Geen antwoord omdat ik het antwoord niet weet. Verhuizen heeft de voordelen die je noemt, maar kost ook de huidige school (zijn er niet zoveel van) en onwijs begripvolle juf, stabiliteit voor andere kind, ons laatste restje sociaal netwerk, het huis van onze dromen en mogelijk onze huidige forse jeugdwet steun + hulpverlenersnetwerk.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:36 schreef Phaidra het volgende:
Het is al gevraagd, maar volgens mij heb ik geen antwoord gezien. Hebben jullie overwogen om te verhuizen naar een heel andere omgeving? Onder het mom van frisse start, zonder kans om de (mogelijke) daders plotseling tegen te komen? Of is dat gezien het trauma en alles eromheen sowieso nu geen optie?
DMquote:Op maandag 8 februari 2021 17:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Allereerst: wat vreselijk dat dit alles is gebeurd.
Ik vroeg mij af of je wilt vertellen water met je dochter aan de hand is. Mijn zoon is nl. ook kwetsbaar (autisme en zwakbegaafd) en het is mijn grootste angst dat hem ook zoiets overkomt, terwijl hij er evenmin over kan praten.
Dank voor het delen van jullie verhaal. Ik hoop dat jullie vooruit blijven gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Dit topic gaat aan het eind van de avond weer dicht.
Bedankt.
Ik wist niet zo goed wat me te wachten stond met een vwjw topic maar het was eigenlijk heel ok om te doen
Dank je wel hiervoor. Je leest, veel te vaak, kind misbruikt. En dan kan je natuurlijk nagaan dat dat een enorme impact heeft op het kind, het gezin en de omgeving. Maar door jouw openheid blijkt dat die impact onvoorstelbaar veel groter is.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Bedankt.
Ik wist niet zo goed wat me te wachten stond met een vwjw topic maar het was eigenlijk heel ok om te doen
Ik ben wel blij te lezen dat je het ok vond om te doen. Terwijl ik aan het lezen was vroeg ik me namelijk af of je niet allerlei helende wonden aan het open maken was. Maar daar zal je van te voren wel goed over na hebben gedacht.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Bedankt.
Dat lijkt me inderdaad een heel moeilijke keuze. Vanwege de redenen die je noemt, kan ik me goed voorstellen dat blijven momenteel de beste optie is.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Geen antwoord omdat ik het antwoord niet weet. Verhuizen heeft de voordelen die je noemt, maar kost ook de huidige school (zijn er niet zoveel van) en onwijs begripvolle juf, stabiliteit voor andere kind, ons laatste restje sociaal netwerk, het huis van onze dromen en mogelijk onze huidige forse jeugdwet steun + hulpverlenersnetwerk.
Dat is nogal een prijs.
Maar het trekt soms wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |