Ik hoop het, Er is hier nu zo'n 7cm voorspeltquote:
Dat is nog erg verwegquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef Starhopper het volgende:
ECMWF gaat niet voor voortzetting van de kou, eens kijken wat de pluim doet straks
Maar het kan ook 50km noordelijkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop het, Er is hier nu zo'n 7cm voorspeltIs zoals het gevoel van net naast de jackpot grijpen
quote:
Kan het ook gewoon "breder" zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar het kan ook 50km noordelijker
Ja hoiquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef Scheepskok het volgende:
Met het zachte weer nu volgende week vorst? Ja daag.
Of smallerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon "breder" zijn
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Europese modelTilburg precies op de grens van sneeuw en ijzel zo te zien. Net als bredaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Zat naar oude kaarten te kijkenquote:
Jawel, maar 5 dagen. Kou blijft tot donderdag/vrijdag. Dat is trouwens ook dikke prima. Dikke bak sneeuw en ijzig koud is leuk voor 5/6 dagen. Daarna mag het wel weer 6-10 graden worden. Moet na dat weekend wel gewoon werken buiten en een week in die kou is wel voldoendequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef Starhopper het volgende:
ECMWF gaat niet voor voortzetting van de kou, eens kijken wat de pluim doet straks
https://www.wetterzentral(...)=0&mv=0&tr=24#maprefquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat interesseert me wel zo die kaarten lezen. Op welke websites kan ik gemakkelijk de kaarten zien van et Amerikaans/Europees weermodel? En zijn er nog andere weermodellen?
http://www.meteociel.fr en https://www.wxcharts.com/ gebruik ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat interesseert me wel zo die kaarten lezen. Op welke websites kan ik gemakkelijk de kaarten zien van et Amerikaans/Europees weermodel? En zijn er nog andere weermodellen?
Daar lijkt het niet op. kans op veel neerslag en westwindwetter na de vorst neemt toequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef MissHobje het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als het heel februari kan duren deze sneeuw/ ijspret![]()
![]()
Echt ik wordt hier zo blij van.. + dat ik me bij dit weertype heel erg goed voel.
Misschien maken ze over 40 jaar ook een documentaire over ons en de aankomende weekquote:
Weet je nooit bij het knmi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met kans op 30cm sneeuw, lijkt me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |