abonnement Unibet Coolblue
pi_197893941
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Gaat nog wel gebeuren .. beetje geduld hebben :)
ik kan ook niet wachten op die klimaat lockdowns, wij zijn slecht hier in t westen en verstoken te veel CO2.
pi_197894156
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]

15 teveel..
En ze melden natuurlijk niet alles.

Je mist het punt :') .

15 mensen op een half miljoen mensen uit de categorie ziek-stokoud waren ook doodgegaan ZONDER vaccinatie.
pi_197894409
Virtue signalen kan gevaarlijk zijn?



Misschien geen bewijs dat het door het vaccin kwam, maar voor zwangere vrouwen wordt het toch afgeraden in sommige landen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197894550
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 20:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat is dit voor een onzinnige reactie? Ze hadden geen vaccins, ze hadden geen ziekenhuizen hell ze hadden geen idee wat virussen waren, maar ze wisten wel al vrij snel dat men elkaar kon aansteken en dat je dus de poorten moest sluiten als de pest uitbrak.
[..]

helaas houdt covid zich daar niet aan, zowel noordelijke als zuidelijke halfrond worden tegelijkertijd getroffen
[..]

jawel, door afstand te houden
[..]

leugen
[..]

matig gewerkt? Zo matig dat Australië, Nieuw Zeeland, Taiwan, China na strenge lockdowns en andere maatregelen weer bijna normaal zijn
[..]

waarom jouw focus op die factor 5? Hoe denk je dat mensen gaan reageren op het moment dat het aantal sterfgevallen in Nederland plotseling met 15000 of 30000 of misschien inderdaad 75000 oploopt? Reken maar dat er paniek zou uitbreken als de overheid dan niks zou doen.
[..]

Ik vind jouw dikke vinger jouw dikke vinger. Uit dezelfde dikke vinger zuig je nu ook weer dat ik dat artikel als "absolute waarheid" beschouw.
Wat begrijp je niet aan buiten de grens houden?

Ook de Spaanse griep kwam de Australische grens binnen in 1919.

Je bent een grote propaganda ridder Devlin, met al je weerstand tegen mijn repliek op duimzuigerij in de krant van een filosoof en een econoom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197897301
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:34 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik kan ook niet wachten op die klimaat lockdowns, wij zijn slecht hier in t westen en verstoken te veel CO2.
Daar worden we al jaren voor warm gemaakt idd.

Maar ja, zodra het merendeel van het volk erachter staat..

twitter



_O- smerige leugenaars, kan me niet voorstellen dat een mensen zijn die deze cijfers geloven
pi_197897326
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Daar worden we al jaren voor warm gemaakt idd.

Maar ja, zodra het merendeel van het volk erachter staat..

[ twitter ]


_O- smerige leugenaars, kan me niet voorstellen dat een mensen zijn die deze cijfers geloven
Ze gaan gewoon te ver met hun propaganda om serieus te nemen.

Zal wel sturend gevraagd zijn "als een avondklok het overspoelen van de zorg kan verhelpen bent u dan voor de avondklok?"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197897509
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze gaan gewoon te ver met hun propaganda om serieus te nemen.

Zal wel sturend gevraagd zijn "als een avondklok het overspoelen van de zorg kan verhelpen bent u dan voor de avondklok?"
De manupulatie vanuit de overheid en de lange arm van Den Haag (de media) begint idd zieke vormen aan te nemen..
Alsof ze met speelgoed aan het spelen zijn en schijt hebben aan het volk(sgezondheid) en het lange termijneffect

Tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid zoals in Italië, massaal die maskers wegpleuren,winkels en horeca open en na 21h de straat op, dan is het gelijk over met dit toneelstuk.
  maandag 8 februari 2021 @ 21:23:57 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197897514
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 18:44 schreef Intint het volgende:

[..]

Je mist het punt :') .

15 mensen op een half miljoen mensen uit de categorie ziek-stokoud waren ook doodgegaan ZONDER vaccinatie.
Mooi hoe de dynamiek werkt bij een groot deel.

Dood door vaccinatie= waar gehakt wordt vallen spaanders
Dood door corona= sluit de hekken, luid de avondklok
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197897542
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mooi hoe de dynamiek werkt bij een groot deel.

Dood door vaccinatie= waar gehakt wordt vallen spaanders
Dood door corona= sluit de hekken, luid de avondklok
Tis vooral dat gegeil op whatever de staat naar buiten gooit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 8 februari 2021 @ 21:30:24 #235
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197897610
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis vooral dat gegeil op whatever de staat naar buiten gooit.
Wordt tijd voor Italiaanse praktijken ja. '80% staat achter avondklok' en alle onzin.

Het maakt niet eens uit of er nu 15 of 1500 op een half miljoen overlijden.

Immers dood door vaccinatie is beter dan door corona. Even los van het netto resultaat van doodgaan. Dr meeste mensen :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197899677
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 19:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan buiten de grens houden?

Ook de Spaanse griep kwam de Australische grens binnen in 1919.
en corona ook, alleen hebben zij het door harde lockdowns en avondklokken onder controle
quote:
Je bent een grote propaganda ridder Devlin, met al je weerstand tegen mijn repliek op duimzuigerij in de krant van een filosoof en een econoom.
Kijk zo ken ik je weer. Leugens vertellen over de who en persoonlijke aanvallen maar geen inhoudelijke argumenten.

[ Bericht 5% gewijzigd door devlinmr op 09-02-2021 00:01:37 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197899695
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mooi hoe de dynamiek werkt bij een groot deel.

Dood door vaccinatie= waar gehakt wordt vallen spaanders
Dood door corona= sluit de hekken, luid de avondklok
Dus ik neem aan dat je met sluitend bewijs komt dat deze mensen zonder vaccinatie nog hadden geleefd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197899732
Kijk.. lekker feesten zonder maatregelen in een warm droog klimaat

AD.nl: Dubai bleef sterren en influencers lokken ondanks pandemie, nu betaalt het de prijs.
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-de-prijs~a8446b14/

Heerlijk die seizoensinvloeden :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 00:06:09 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197899780
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus ik neem aan dat je met sluitend bewijs komt dat deze mensen zonder vaccinatie nog hadden geleefd
Net zoals men dagelijks met sluitend bewijs komt dat coronadoden zonder corona nog geleefd hadden?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197900969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 00:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Net zoals men dagelijks met sluitend bewijs komt dat coronadoden zonder corona nog geleefd hadden?
Die kans is in ieder geval een stuk groter ja Maar zoals al 2 miljoen keer is uitgelegd, vaccineren doen we voornamelijk om ervoor te zorgen dat de zorgverlening niet instort met alle gevolgen van dien. Dat oude mensen sterven is een feit waar we niet aan ontkomen, als ze met Corona aan een hartaanval overlijden komt er gewoon "overlijden aan hartfalen" op het certificaat te staan. Als ze aan een longontsteking ten gevolg van Corona komen te overlijden, zal de primaire oorzaak Corona zijn
Toch apart dat dat verhaal dat mensen die corona hebben en komen te overlijden per definitie als overleden aan corona geregistreerd worden nog steeds geloofd wordt

[ Bericht 13% gewijzigd door devlinmr op 09-02-2021 07:26:03 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197901234
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Daar worden we al jaren voor warm gemaakt idd.

Maar ja, zodra het merendeel van het volk erachter staat..

[ twitter ]

_O- smerige leugenaars, kan me niet voorstellen dat een mensen zijn die deze cijfers geloven
Tachtig procent van de Nederlanders die de avondklok steunt. Nederlanders zijn helden _O_ w/
En het clubje wappies coronacritici is gelukkig heel heel erg klein. Die 'opstand' waar jullie telkens toe oproepen gaat er nooit komen. Ongeacht welke 'tijdelijke' nieuwe maatregelen er nog ingevoerd gaan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197902781
quote:
Politiek en wetenschap werkten in Duitsland samen om burgers rijp te maken voor de harde lockdown
Tijdens de eerste lockdown heeft het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken wetenschappers tips gevraagd om de geesten rijp te maken voor nog hardere ingrepen in de persoonlijke vrijheid van burgers. Dat blijkt uit e-mailcorrespondentie tussen politici en de betrokken wetenschappers, die in handen is van de krant Die Welt.

De wetenschappers werd gevraagd om te helpen bij ‘het plannen van verdere maatregelen van preventieve en repressieve aard’. Dat klinkt als een bedenksel van een complotdenker, maar de passage stamt uit 200 pagina’s e-mailverkeer tussen het ministerie dat wordt geleid door Horst Seehofer (CSU), en een aantal wetenschappers.
https://www.volkskrant.nl(...)e-lockdown~b713ee28/
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197903402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tachtig procent van de Nederlanders die de avondklok steunt. Nederlanders zijn helden _O_ w/
En het clubje wappies coronacritici is gelukkig heel heel erg klein. Die 'opstand' waar jullie telkens toe oproepen gaat er nooit komen. Ongeacht welke 'tijdelijke' nieuwe maatregelen er nog ingevoerd gaan worden.
Het grappige is dat ze altijd roepen dat de opkomst bij de demo's steeds groter was geworden.. Maar het is juist minder geworden want ze zijn bang voor de ME.

Terwijl als je echt gaat staan voor wat je geloofd je schijt hebt aan die ME. Zie bijv Myanmar: https://nos.nl/artikel/23(...)on-in-hoofdstad.html
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:47:44 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197905994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 06:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die kans is in ieder geval een stuk groter ja Maar zoals al 2 miljoen keer is uitgelegd, vaccineren doen we voornamelijk om ervoor te zorgen dat de zorgverlening niet instort met alle gevolgen van dien. Dat oude mensen sterven is een feit waar we niet aan ontkomen, als ze met Corona aan een hartaanval overlijden komt er gewoon "overlijden aan hartfalen" op het certificaat te staan. Als ze aan een longontsteking ten gevolg van Corona komen te overlijden, zal de primaire oorzaak Corona zijn
Toch apart dat dat verhaal dat mensen die corona hebben en komen te overlijden per definitie als overleden aan corona geregistreerd worden nog steeds geloofd wordt
Ohja het langspeelplaatargument "de zorg", daar heb je hem weer.

En hoe lang prevaleert de zorg nog boven het leven? Hoeveel jaren mag het van jou nog duren? Hoeveel maatregelen kunnen ze er onder die noemer nog bekrachtigen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197906326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ohja het langspeelplaatargument "de zorg", daar heb je hem weer.

En hoe lang prevaleert de zorg nog boven het leven? Hoeveel jaren mag het van jou nog duren? Hoeveel maatregelen kunnen ze er onder die noemer nog bekrachtigen?
Vrij simpel. We hebben nu een vaccin wat er zeer hoopvol uitziet. Als dat niet de oplossing gaat zijn en er zijn geen alternatieven meer voor handen, dan moeten we kijken wat we nog kunnen doen binnen wat we met zijn allen acceptabel vinden.
Vertel maar, wat vind jij bijvoorbeeld acceptabel? 15000 extra doden? 30000? 45000?
Vind jij dan ook bijvoorbeeld dat corona patienten maar gewoon niet meer opgenomen moeten worden? Of, gaan we kop / munt doen als een hartpatient tegelijkertijd met een coronapatient opgenomen worden maar er maar 1 IC bed is? Schaffen we het grondrecht op goede zorg gewoon uit de grondwet?
Hoe denk jij verder dat we de economie draaiend gaan houden als veel mensen tegelijkertijd ziek worden en in sommige gevallen maanden niet meer kunnen werken vanwege de naweeen? Hoe vol denk jij dat de horeca nog zit als men weet dat men daar besmet kan worden? Die dip zag je namelijk al bij de eerste golf nog voordat er maatregelen waren.

Ja maar de jongeren hoor ik je zeggen... tja kan, maar het geld zit toch echt bij de ouderen, die laten de economie draaien, als die allemaal thuis gaan zitten omdat ze geen risico meer willen lopen, dan gaat dat de horeca alsnog vele klappen geven.

Maar goed, lekker roepen dat het allemaal meevalt terwijl we allerlei preventieve maatregelen hebben genomen is natuurlijk vrij makkelijk maar erg kortzichtig

PS als je denk dat opschalen van de zorg de oplossing is... ik betaal nu net als iedereen 122,50 euro per maand bovenop wat er van mijn salaris afgaat. Voor mijn gezin dus 490euro per maand. Hoeveel mag dat gaan stijgen van jou om die zorg uit te breidden? 750Euro voor 4? 1000Euro? zeg het maar
Dan is er nog de vraag natuurlijk waar halen we de mensen vandaan? Polen? India? Rusland? want in Nederland hebben we ze niet gezien de hoeveelheid vacatures die er open staan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:15:20 #246
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197906523
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vrij simpel. We hebben nu een vaccin wat er zeer hoopvol uitziet. Als dat niet de oplossing gaat zijn en er zijn geen alternatieven meer voor handen, dan moeten we kijken wat we nog kunnen doen binnen wat we met zijn allen acceptabel vinden.
Vertel maar, wat vind jij bijvoorbeeld acceptabel? 15000 extra doden? 30000? 45000?
Vind jij dan ook bijvoorbeeld dat corona patienten maar gewoon niet meer opgenomen moeten worden? Of, gaan we kop / munt doen als een hartpatient tegelijkertijd met een coronapatient opgenomen worden maar er maar 1 IC bed is? Schaffen we het grondrecht op goede zorg gewoon uit de grondwet?
Hoe denk jij verder dat we de economie draaiend gaan houden als veel mensen tegelijkertijd ziek worden en in sommige gevallen maanden niet meer kunnen werken vanwege de naweeen? Hoe vol denk jij dat de horeca nog zit als men weet dat men daar besmet kan worden? Die dip zag je namelijk al bij de eerste golf nog voordat er maatregelen waren.

Ja maar de jongeren hoor ik je zeggen... tja kan, maar het geld zit toch echt bij de ouderen, die laten de economie draaien, als die allemaal thuis gaan zitten omdat ze geen risico meer willen lopen, dan gaat dat de horeca alsnog vele klappen geven.

Maar goed, lekker roepen dat het allemaal meevalt terwijl we allerlei preventieve maatregelen hebben genomen is natuurlijk vrij makkelijk maar erg kortzichtig

PS als je denk dat opschalen van de zorg de oplossing is... ik betaal nu net als iedereen 122,50 euro per maand bovenop wat er van mijn salaris afgaat. Voor mijn gezin dus 490euro per maand. Hoeveel mag dat gaan stijgen van jou om die zorg uit te breidden? 750Euro voor 4? 1000Euro? zeg het maar
Dan is er nog de vraag natuurlijk waar halen we de mensen vandaan? Polen? India? Rusland? want in Nederland hebben we ze niet gezien de hoeveelheid vacatures die er open staan
Ik vind 17 miljoen doden acceptabel, inclusief mezelf, als we weer normaal gaan doen. Maar guess what, die gaan er niet komen.

Als we alle aantallen door die kapotgesaneerde 'bottleneck'van een zorg moeten doorberekenen zijn we nog 10 jaar bezig.

Kijk gewoon wat er gebeurd en manage die crisis. Nu is men constant een zogenaamde crisis aan het managen die eigenlijk alleen in de modelletjes plaatsvindt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197906703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vind 17 miljoen doden acceptabel, inclusief mezelf, als we weer normaal gaan doen. Maar guess what, die gaan er niet komen.
Ik heb zo'n idee dat je daar in de enige bent
quote:
Als we alle aantallen door die kapotgesaneerde 'bottleneck'van een zorg moeten doorberekenen zijn we nog 10 jaar bezig.
De zorg is de grootste kostenpost van ons land. 13.3% ongeveer. Ruim 80.000.000.000 Euro per jaar
Maar beantwoord mijn vraag eens mbt tot de zorg? hoe zie je het voor je? Hoeveel mag het gaan kosten? waar haal je de mensen vandaan?
quote:
Kijk gewoon wat er gebeurd en manage die crisis. Nu is men constant een zogenaamde crisis aan het managen die eigenlijk alleen in de modelletjes plaatsvindt.
De crisis is onder controle bedoel je, dat is de reden dat het in modelletjes plaatsvind. Als men alle maatregelen zou opheffen en de schijt raakt de ventilator, dan ben je te laat.
Vaccinatie zijn hopelijk de oplossing
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:45:00 #248
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197907076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat je daar in de enige bent
[..]

De zorg is de grootste kostenpost van ons land. 13.3% ongeveer. Ruim 80.000.000.000 Euro per jaar
Maar beantwoord mijn vraag eens mbt tot de zorg? hoe zie je het voor je? Hoeveel mag het gaan kosten? waar haal je de mensen vandaan?
[..]

De crisis is onder controle bedoel je, dat is de reden dat het in modelletjes plaatsvind. Als men alle maatregelen zou opheffen en de schijt raakt de ventilator, dan ben je te laat.
Vaccinatie zijn hopelijk de oplossing
Nee, de modelletjes legitimeren de maatregelen. Tot zover nog geen bodybags op de stoep gezien, nog geen code zwart gehad en nog niemand afgewezen voor zorg.

En dat allemaal door de worst van "exponentiële groei". Nou dat is een eindig fenomeen hoor.

Maar de crisis is onder controle ja. Vandaar dat we om 9 uur thuis moeten zijn. Veruit de grootste crisis is gecreëerd.

En voor 80 miljard krijg je dit terug. :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197907200
Britain could be trapped in lockdown cycles for YEARS in fight with Covid variants - but tougher measures for longer now will prevent new vaccine-resistant strains, SAGE scientists warn
https://www.dailymail.co.(...)scientist-warns.html

Lockdowns zijn niet tijdelijk.
pi_197907245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tachtig procent van de Nederlanders die de avondklok steunt. Nederlanders zijn helden _O_ w/
En het clubje wappies coronacritici is gelukkig heel heel erg klein. Die 'opstand' waar jullie telkens toe oproepen gaat er nooit komen. Ongeacht welke 'tijdelijke' nieuwe maatregelen er nog ingevoerd gaan worden.
Tijdelijke maatregelen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')