abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2021 @ 18:12:48 #256
481523 verified  VraagWatJeWil
Wat jij wil!
pi_197893469
Dit topic gaat aan het eind van de avond weer dicht.

Bedankt.
Ik wist niet zo goed wat me te wachten stond met een vwjw topic maar het was eigenlijk heel ok om te doen :)
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  maandag 8 februari 2021 @ 18:18:17 #257
Wat jij wil!
pi_197893575
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:36 schreef Phaidra het volgende:
Het is al gevraagd, maar volgens mij heb ik geen antwoord gezien. Hebben jullie overwogen om te verhuizen naar een heel andere omgeving? Onder het mom van frisse start, zonder kans om de (mogelijke) daders plotseling tegen te komen? Of is dat gezien het trauma en alles eromheen sowieso nu geen optie?
Geen antwoord omdat ik het antwoord niet weet. Verhuizen heeft de voordelen die je noemt, maar kost ook de huidige school (zijn er niet zoveel van) en onwijs begripvolle juf, stabiliteit voor andere kind, ons laatste restje sociaal netwerk, het huis van onze dromen en mogelijk onze huidige forse jeugdwet steun + hulpverlenersnetwerk.
Dat is nogal een prijs.

Maar het trekt soms wel.
  maandag 8 februari 2021 @ 18:25:31 #258
Wat jij wil!
pi_197893767
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Allereerst: wat vreselijk dat dit alles is gebeurd.
Ik vroeg mij af of je wilt vertellen water met je dochter aan de hand is. Mijn zoon is nl. ook kwetsbaar (autisme en zwakbegaafd) en het is mijn grootste angst dat hem ook zoiets overkomt, terwijl hij er evenmin over kan praten.
DM
  Spellchecker maandag 8 februari 2021 @ 18:37:51 #259
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197894024
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:

Bedankt.
Ik wist niet zo goed wat me te wachten stond met een vwjw topic maar het was eigenlijk heel ok om te doen :)
Dank voor het delen van jullie verhaal. Ik hoop dat jullie vooruit blijven gaan.
En heel veel succes daarmee! ^O^
pi_197895284
quote:

Bedankt.
Dank je wel hiervoor. Je leest, veel te vaak, kind misbruikt. En dan kan je natuurlijk nagaan dat dat een enorme impact heeft op het kind, het gezin en de omgeving. Maar door jouw openheid blijkt dat die impact onvoorstelbaar veel groter is.
Hopelijk komt het goed, hoop zo dat jullie kind weer plezier in het leven krijgt, doorkrijgt dat niet iedereen fout is en dat ze weet een geweldige meid is met jullie als ouders die voor haar (en hun) geluk vechten en dat zij en haar broertje of zusje op een gegeven moment gewoon kind kunnen zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197895323
quote:

Bedankt.
Ik ben wel blij te lezen dat je het ok vond om te doen. Terwijl ik aan het lezen was vroeg ik me namelijk af of je niet allerlei helende wonden aan het open maken was. Maar daar zal je van te voren wel goed over na hebben gedacht.

Bedankt voor je verhaal. Ik hoop dat jullie vieren samen deze ellendige periode in jullie leven kunnen afsluiten. Ooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Manager PR/Moderator maandag 8 februari 2021 @ 19:59:27 #262
269689 crew  Viv
pi_197895796
@VraagWatJeWil bedankt voor jouw/jullie verhaal. Ik ben eyeopeners rijker en illusies armer. Veel sterkte en succes voor de toekomst! :*
pi_197897063
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Geen antwoord omdat ik het antwoord niet weet. Verhuizen heeft de voordelen die je noemt, maar kost ook de huidige school (zijn er niet zoveel van) en onwijs begripvolle juf, stabiliteit voor andere kind, ons laatste restje sociaal netwerk, het huis van onze dromen en mogelijk onze huidige forse jeugdwet steun + hulpverlenersnetwerk.
Dat is nogal een prijs.

Maar het trekt soms wel.
Dat lijkt me inderdaad een heel moeilijke keuze. Vanwege de redenen die je noemt, kan ik me goed voorstellen dat blijven momenteel de beste optie is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_197898352
Ok, het topic gaat op slot. VWJW, enorm bedankt voor je indrukwekkende verhaal en eerlijke antwoorden.

Sterkte man. Met alles.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')