan een bepaald nummer ofzo doorgeven dat de anderen dan weer toevoegen.
Ja ik vraag me ook af hoe we dat even goed en snel kunnen fixen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd beschikbaar tegenwoordigKun je hier meerdere mensen tegelijk PM'en? Want volgens mij moet je dan een bepaald nummer ofzo doorgeven dat de anderen dan weer toevoegen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je geen bubblewrap van bankzaken meenemen en daar zelf wat van maken?
Vind dat voor sommige spellen zelfs fijnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Moest eerst nog eens zoeken waar je die friends code vindt, maar heb 'm@:FranticDJ het is niet voor niks een Switch, je kunt 'm ook gewoon in je handen houden
Ja leuk! En ik heb ook kart maar dat boeven vangen nog nooit gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Haags het volgende:
Keertje online regelen
Dit gaat wel over de switch toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Moest eerst nog eens zoeken waar je die friends code vindt, maar heb 'm@:FranticDJ het is niet voor niks een Switch, je kunt 'm ook gewoon in je handen houden
I know, maar heb niet voor niks die 65" tvquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Dat koppelen gaat als het goed is vanzelf zodra je op de knopjes drukt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar heb niet voor niks die 65" tv
switch is aangesloten op tv, is aan het laden. en die controller zit er ook aan vast met een stekker. Moet die alleen nog ff koppelen ofzo? heb dat ding nog nooit gebruikt.
ahquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat koppelen gaat als het goed is vanzelf zodra je op de knopjes drukt.
Ook niet uit m'n hoofd maar staat in je profiel op de switchquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
die friends code zou ik ook niet weten uit m'n hoofd
In het startscherm op je icoontje klikken > ok > add friend en dan staat rechtsonder je code.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
die friends code zou ik ook niet weten uit m'n hoofd
Ik zie het vanavond niet meer geregeld worden, dus je kan gerust naar buitenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Want ik wil nog even naar buiten een kabouter verplaatsen die stil staat.
Herbert zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Want ik wil nog even naar buiten een kabouter verplaatsen die stil staat.
kwiwi moet eerst nog even uitvinden hoe ze een PM aan meerdere mensen kan sturen, dus ga maar rustig je kabouters doenquote:
alleen dan nog met een stapel sneeuw erbijquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zondag
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Die hond zijn oren zijn kleiner.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zondag
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik was te lui om te kijken of dat konquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kwiwi moet eerst nog even uitvinden hoe ze een PM aan meerdere mensen kan sturen, dus ga maar rustig je kabouters doen
Lol weet niet of die stil staat maar deze staat in een geveltuintje hier in de straat en ik zie hem nog steeds elke keer staan, zit ook een hekje om het tuintje dus denk dat mensen hem niet durven pakken.quote:
Heeft Frannie al gedaan zo te zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was te lui om te kijken of dat konMaar morgen neem ik de mario kart touwtjes in handen om het te regelen
gaat om het ideequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hond zijn oren zijn kleiner.
spijkers met botte lullen slaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft Frannie al gedaan zo te zien
nee ze gaan Mario kartenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef mschol het volgende:
is het weer animal crossing galore hier?
Ik heb liever 9 uur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979
@:ijsdraakje
@:haags
https://datumprikker.nl/pcxexbcj2wb7vkg4
Dan kan ik elke avond. Behalve zaterdag want dan spelen we al weet ik veel met de SC.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh best joh
ik heb maar wat data in gereuteld.
Jij hebt gewacht tot het een witte kerst isquote:
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt gewacht tot het een witte kerst is
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie blijf ik dan een keer tot na 20u op
Ah begrijpelijk dan, mijn ouders waren er met kerst net vanafquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
M'n ouders hadden met kerst corona en m'n broertje en ik zaten allebei thuis in quarantaine dus kwam toen niet zo goed uit
Maar misschien is met de SC wel leuk, doe je dan ook mee?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.
op de super nintendo vond ik em tof.. elke versie daarna viel me een partij tegen
Bomderop.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Viruswaarheid heeft de eerste doodsbedreigingen alweer de deur uit richting scholen die niet ingeënte kinderen willen weigeren.
ik vind mario kart zelf gewoon niet leuk meer, heeft weinig met de groep te makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar misschien is met de SC wel leuk, doe je dan ook mee?
Oh.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie blijf ik dan een keer tot na 20u op
Op de N64 was die ook nog gewoon leuk hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.
op de super nintendo vond ik em tof.. elke versie daarna viel me een partij tegen
Nee joh geen probleem. *Slaat wel vast wat red bull inquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.Naja kan ook wat later aanhaken misschien, ik ben tot 18 uur sowieso op mijn werk dus meestal half 7 thuis en dan nog van alles doen voor mijn avond begint. Maar jullie kunnen uiteraard wel eerder starten.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de N64 was die ook nog gewoon leuk hoor
Jij ook een switch toevallig?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de N64 was die ook nog gewoon leuk hoor
Nee alleen een PS4.quote:
Heb hem alleen al zo lang al niet meer aangehad dat ik waarschijnlijk eerst weer een tijd aan het vloeken ben om de controllers te reconnecten omdat ik telkens vergeet hoe dat moetquote:
Switch is echt voor kinderen, doe toch weg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:57 schreef mschol het volgende:
ik wilde gisteravond laat even op switch gamen, alles wat ik wilde spelen moest updaten
yoen maar weer in dock gezet
Je als volwassene gewoon nog ongegeneerd als groot kind kunnen gedragen is toch heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Switch is echt voor kinderen, doe toch weg.
Dachten ze van Lego ook jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je te volwassen voelen voor een spelletjequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
en dan? een pissstation 5 halen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wel hier in het topic posten waar het gemiddelde niveau brugklas isquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Je te volwassen voelen voor een spelletje
Dat komt door US en zijn gepiemel. Voor de rest zijn we allemaal kei volwassenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel hier in het topic posten waar het gemiddelde niveau brugklas is
Ja dat wel, maar dan ging ik liever belletje drukken ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je als volwassene gewoon nog ongegeneerd als groot kind kunnen gedragen is toch heerlijk
I knowquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lego kan ik me ook nog gewoon een middag mee vermaken. Jammer dat dat spul zo duur is wel
Foqueville in Legoquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik zin om een hele stad van lego in m'n huiskamer te bouwenEven kijken hoe de bonus eruit ziet in Maart
Bohh.. waar haal je diequote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lego kan ik me ook nog gewoon een middag mee vermaken. Jammer dat dat spul zo duur is wel
Ja je hebt die kinderen zelf veroorzaakt hoor, dan moet je ook met de consequenties leren leven Julio.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze geluidjes, steeds, uren achter elkaar,
Albert Heijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bohh.. waar haal je dieHier zijn overigens de chocolatiers nog gewoon open, 1e levensbehoefte hč
dan geef je diablo 3 en gaan ze lekker monsters de pan in hakkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Best rustgevend als je het vergelijkt met mario kart..quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet je alleen wel kijken in welke schaal je het wilt doen, niet dat je straks een half jaarsalaris kwijt bent aan steentjesquote:
Vond ik als kind al weinig aan na mijn 5e.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik zin om een hele stad van lego in m'n huiskamer te bouwenEven kijken hoe de bonus eruit ziet in Maart
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon Vice City, heb je lekker achtergrondmuziekjequote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dan geef je diablo 3 en gaan ze lekker monsters de pan in hakken
Foqueville in de bijstand, 1 huis is 1 steentjequote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je alleen wel kijken in welke schaal je het wilt doen, niet dat je straks een half jaarsalaris kwijt bent aan steentjes
san Andreas manquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon Vice City, heb je lekker achtergrondmuziekje
over slaapverwekkend gesprokenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vond ik als kind al weinig aan na mijn 5e.
Wat ik wel leuk vond was meccano en vd electriciteits knutsel dingen.
Op mijn 10e trok ik al versnellingsbakken uit elkaar en op mijn 15e deed ik tuning voor de hele omgeving.
Ben altijd petrolhead geweest wat dat betreft.
Ik heb er 1, maar vind ze te groot om ergens normaal neer te kunnen zettenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die modular houses zijn wel echt zo vet he.. maar goed. tering duur![]()
heb er al 5 of 6 verzameld
allemaal in bezitquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die modular houses zijn wel echt zo vet he.. maar goed. tering duur![]()
heb er al 5 of 6 verzameld
O ja meccano had ik ook, dat was ook leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vond ik als kind al weinig aan na mijn 5e.
Wat ik wel leuk vond was meccano en vd electriciteits knutsel dingen.
Op mijn 10e trok ik al versnellingsbakken uit elkaar en op mijn 15e deed ik tuning voor de hele omgeving.
Ben altijd petrolhead geweest wat dat betreft.
Elke ouder irriteert zich wel aan een bepaalde tekenfiguur of YouTuber ofzo. Hoort erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt die kinderen zelf veroorzaakt hoor, dan moet je ook met de consequenties leren leven Julio.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan ging ik liever belletje drukken ofzo.![]()
Mijn dochters hebben dus die switch en steeds hoor ik op de achtergrond animal crossing met die kinderachtige geluidjes.
Onze risk takerquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de cappuccino van Nespresso zelf is ook goed te doen. Gelukkig, want ik moest een hele grote doos kopen
Die was ook goed, maar dat 80's sfeertje van VC is toch wel onovertroffen hoorquote:
Weet je wat ze nu doen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja meccano had ik ook, dat was ook leuk
In mijn T1 bus zitten er genoeg voor een mooie sarcofaag om jou heenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstopt de rode LEGO steentjes.
Gaaf. Driehonderdduizend kutelastiekjes die in het milieu gaan belandenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wat ze nu doen?
Loomen! De oudste heeft met haar klas een stuk van 1 kilometer geloomd
Heb jij een origine T1?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In mijn T1 bus zitten er genoeg voor een mooie sarcofaag om jou heen
welke?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 1, maar vind ze te groot om ergens normaal neer te kunnen zetten
weet niet, ik had jou kwiwi en engine nog niet. liesje wel alquote:
1 km?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wat ze nu doen?
Loomen! De oudste heeft met haar klas een stuk van 1 kilometer geloomd
De Downtown Dinerquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke?
maar ik heb de plek nu ook niet hoor.
heb mn vitrine met vrachtwagens al naar de werkplaats verhuisd
Een echte? Ja wel meer ook geloof ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n T1 is al zo’n 80K waard in goede staat.
haha neejoh, dit blijft de hoofdbasis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan jullie nou allemaal ergens anders zitten?
Haags rooft het dorp leeg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan jullie nou allemaal ergens anders zitten?
O, gelukkigquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
haha neejoh, dit blijft de hoofdbasis.
quote:
Kan daar wel wat verhalen over vertellen maar dat is ongepast in de kinderspeelgoed SC.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een begrijpelijke reactie als het gebeurt
Zitten wij hier met Bal en Los.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze straks een ander clubhuis
* Noteert: ontwerp laten maken voor de US Squirt Pop.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan daar wel wat verhalen over vertellen maar dat is ongepast in de kinderspeelgoed SC.
Niet per se ongezelligquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten wij hier met Bal en Los.
Hij vraagt dit voor een vriend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
vanwaar deze random vraag?
en welke context?
Ik had ook de bank, maar die heb ik nooit gebouwd en heb ik hier op het forum verkochtquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]die heb ik ook
en Parisian restaurant, garage op de hoek, boekenwinkel, politiebureau, palace cinema
kreeg net zo’n ranzig WA filmpje op de matenapp.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
vanwaar deze random vraag?
en welke context?
Ik ben er ook nog hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten wij hier met Bal en Los.
En je kreeg toch de Eifeltoren van Ballie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook de bank, maar die heb ik nooit gebouwd en heb ik hier op het forum verkocht
Dat doen vrouwen wel vaker.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
[..]
kreeg net zo’n ranzig WA filmpje op de matenapp.
Zie je zo’n jongen gamen op bed met hoofdtelefoon op. En zijn vriendin zit op 1,5 meter (netjes) met een Vibro, en dan komt er zo’n 2 liter water hele kerel, tapijt en bed nat.
Ik denk altijd dat het gewoon ordinair zeiken is.
Dan doe je toch iets verkeerd, Los.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken best wel dat het kletsnat (huehue) wordt en een dolle natte bende maar niet dat ze een enorme straal gaan spuiten.
Jij trapt in haar blaas en jets geht löss?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, Los.
Nee joh, heb toch helemaal niet van die nintendo's.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je ook mee ging spelen?
Gezellig
Ik heb ze hier nog staanquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik zat Polly Pocket te googlen, want dat had ik vroeger.. Kom ik als eerste de Polly Pocket mossel tegen![]()
https://www.galaxus.ch/de(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Dat lijkt me niet de juiste techniekquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij trapt in haar blaas en jets geht löss?
Ik heb dus echt een minuut zitten nadenken over wat ik nou eigenlijk las hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, Los.
Jij begon 'm tochquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik meng me maar niet in deze discussie
nog in verpakking ook of al uitgepakt? Heb je link naar pizzarestuarant want heb hier wel iets met een restaurantquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ze nog hadHad zo'n pizzarestaurant. En nu ataat die voor 55 euro op ebay
volgens mij is het ook gewoon "zeiken" al is het niet gewoon zeikenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
[..]
kreeg net zo’n ranzig WA filmpje op de matenapp.
Zie je zo’n jongen gamen op bed met hoofdtelefoon op. En zijn vriendin zit op 1,5 meter (netjes) met een Vibro, en dan komt er zo’n 2 liter water hele kerel, tapijt en bed nat.
Ik denk altijd dat het gewoon ordinair zeiken is.
Ja hoe noem jij dat dan? Gewoon zo’n appgroepje voor als je een biertje wil drinken en iedereen pornoplaatjes stuurt en een dom naampjequote:
tv kantine staat hier opquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef Amarantha het volgende:
FOK! en Friends op de achtergrond.
Uitgepakt. Deze had ik: https://www.ebay.de/itm/P(...)e-3011-/163649689832quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog in verpakking ook of al uitgepakt? Heb je link naar pizzarestuarant want heb hier wel iets met een restaurant
Ik neem altijd een paar waterpompen mee om de kelder weer droog te krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dus echt een minuut zitten nadenken over wat ik nou eigenlijk las hier![]()
Heb jij het alleen met kurkdroge vrouwen gedaan, of squirten ze aan de lopende band?
Die heb ik ook johquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uitgepakt. Deze had ik: https://www.ebay.de/itm/P(...)e-3011-/163649689832
Ik las eigen glijquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
ik wil eigenlij douchen maar geen zin om op te staan
Ja klopt ik begon dezequote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn altijd Frantic, Bal of Los die over ordinaire of vieze zaken beginnen hoor
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik ook johWat grappig. Wist niet dat dat geld opleverde
Huehue.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is meer achtergrond geluidzitten allebei andere dingen te doen ondertussen
Hebbiknie. Heb geen matenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoe noem jij dat dan? Gewoon zo’n appgroepje voor als je een biertje wil drinken en iedereen pornoplaatjes stuurt en een dom naampje
plas jij onder de douche?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
ja ik ga douchen. Kunnen jullie het over plasseks hebben
We wachten wel even tot je weer terug bent.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Altijd handig om een goeie dompelpomp in huis te hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem altijd een paar waterpompen mee om de kelder weer droog te krijgen
Ach jullie praten ook steeds over poep.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Aha jij gaat met zo'n totaal niet verdacht busje naar een date.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem altijd een paar waterpompen mee om de kelder weer droog te krijgen
en over KAAASquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach jullie praten ook steeds over poep.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
jottumpjes hee. Van t weekend eerst het hele land ontwricht door de sneeuw en de vorst, maandag de scholen weer open
met zo'n slobbertruckquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha jij gaat met zo'n totaal niet verdacht busje naar een date.
Het Budabusje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha jij gaat met zo'n totaal niet verdacht busje naar een date.
En ik durf te wedden dat ze dat als coronapatient in het ziekenhuis worden geregistreerdquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Oudjes met gebroken heup bij het prikpunt
voor minder doet ie 't niet hoor.. die ouwe spelerquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grof geschut ook gelijk, die budacondabus
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grof geschut ook gelijk, die budacondabus
ALLEMAAL NEPDODEN ALLEMAAL ACTEURSquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat ze dat als coronapatient in het ziekenhuis worden geregistreerd
je wil je bed/kamer schoon en droog houden dus je gaat maar even onder de douche je ding doen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik verheug me echt op de sneeuw, hoop op een dik pak.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
jottumpjes hee. Van t weekend eerst het hele land ontwricht door de sneeuw en de vorst, maandag de scholen weer open
Sneeuw is leuk, de nasleep minderquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verheug me echt op de sneeuw, hoop op een dik pak.
Met de voorspelde temperaturen zal het ook wel even blijven liggen denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sneeuw is leuk, de nasleep minder
Het gaat ooit weg, dus dan wordt het waarschijnlijk glad op de straten en dat is wel mijn werkterreinquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met de voorspelde temperaturen zal het ook wel even blijven liggen denk ik.
Tot die laatste zin vond ik dit een schattige postquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn jongste van 6 kan zich niet herinneren ooit sneeuw te hebben gezien. Die gaat dat fantastisch vinden.
Ook gelijk een enorme sneeuwpop bouwen!
En in de sneeuw letters zeiken.
Nee, pas bij 99.994quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan rond 98.000 de tel kwijtraken
Dit jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot die laatste zin vond ik dit een schattige post
Alstu.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn jongste van 6 kan zich niet herinneren ooit sneeuw te hebben gezien. Die gaat dat fantastisch vinden.
Ook gelijk een enorme sneeuwpop bouwen!
En in de sneeuw letters zeiken.
Snap ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat ooit weg, dus dan wordt het waarschijnlijk glad op de straten en dat is wel mijn werkterrein
Daar vond ik het juist interessant worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot die laatste zin vond ik dit een schattige post
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan rond 98.000 de tel kwijtraken
Haha die zou ze gebruiken ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alstu.
https://www.bol.com/nl/p/(...)2_20.21.ProductTitle
Heb jij weleens een squirter gehad, Bef?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar vond ik het juist interessant worden.
<<<quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij weleens een squirter gehad, Bef?
Zie eerst maar dat je op je zomerbanden bij de garage komt danquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg trouwens dinsdag winterbanden
Weet je nog die winter dat het ineens keihard sneeuwde en half NL niet thuiskwam voor 23:00.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie eerst maar dat je op je zomerbanden bij de garage komt dan
Daar ben ik geweest toen er nog echt vlinders rondfladderden, en dat was echtquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is Lilian Marijnissen van de SPuitpartij.
Ik heb ook wel in zware sneeuw gereden op zomerbandjes. Was prima te doen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je nog die winter dat het ineens keihard sneeuwde en half NL niet thuiskwam voor 23:00.
Toen blies ik nog met 80+ op de linkerbaan. Ben wel expert sneeuwrijder.
Ik heb er nog eventjes gewerkt, wel bijzonder om het nu zo te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest toen er nog echt vlinders rondfladderden, en dat was echt![]()
Ze lijkt niet op Femke Halsema?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die communistische vrouw met enorme neus die oude rijke mannetjes wipt.
Zij is de reden/oorzaak ik niet meer op SP heb gestemd sinds zij de lijstrekker/het gezicht is...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is Lilian Marijnissen van de SPuitpartij.
Heerlijk in de sneeuw rijden, dan is het tenminste een klein beetje spannend, gas eropquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je nog die winter dat het ineens keihard sneeuwde en half NL niet thuiskwam voor 23:00.
Toen blies ik nog met 80+ op de linkerbaan. Ben wel expert sneeuwrijder.
Zolang er geen ijzel onder de sneeuw ligt gaat het prima. En bij ijzel heb je ook geen fuck aan winterbanden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook wel in zware sneeuw gereden op zomerbandjes. Was prima te doen.
Is Koert Westerman rijk dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze lijkt niet op Femke Halsema?
snap ik. Ik was er ergens in 2002 of 2003quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er nog eventjes gewerkt, wel bijzonder om het nu zo te zien.
Als je ooit naar Wenen gaat: het Schmetterlinghausquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest toen er nog echt vlinders rondfladderden, en dat was echt![]()
Ik noteer dit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zij is de reden/oorzaak ik niet meer op SP heb gestemd sinds zij de lijstrekker/het gezicht is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |