abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197799380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef Daarnaast het volgende:
Ik krijg binnen paar werkdagen volgens bol.com een mail van de verkoper hierover. Maar wat als de korting er dan niet meer is :')
Stuur het product terug en bestel het dan opnieuw, als je bang bent dat de korting er straks niet meer is wat ik dus niet denk. En anders is het gewoon wachten tot de verkoper belt.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:33:49 #27
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197799477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:27 schreef Twintig het volgende:

[..]

Stuur het product terug en bestel het dan opnieuw, als je bang bent dat de korting er straks niet meer is wat ik dus niet denk. En anders is het gewoon wachten tot de verkoper belt.
Verkoper heeft contact opgenomen en kan niets voor mij betekenen. Ik overweeg om het product te retourneren. Maar heel eerlijk ben ik een beetje te lui om dat te doen. Vooral voor 10 euro :@
pi_197799527
quote:
Het product terugsturen kost mij tijd. De tijd dat het mij kost is die 10 euro niet waard :P

Dan ook niet zeiken en het laten gaan. Je bent toch tevreden?
Alius aliud dicit
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:37:57 #29
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_197799532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:04 schreef Daarnaast het volgende:
De tijd dat het mij kost is die 10 euro niet waard :P

Toch maak je je verbazingwekkend druk om die tien euro.
pi_197799892
Ik heb afgelopen weekend boodschappen gedaan bij de AH en deze week zijn de aardappelen in de aanbieding.
Kan ik nu korting krijgen op de zak die ik vorige week kocht?
pi_197800937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend boodschappen gedaan bij de AH en deze week zijn de aardappelen in de aanbieding.
Is moeite niet voor die paar cent.
Maar in het geval van TS zou ik gewoon een nieuw product bestellen met de kortingsprijs. En dan de die nieuwe ongeopend terugsturen op het ordernr van de te dure bestelling.

Maar ik lees nu dat het om 10 euro gaat, dacht meer aan 100 ofzo...
pindazakje
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:08:11 #32
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197800964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:53 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb een product op bol.com besteld voor 69 euro. Nu 3 dagen later zie ik datzelfde product voor 59 euro staan.

Sta ik in mijn recht als ik verzoek om de korting ook voor mijn bestelling te laten gelden?

Volgens retourbeleid van de verkoper kan ik het product binnen 30 dagen retourneren. En volgens de wet heb ik 14 dagen bedenktijd.

Ik kan hier wel gebruik van maken. Maar ik kan me voorstellen dat de verkoper liever de korting op mijn bestelling wil toepassen. Ikzelf ben ook verder tevreden over het product.
Wat ben jij erg. En gierig.
Praat over de hel en je komt er.
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:10:07 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197801000
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:09 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Alhoewel ik je standpunt snap, is het misbruik van het retourecht mi

Het mag, je staat in je recht. Maar het is eigenlijk echt super fout. Maarja, gewoon een persoonlijke mening :)
Dit natuurlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_197801266
Heel ergerlijk die scrooge-mentaliteit.
Je vond het de oorspronkelijke prijs waard, je bent tevreden over het product.
En dan er nog met veel gedoe een tientje korting uit willen slepen? :N
Alius aliud dicit
pi_197801693
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Mrmime het volgende:
Heel ergerlijk die scrooge-mentaliteit.
Je vond het de oorspronkelijke prijs waard, je bent tevreden over het product.
En dan er nog met veel gedoe een tientje korting uit willen slepen? :N
Nu is het een tientje, maar wat als het product duurder was en het prijsverschil procentueel net zoveel groter? Me dunkt dat veel mensen dan hetzelfde zouden doen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_197801712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Roosgeluk het volgende:
Nee. En ook geen retour recht zoals TS dat wél heeft. Je vergelijking gaat deels mank. Maat dat wist je wel.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_197801730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:33 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Verkoper heeft contact opgenomen en kan niets voor mij betekenen. Ik overweeg om het product te retourneren. Maar heel eerlijk ben ik een beetje te lui om dat te doen. Vooral voor 10 euro :@
Te lui voor wat precies? De bezorger die de nieuwe komt brengen kan de eerste voor je mee retour nemen...
pi_197802121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef baskick het volgende:

[..]

Nu is het een tientje, maar wat als het product duurder was en het prijsverschil procentueel net zoveel groter? Me dunkt dat veel mensen dan hetzelfde zouden doen.
Ik heb geen moeite met het vraagje om coulance. Zelf ook genoeg gedaan, en ook echt wel gekregen. Zelfs in fysieke winkels.

Heet misbruiken van een retour recht daarentegen... Bah
pi_197802928
Als het een Bol.com artikel betreft, heb je kans dat ze het prijsverschil als tegoed in je account zetten. Bij een partnerartikel heeft Bol geen invloed op de prijs, dan heb je inderdaad geluk als de verkoper je uit coulance compenseert.

Overigens blijft het tegoed in je account 3 jaar geldig, dus komt vast nog wel eens van pas.
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:24:12 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_197803788
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef baskick het volgende:

[..]

Abaoluut niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:46:36 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197804079
Product retourneren en opnieuw bestellen voor de lagere prijs. Bol rekent er gewoon op dat dit vaker gebeurt en zal er niet eens van met de ogen knipperen. Ik heb het tot nu toe twee keer bij de hand gehad en het was geen enkel probleem. Je bent ook gek als je het niet doet boven een bepaald prijsverschil. Waarom zou je jezelf tekort doen als het de webwinkel aan de reet zal roesten?
pi_197804904
quote:
16s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Abaoluut niet.
Ik zei 'veel mensen', niet 'iedereen'. Bedankt.
pi_197806619
Niemand noemt hier het argument duurzaamheid.

Wat is voor jullie de ondergrens van het prijsverschil dat je het de moeite waard vindt en het extra ritje van de bezorger en verpakking etc om iets terug te sturen?

Of ben ik nu een heel erge moraalridder?
pi_197807016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:22 schreef archito het volgende:

Wat is voor jullie de ondergrens van het prijsverschil dat je het de moeite waard vindt en het extra ritje van de bezorger en verpakking etc om iets terug te sturen?

Ja dat ben je hahha
  donderdag 4 februari 2021 @ 00:10:46 #45
197456 ytram
...dacht je!
pi_197807033
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:22 schreef archito het volgende:

Los van de extra ritten en de verpakking moet je ook nog eens bedenken dat je artikel soms/vaak niet meer verkocht wordt/kan worden. Na het zien van deze docu (weliswaar in het Duits en in Duitsland, maar dat zal bij ons niet veel anders zijn) denk ik echt na voordat ik iets terug stuur (en zeker voor maar ¤10,-
Ik snap het wel hoor, daar gaat het niet om! En misschien zou ik het ook doen voor een groter bedrag en als het artikel niet uitgepakt is en in een gesealde doos. Los daarvan is dat gratis verzenden en retour sturen is voor duurzaamheid een ramp.
/moraalridder modus uit
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_197807835
Heb het pas vergelijkbaar gehad bij een product. Binnen retourtermijn was het 60¤ goedkoper. (aankoop 300¤)

Na contact met de klantenservice was de eerste reactie ook, retour en wij sturen het opnieuw op. Product zat nog nieuw in doos, dus qua verkoop was er geen probleem.

Zelf voorgesteld het verschil te delen (duurzaamheid, moeite) en dat is na wat discussie (leidinggevende nodig) wel geaccepteerd.
Ik vond het product de oude prijs waard, andere producten in zelfde bestelling waren duurder dus voor mij prima geregeld zo.

Probeer ook meestal wel twee keer na te denken met retour sturen voor een paar euro voordeel, dat is het mij niet waard.
All management is Strategic Management.
pi_197808117
Mail of chat met hun klantenservice. Bol.com doet daar niet zo moeilijk over.

Of inderdaad stuur het product terug en bestel de goedkopere.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:36:51 #48
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_197811009
Bol.com doet niet moeilijk over de prijs van producten die ze zelf verkopen. Anders is het wanneer een product aangeboden wordt door een derde partij.
Daar heeft Bol.com weinig invloed op.
zo goed..?
pi_197811108
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, je krijgt die 50 euro dan als shoptegoed, maar dat wilde ik niet, want ik had op dat moment niets nodig. Je krijgt gewoon dan dat bedrag aan korting als shoptegoed, dat is hoe ik het toen begrepen heb.

Ik heb toen die tado gewoon terug gestuurd, direct ook een nieuwe besteld. Dat bedrag had ik volgens mij binnen 72 uur terug op mijn rekening.
Vind ik op zich best fair van ze, op die manier.

En ook dat jij dat liever niet hebt, en het met retouren en opnieuw bestellen oplost.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 11:46:36 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197811168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Vind ik op zich best fair van ze, op die manier.

En ook dat jij dat liever niet hebt, en het met retouren en opnieuw bestellen oplost.
Ja nou ja, dat is het op zich ook wel, en als je dat niet wil dan kun je retourneren. Dat is dan iets meer gedoe, maar dat moet dan maar. Of nou ja, moet, ik vind dan dat zij niet mijn geld voor mij hoeven te reserveren. Die in mijn geval 50 euro hoeft niet op hun rekening te staan, die kan prima op mijn eigen rekening staan. :)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')