abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:08:32 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197812616
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Er gingen dus beelden rond van hoog bejaarden in de kou en de regen voor de vaccinatie lokaties.

Die blijken dus massaal veel te vroeg te komen

Dat had ik de ggd ook wel kunnen zeggen :+ Ik heb al jaren ervaring met vooral bejaarden die standaard en half uur te vroeg zijn, oplopend tot 2 uur te vroeg. En mijn werkdag zit er om 7 uur 's morgens op he.
Ja de Regiotaxi komt niet heel erg netjes op de afgesproken tijd doorgaans...

Dat hier niet over nagedacht is weer hè, pffff
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197812643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb al wel honderden bejaarden veel te vroeg zien komen. Ik heb er ooit een weer naar huis gestuurd. Die was er om half 5. 's Morgens.
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_197812653
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja de Regiotaxi komt niet heel erg netjes op de afgesproken tijd doorgaans...

Dat hier niet over nagedacht is weer hè, pffff
Oh spreek me niet van de pasjes-taxi's. Dat is gewoon tuig hoe ze met de tijd van een ander om gaan :r
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197812657
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja de Regiotaxi komt niet heel erg netjes op de afgesproken tijd doorgaans...

Dat hier niet over nagedacht is weer hè, pffff
Sowieso, om die oudjes zo ver te laten reizen. Gewoonn busje naast de Huisartsengroepspraktijk, gaan met die banaan, laat dat busjes desnoods door beveiligers bewaken en bevoorraden, goed voor de werkgelegenheid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:11:55 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197812676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh spreek me niet van de pasjes-taxi's. Dat is gewoon tuig hoe ze met de tijd van een ander om gaan :r
Ik heb weleens paar patiënten zelf naar huis gebracht die er om 19 uur nog zaten toen ik naar huis ging

Taxi's gecanceld zonder wat te laten weten want het sneeuwde

Echt hoor, hoop daar nooit afhankelijk van te worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197812692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:

_O-
Die woonde vlakbij hoor, dat heb ik nog gevraagd.

Als je om 7 uur voor een opname niet komen, is één minuut voor zeven prima. Niemand die je verder helpt begint voor zeven uur. Met een beetje mazzel is iemand er 10 voor, maar dan moet computer nog opgestart, koffie gehaald etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197812727
quote:
"Oversterfte door vaccineren onder 90 jarigen"

Studies hebben aangetoond dat een hoog percentage 90+ers niet als gevolg van de covid vaccinatie of het virus is gestorven, maar door de ontregeling van hun regelmaat door de twee reizen naar het vergelegen vaccinatiecentrum...
enz enz enz.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197812737
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef Molo het volgende:

Ik heb weleens paar patiënten zelf naar huis gebracht die er om 19 uur nog zaten toen ik naar huis ging

Taxi's gecanceld zonder wat te laten weten want het sneeuwde

Echt hoor, hoop daar nooit afhankelijk van te worden
Ik heb een heel heel schrijnend verhaal over die taxi's, maar ik zit op mijn mobiel. Dat typt matig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197812748
Mijn onderburen staan een alleenstaande man (erg 010) en zn puberzoon. Ze ruziën een aantal avonden per week erg dramatisch, met een hoop geschreeuw en gegooi met deuren. Obv de flarden die ik opvang gaat hem om pubergedrag (te veel geld weggooien aan games :D) en is de pa gewoon niet zo pedagogisch verantwoord. Pa is penosa-adjecent, maar een grappenmaker als je hem tegenkomt. De ruzies klinken ook "gewoon" zoals het bij mij thuis klonk, op het punt van de puberteit van mijn broer. En nu dus al de hele ochtend aan het gooien met deuren en nu durf ik niet naar beneden voor lunch :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197812759
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja de Regiotaxi komt niet heel erg netjes op de afgesproken tijd doorgaans...

Dat hier niet over nagedacht is weer hè, pffff
Dan vraag ik me af: moet je overal rekening mee gaan houden? Het is toch een beetje de eigen verantwoordelijkheid van mensen om op het juiste tijdstip te komen? En ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze de vaccinaties voor de ouwetjes gewoon bij de huisarts zouden doen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197812817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef PdeHoog het volgende:

Dan vraag ik me af: moet je overal rekening mee gaan houden? Het is toch een beetje de eigen verantwoordelijkheid van mensen om op het juiste tijdstip te komen?
Ja, ik vind dat je met zulke dingen rekening moet houden. Eigen verantwoordelijkheid is het jeuk woord van de jeuk participatie maatschappij. Maar in het echte leven is niet iedereen super zelfstandig/verstandig.

Dus warme, droge ruimte om te wachten. Sporthallen en zo zijn dat groot genoeg voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:19:17 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197812819
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een heel heel schrijnend verhaal over die taxi's, maar ik zit op mijn mobiel. Dat typt matig.
Op de meeste mobiele telefoons kun je ook inspreken, ook je fok berichten O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197812831
En eens, bij ha was meest logische geweest -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197812836
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:19 schreef Molo het volgende:


Op de meeste mobiele telefoons kun je ook inspreken, ook je fok berichten O+
HOE! Amazing!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:21:43 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197812855
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af: moet je overal rekening mee gaan houden? Het is toch een beetje de eigen verantwoordelijkheid van mensen om op het juiste tijdstip te komen? En ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze de vaccinaties voor de ouwetjes gewoon bij de huisarts zouden doen :{
In die geval, antwoord op en eerste vraag: ja. Bovendien waren dezelfde beelden al weken geleden getoond in het VK dus dat hadden ze als voorbeeld kunnen nemen....
En iedereen die met ouderen werkt snapt dit.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om netwerk in te zetten of anderszins te regelen dat ze vlak van tevoren daar pas zijn.

En die strategie wijzigt continu, en is één grote onlogische teringbende
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:22:13 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197812867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat je met zulke dingen rekening moet houden. Eigen verantwoordelijkheid is het jeuk woord van de jeuk participatie maatschappij. Maar in het echte leven is niet iedereen super zelfstandig/verstandig.

Dus warme, droge ruimte om te wachten. Sporthallen en zo zijn dat groot genoeg voor.
Dit _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:23:17 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197812888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

HOE! Amazing!
Op invoervakje klikken

Dan zie je rechtsboven in je toetsenbord een microfoontje staan

Et voila B-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197812895
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja die kan nog wel! :D
Mijne zit tussen zwart en tuxedo kat in zeg maar, dus beide vind ik niet genoeg lijken.
Mja ik heb zelf 2 abessijnen.. maar de ene lijkt wel... de andere is grijs en veel slanker :)

Lief heeft ook nog eentje dje zwart/bruin is “all over”.
Die staat er ook niet tussen natuurlijk.

Maar deze is wel tof. En ze heeft dus ook witte achterpoten... dus lijkt verrassend goed.

Al had ik ergens verwacht dat ze meer variaties qua tekening zouden hebben.
Ook binnen “rood wit” zegmaar.
Maar goed... ze lijkt best wel dacht ik
pi_197812907
Ik draag deze post op een molo eens kijken wat voor teksten gaat tevoorschijn komt het is echt super dit is dus ingesproken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197812916
Fijn met interpunctie en alles *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197812924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Er gingen dus beelden rond van hoog bejaarden in de kou en de regen voor de vaccinatie lokaties.

Die blijken dus massaal veel te vroeg te komen

Dat had ik de ggd ook wel kunnen zeggen :+ Ik heb al jaren ervaring met vooral bejaarden die standaard en half uur te vroeg zijn, oplopend tot 2 uur te vroeg. En mijn werkdag zit er om 7 uur 's morgens op he.
Die hadden ze zelf kunnen bedenken ja... want anders zijn ze misschien te laat.

Ook zonder regiotaxi is dat wel redelijk standaard.
Met regiotaxi.. heb je ook nog eens geen inspraak mbt hoe laat je komt.
pi_197812945
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik draag deze post op een molo eens kijken wat voor teksten gaat tevoorschijn komt het is echt super dit is dus ingesproken
Cringe.
Spoilers!
pi_197812947
Ik weet ook niet of dit onze namen wel begrijpt isabeau lijntje Lona Kaatje

Dat staan dus 4 'namen' maar ik heb er zeker 10+ opgesomd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197812953
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef Isabeau het volgende:
En eens, bij ha was meest logische geweest -O-
Zou dat geen issue zijn geworden met dat huisartsen het op het moment toch al niet heel rustig hebben.
Ik maakte gister een afspraak... maandagochtend 8 uur en anders dinsdag pas :X
Ik ben redelijk gewend de volgende dag (wel op dat tijdstip dan) terecht te kunnen.
pi_197813010
https://www.carolinescooking.com/millionaires-shortbread/

Mijn middag O+

Dochter wilde helpen want gek op kneden.
Maar is nu dr kamer aan het opruimen en heeft geen zin :X
Die social media en videobellen hebben zo soms wel voordelen.
Beste vriendin staat fullscreen op de laptop op bed... en ondertussen worden alle laatjes en kastjes uitgepluisd en heringericht. _O-

Ene kant denk ik... zo ruim je je kamer niet op..
then again.. heb ik nergens om gevraagd en heeft ze straks een opgeruimde kamer.

Ik hou gewoon mn mond wel en schuif zo wel een beker thee naar binnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')