quote:Niet heb haar nu geblokeerd.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:01 schreef bixister het volgende:
waarom msn je nog met haar?
quote:Mischien omdat ze van mijn reactie's niet schrikt en mischien (blijkbaar dus niet) van me ouders wel..
Op vrijdag 24 januari 2003 17:02 schreef kikkerlikker het volgende:
je ken in dat soort geschille ook beter niet je moeder derbij hale maar goed dat is mijn mening
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 17:05 schreef neusaap het volgende:
Ik heb kwabbetjes
Ik zou naar dr toegaan en is ff goed met dr praten en dat ze daar mee moet kappen,.desnoods btje dreigen (niet met geweld ofzo)
quote:Nou ik heb al een aantal keren geprobeert om met haar te praten maar dat werd niks. Ik baal er gewoon super van dat ze zo doet.En of het niks uithaal als ik het tegen haar pa zeg ik ken haar pa ook goed ik heb 11 maanden met haar gehad dus ik weet wel hoe die kerl in elkaar zit die is daar niet blij mee.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:05 schreef neusaap het volgende:
als ik het goed lees, heeft ze een steen door je raam gegooid?
als dat zo is, kun je altijd nog naar de politie natuurlijk
maar mocht dat niet het geval zijn, kun je dat altijd doen ja, om naar haar vader te gaan. maar 'k denk niet dat zoiets zou helpen.
anders praat je toch gewoon met haar? 't klinkt raar, en kan moeilijk zijn, maar misschien dat dat helpt. en dan niet op msn hé
suc6
Dit is het enige soort van probleem waar je gewoon van kan weglopen.
Het is afgelopen op het moment dat jij besluit dat het afgelopen is.
quote:Ik ben zelf 17 bijna 18 (en nou geen domme reacties dat zei nog maar 14 is)
Op vrijdag 24 januari 2003 17:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik heb dat topic niet gelezen maarre hoe oud ben jij dan psies? (ff de situatie goed begrijpen).
Ik zou naar dr toegaan en is ff goed met dr praten en dat ze daar mee moet kappen,.desnoods btje dreigen (niet met geweld ofzo)
quote:Mischien is dat ook een goede optie maar ik baal ervan dat ze zo doet en zelf zover gaat dat ze met een (hele erge raare vriendin) dingen naar me raam gaat gooien..
Op vrijdag 24 januari 2003 17:06 schreef Ripley het volgende:
Gewoon niet meer op reageren en lekker negeren. En ja, een meisje van 14 (bijna 15) is misschien niet volwassen genoeg om hier op een andere manier mee om te gaan.
quote:Ja dat weet ik maar ik denk dat ik vanaaf toch nog naar d'r pa ga en verder geef ik er geen aandacht meer aan..ze moet wel weten dat ze die steen en die mailtjes niet zomaar kan sturen.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:12 schreef Ripley het volgende:
Dat begrijp ik wel, maar het enige wat ze wil is aandacht van jou. En zoalng je die geeft gaat ze door. Als je niet reageert, gaat de lol er vanzelf snel af.
quote:Mischien hebben jullie wel gelijk, maar het blijft gewoon een kut streek van d'r. Zou het zo zijn dat ze gewooon boos is dat ik ook tegenhaar heb gezegt dat ik verder niks meer wil ??
Op vrijdag 24 januari 2003 17:14 schreef poebeertjuh het volgende:
Je moet geen aandacht aan zo'n raar wijffie bestedenZeker niet als het bij schelden en rare dingen zeggen blijft....
Kijk, als ze je nou serieuze dreigementen gaat sturen of je huis in de brand steekt, dan moet je je er wat van aan gaan trekken
quote:Ja ik wel en heb er geen spijt van op dat moment was ze gewoon nog lief
Op vrijdag 24 januari 2003 17:16 schreef BoRRuHG het volgende:
Je hebt het met een 14 jarige gedaan?!
quote:Nee ik weet dat dat van me ma ook geen goede actie was mar ik kan me ma ook wel begrijpen dat ze pissig word als er bijna iets door de ruit word gegooit.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:17 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij maak je het alleen maar erger als je haar gaat verklikken bij haar ouders. Ik vind het overigens van jou ook niet zo'n volwassen reactie om dingen via jullie ouders te regelen. Los je probleem gewoon zelf op met haar en ik zou dat doen door niet te reageren op die aandachttrekkerij.
quote:14 en 17 kan toch best!!! De één is er nu eenmaal sneller klaar voor dan de ander.
quote:Zoals ik in het begin ook zei is dat ze me ook gemailt had dat ze er spijt van heeft dat ze ooit iets met me heeft gehad en gedaan heeft.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:21 schreef femmefatale het volgende:[..]
14 en 17 kan toch best!!! De één is er nu eenmaal sneller klaar voor dan de ander.
Ik denk dat je haar het beste kunt negeren, want volgens mij gaat het om de aandacht.
quote:Vinnik ook.
Volgens mij maak je het alleen maar erger als je haar gaat verklikken bij haar ouders. Ik vind het overigens van jou ook niet zo'n volwassen reactie om dingen via jullie ouders te regelen. Los je probleem gewoon zelf op met haar en ik zou dat doen door niet te reageren op die aandachttrekkerij.
quote:Vind je het gek dat ze zich dan zo gedraagt. Ze is nog een kind en heeft haar emoties niet eens onder controle.
Ik zou die steen niet tegen de ruit aangooien, maar tegen de topicposter!
quote:Kerl als je zo gaat reageren rot dan ff lekker op hier..
Op vrijdag 24 januari 2003 17:22 schreef frank_woei het volgende:[..]
Vind je het gek dat ze zich dan zo gedraagt. Ze is nog een kind en heeft haar emoties niet eens onder controle.
Ik zou die steen niet tegen de ruit aangooien, maar tegen de topicposter!
quote:Ja , je hebt haar ontmaagd blijkt, jij maakt ruzie, het gaat uit... zij is nog 14, en had misschien hoge hoop en uiteraard puberale emoties die vervolgens hoog opspelen. Ik vind mijn reactie dan niet eens zo gek
Op vrijdag 24 januari 2003 17:23 schreef tiemo het volgende:[..]
Kerl als je zo gaat reageren rot dan ff lekker op hier..
lees na 11 maanden van me nog maar eens..
quote:Tuurlijk ze is nog gewoon jong maar dat maakt het er niet minder erg op dat ze dan zo maar een steen of wat dan ook tegen ma raam aan hoef te gooien want de volgende steen die ze gooit is een steen naar d'r hoofd of wel een steen + rekening naar haar ouders.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:27 schreef frank_woei het volgende:[..]
Ja , je hebt haar ontmaagd blijkt, jij maakt ruzie, het gaat uit... zij is nog 14, en had misschien hoge hoop en uiteraard puberale emoties die vervolgens hoog opspelen. Ik vind mijn reactie dan niet eens zo gek
Ik stel voor dat je er maar aan went.
quote:Je kan het wel kinderachtig vinden, maar het is natuurlijk wel háár huis, dus indirect gaat het zijn moeder wel degelijk aan. Als ze echt iets kapot maakt aan het huis mag die ex de schade vergoeden, dat is heel simpel.
Verder zou ik haar gewoon negeren. Ik zou haar op MSN en op je mail blokkeren en haar smsjes niet meer beantwoorden. Dan krijgt ze uiteindelijk ook wel door dat ze er niks mee bereikt. Als je gaat antwoorden dan is het einde zoek, dan blijft ze doorgaan.
quote:Die handschoen zou ik oppakken als ik jou was.
Op vrijdag 24 januari 2003 19:14 schreef tiemo het volgende:
Het laatste wat ik net door kreeg van d'r was dit:
tss denk jij dat je een knapper pesroon kan krijgen als mij laat me niet lachen je hebt zelf z'on rotkop whaha.
Go for it!
twee vliegen in 1 klap
1. Een bloedmooie vriendin
2. Je ex voor eens en voor altijd op dr nummer gezet.
I-de-aal!
quote:hehe ja zit wat in natuurlijk
Op vrijdag 24 januari 2003 19:15 schreef Argento het volgende:[..]
Die handschoen zou ik oppakken als ik jou was.
Go for it!
twee vliegen in 1 klap
1. Een bloedmooie vriendin
2. Je ex voor eens en voor altijd op dr nummer gezet.I-de-aal!
Dna zoek je een heeeeeeeeel lekker wijf, en een digicam maak je wat kinky foto's end ie stuur je naar haar...
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 19:48 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Of gewoon wat terug sturen van: Nou als je vind dat ik zo'n rotkop heb waarom blijf je me dan volgen, het is duidelijk dat je dus niets meer in mij ziet, en ik ook niet in jou..Laten we elkaar gewoon met rust..later,...Dna zoek je een heeeeeeeeel lekker wijf, en een digicam maak je wat kinky foto's end ie stuur je naar haar...
Of je doet wat creatief Photoshoppen
quote:Where's the fun in that?
Op vrijdag 24 januari 2003 21:52 schreef frank_woei het volgende:
Of je verlaagt jezelf niet tot dat niveau en je behoudt je waarde. Lok het nou niet zelf uit, je weet dus hoe zij is nu, dus doe dat nou gewoon dus niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |