Stuur het product terug en bestel het dan opnieuw, als je bang bent dat de korting er straks niet meer is wat ik dus niet denk. En anders is het gewoon wachten tot de verkoper belt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef Daarnaast het volgende:
Ik krijg binnen paar werkdagen volgens bol.com een mail van de verkoper hierover. Maar wat als de korting er dan niet meer is
Verkoper heeft contact opgenomen en kan niets voor mij betekenen. Ik overweeg om het product te retourneren. Maar heel eerlijk ben ik een beetje te lui om dat te doen. Vooral voor 10 euroquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:27 schreef Twintig het volgende:
[..]
Stuur het product terug en bestel het dan opnieuw, als je bang bent dat de korting er straks niet meer is wat ik dus niet denk. En anders is het gewoon wachten tot de verkoper belt.
Dan ook niet zeiken en het laten gaan. Je bent toch tevreden?quote:Het product terugsturen kost mij tijd. De tijd dat het mij kost is die 10 euro niet waard
Toch maak je je verbazingwekkend druk om die tien euro.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:04 schreef Daarnaast het volgende:
De tijd dat het mij kost is die 10 euro niet waard
Is moeite niet voor die paar cent.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend boodschappen gedaan bij de AH en deze week zijn de aardappelen in de aanbieding.
Kan ik nu korting krijgen op de zak die ik vorige week kocht?
Wat ben jij erg. En gierig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:53 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb een product op bol.com besteld voor 69 euro. Nu 3 dagen later zie ik datzelfde product voor 59 euro staan.
Sta ik in mijn recht als ik verzoek om de korting ook voor mijn bestelling te laten gelden?
Volgens retourbeleid van de verkoper kan ik het product binnen 30 dagen retourneren. En volgens de wet heb ik 14 dagen bedenktijd.
Ik kan hier wel gebruik van maken. Maar ik kan me voorstellen dat de verkoper liever de korting op mijn bestelling wil toepassen. Ikzelf ben ook verder tevreden over het product.
Dit natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:09 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Alhoewel ik je standpunt snap, is het misbruik van het retourecht mi
Het mag, je staat in je recht. Maar het is eigenlijk echt super fout. Maarja, gewoon een persoonlijke mening
Nu is het een tientje, maar wat als het product duurder was en het prijsverschil procentueel net zoveel groter? Me dunkt dat veel mensen dan hetzelfde zouden doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Mrmime het volgende:
Heel ergerlijk die scrooge-mentaliteit.
Je vond het de oorspronkelijke prijs waard, je bent tevreden over het product.
En dan er nog met veel gedoe een tientje korting uit willen slepen?
Nee. En ook geen retour recht zoals TS dat wél heeft. Je vergelijking gaat deels mank. Maat dat wist je wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend boodschappen gedaan bij de AH en deze week zijn de aardappelen in de aanbieding.
Kan ik nu korting krijgen op de zak die ik vorige week kocht?
Te lui voor wat precies? De bezorger die de nieuwe komt brengen kan de eerste voor je mee retour nemen...quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:33 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Verkoper heeft contact opgenomen en kan niets voor mij betekenen. Ik overweeg om het product te retourneren. Maar heel eerlijk ben ik een beetje te lui om dat te doen. Vooral voor 10 euro
Ik heb geen moeite met het vraagje om coulance. Zelf ook genoeg gedaan, en ook echt wel gekregen. Zelfs in fysieke winkels.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef baskick het volgende:
[..]
Nu is het een tientje, maar wat als het product duurder was en het prijsverschil procentueel net zoveel groter? Me dunkt dat veel mensen dan hetzelfde zouden doen.
Abaoluut niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef baskick het volgende:
[..]
Nu is het een tientje, maar wat als het product duurder was en het prijsverschil procentueel net zoveel groter? Me dunkt dat veel mensen dan hetzelfde zouden doen.
Ik zei 'veel mensen', niet 'iedereen'. Bedankt.quote:
Ja dat ben je hahhaquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:22 schreef archito het volgende:
Niemand noemt hier het argument duurzaamheid.
Wat is voor jullie de ondergrens van het prijsverschil dat je het de moeite waard vindt en het extra ritje van de bezorger en verpakking etc om iets terug te sturen?
Of ben ik nu een heel erge moraalridder?
Los van de extra ritten en de verpakking moet je ook nog eens bedenken dat je artikel soms/vaak niet meer verkocht wordt/kan worden. Na het zien van deze docu (weliswaar in het Duits en in Duitsland, maar dat zal bij ons niet veel anders zijn) denk ik echt na voordat ik iets terug stuur (en zeker voor maar ¤10,-quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:22 schreef archito het volgende:
Niemand noemt hier het argument duurzaamheid.
Wat is voor jullie de ondergrens van het prijsverschil dat je het de moeite waard vindt en het extra ritje van de bezorger en verpakking etc om iets terug te sturen?
Of ben ik nu een heel erge moraalridder?
Vind ik op zich best fair van ze, op die manier.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je krijgt die 50 euro dan als shoptegoed, maar dat wilde ik niet, want ik had op dat moment niets nodig. Je krijgt gewoon dan dat bedrag aan korting als shoptegoed, dat is hoe ik het toen begrepen heb.
Ik heb toen die tado gewoon terug gestuurd, direct ook een nieuwe besteld. Dat bedrag had ik volgens mij binnen 72 uur terug op mijn rekening.
Ja nou ja, dat is het op zich ook wel, en als je dat niet wil dan kun je retourneren. Dat is dan iets meer gedoe, maar dat moet dan maar. Of nou ja, moet, ik vind dan dat zij niet mijn geld voor mij hoeven te reserveren. Die in mijn geval 50 euro hoeft niet op hun rekening te staan, die kan prima op mijn eigen rekening staan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Vind ik op zich best fair van ze, op die manier.
En ook dat jij dat liever niet hebt, en het met retouren en opnieuw bestellen oplost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |