abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:53:18 #1
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197798027
Ik heb een product op bol.com besteld voor 69 euro. Nu 3 dagen later zie ik datzelfde product voor 59 euro staan.

Sta ik in mijn recht als ik verzoek om de korting ook voor mijn bestelling te laten gelden?

Volgens retourbeleid van de verkoper kan ik het product binnen 30 dagen retourneren. En volgens de wet heb ik 14 dagen bedenktijd.

Ik kan hier wel gebruik van maken. Maar ik kan me voorstellen dat de verkoper liever de korting op mijn bestelling wil toepassen. Ikzelf ben ook verder tevreden over het product.
pi_197798047
Contact de klantenservice.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197798051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:53 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb een product op bol.com besteld voor 69 euro. Nu 3 dagen later zie ik datzelfde product voor 59 euro staan.

Sta ik in mijn recht als ik verzoek om de korting ook voor mijn bestelling te laten gelden?

Volgens retourbeleid van de verkoper kan ik het product binnen 30 dagen retourneren. En volgens de wet heb ik 14 dagen bedenktijd.

Ik kan hier wel gebruik van maken. Maar ik kan me voorstellen dat de verkoper liever de korting op mijn bestelling wil toepassen. Ikzelf ben ook verder tevreden over het product.
mail ze, zeg dat je de korting wil, en dat je het product anders retourneert en opnieuw besteld.
als ze de korting niet geven, retourneer je het product en bestel je het opnieuw
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 14:55:02 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197798058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:53 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb een product op bol.com besteld voor 69 euro. Nu 3 dagen later zie ik datzelfde product voor 59 euro staan.

Sta ik in mijn recht als ik verzoek om de korting ook voor mijn bestelling te laten gelden?

Volgens retourbeleid van de verkoper kan ik het product binnen 30 dagen retourneren. En volgens de wet heb ik 14 dagen bedenktijd.

Ik kan hier wel gebruik van maken. Maar ik kan me voorstellen dat de verkoper liever de korting op mijn bestelling wil toepassen. Ikzelf ben ook verder tevreden over het product.
Ik heb dit gehad met een tado thermostaat, die was 2 dagen later ineens in de aanbieding voor 50 euro minder. Heb ik toen voor gebeld, maar ze kunnen (willen) dat niet als korting op je rekening terug storten, dus je moet het product dan terug sturen, dan krijg je je geld terug, en vervolgens kun je het bestellen tegen de kortingsprijs.

Ja, of direct bestellen voor de kortingsprijs, maar dan ben je tot je je geld van je 1e bestelling terug hebt dus 2x geld kwijt.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:56:13 #5
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197798076
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:54 schreef koemleit het volgende:

[..]

mail ze, zeg dat je de korting wil, en dat je het product anders retourneert en opnieuw besteld.
als ze de korting niet geven, retourneer je het product en bestel je het opnieuw
Ik kan geen contactgegevens vinden van de verkoper. Ik zal met bol.com contact opnemen.
pi_197798102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb dit gehad met een tado thermostaat, die was 2 dagen later ineens in de aanbieding voor 50 euro minder. Heb ik toen voor gebeld, maar ze kunnen (willen) dat niet als korting op je rekening terug storten, dus je moet het product dan terug sturen, dan krijg je je geld terug, en vervolgens kun je het bestellen tegen de kortingsprijs.

Ja, of direct bestellen voor de kortingsprijs, maar dan ben je tot je je geld van je 1e bestelling terug hebt dus 2x geld kwijt.
Geld terug gestort krijgen kun je vergeten ja. Maar wellicht geven ze 10 euro korting op je volgende bestelling ofzo.

Gewoon mailen :s)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197798126
Heb je het product al in huis?
En zijn de kosten van retourzending voor eigen rekening?
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 15:00:02 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197798144
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:57 schreef engine het volgende:

[..]

Geld terug gestort krijgen kun je vergeten ja. Maar wellicht geven ze 10 euro korting op je volgende bestelling ofzo.

Gewoon mailen :s)
Nee, je krijgt die 50 euro dan als shoptegoed, maar dat wilde ik niet, want ik had op dat moment niets nodig. Je krijgt gewoon dan dat bedrag aan korting als shoptegoed, dat is hoe ik het toen begrepen heb.

Ik heb toen die tado gewoon terug gestuurd, direct ook een nieuwe besteld. Dat bedrag had ik volgens mij binnen 72 uur terug op mijn rekening.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197798147
Je gaat akkoord met een prijs, dat de prijs daana anders wordt is jammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Ping op 03-02-2021 18:13:40 ]
pi_197798161
Bol.com doet daar meestal niet moeilijk over. Gewoon de chatten. Waarschijnlijk krijg je dan een tegoedcode voor het verschil. Altans dat was bij mij zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197798190
Ik had dat met een laptop. Kreeg geen geld terug maar shoptegoed in cadeaubonnen. Maar die cadeaubonnen zijn echt vaak wel 2 jaar geldig.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:04:40 #12
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197798203
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:57 schreef engine het volgende:

[..]

Geld terug gestort krijgen kun je vergeten ja. Maar wellicht geven ze 10 euro korting op je volgende bestelling ofzo.

Gewoon mailen :s)
10 euro korting op volgende bestelling vind ik ook prima. Alleen kreeg ik net via de chat te horen dat de korting door de verkoper zelf is geplaatst en dat ze contact gaan opnemen met de verkoper hierover.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:59 schreef escortmk2 het volgende:
Heb je het product al in huis?
En zijn de kosten van retourzending voor eigen rekening?
Ja heb het product al in huis. retourzending is volgens mij gratis.

Het product terugsturen kost mij tijd. De tijd dat het mij kost is die 10 euro niet waard :P

Dus ik heb liever gewoon een kortingsbon oid.
quote:
99s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:00 schreef Mr.Ping het volgende:
Je akkoord met een prijs, dat de prijs daana anders wordt is jammer.
Maar dan kan ik altijd dreigen met dat ik het product dan retourneer. Dat willen ze vast niet. Kost hun ook tijd.
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:05:45 #13
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197798223
Ik krijg binnen paar werkdagen volgens bol.com een mail van de verkoper hierover. Maar wat als de korting er dan niet meer is :')
pi_197798226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:04 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

10 euro korting op volgende bestelling vind ik ook prima. Alleen kreeg ik net via de chat te horen dat de korting door de verkoper zelf is geplaatst en dat ze contact gaan opnemen met de verkoper hierover.
[..]

Ja heb het product al in huis. retourzending is volgens mij gratis.

Het product terugsturen kost mij tijd. De tijd dat het mij kost is die 10 euro niet waard :P

Dus ik heb liever gewoon een kortingsbon oid.
[..]

Maar dan kan ik altijd dreigen met dat ik het product dan retourneer. Dat willen ze vast niet. Kost hun ook tijd.
Dreigen kan altijd, maar je vraagt wat je recht is.
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:07:46 #15
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197798243
quote:
99s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:06 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Dreigen kan altijd, maar je vraagt wat je recht is.
Touché.
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:08:32 #16
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197798255
Nou moet bol.com hun hele administratie overhoop gooien omdat meneer een beetje korting achteraf wilt hebben.
Mensen zijn echt schaamteloos tegenwoordig _O-

stuur het terug en bestel het opnieuw als het zo nodig moet.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 15:09:12 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197798265
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:05 schreef Daarnaast het volgende:
Ik krijg binnen paar werkdagen volgens bol.com een mail van de verkoper hierover. Maar wat als de korting er dan niet meer is :')
Ja, dan heb je pech. De procedure is normaal gesproken dat het product dan terug stuurt. Maar dat zou ik dan voor 10 euro ook weer niet doen nee. Maar dan zou ik er ook niet mee dreigen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197798275
Stel dat het product duurder geworden zou zijn? :+
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:09:44 #19
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197798276
quote:
15s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
Nou moet bol.com hun hele administratie overhoop gooien omdat meneer een beetje korting achteraf wilt hebben.
Mensen zijn echt schaamteloos tegenwoordig _O-

stuur het terug en bestel het opnieuw als het zo nodig moet.
Je hoeft denk ik geen medelijden te hebben met bol.com :)
pi_197798282
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:07 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Touché.
Alhoewel ik je standpunt snap, is het misbruik van het retourecht mi

Het mag, je staat in je recht. Maar het is eigenlijk echt super fout. Maarja, gewoon een persoonlijke mening :)
pi_197798288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stel dat het product duurder geworden zou zijn? :+
Als een echte moraalridder retourneren en het hogere bedrag betalen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:14:16 #22
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_197798356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:09 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Alhoewel ik je standpunt snap, is het misbruik van het retourecht mi

Het mag, je staat in je recht. Maar het is eigenlijk echt super fout. Maarja, gewoon een persoonlijke mening :)
Ik had een keer bij bol.com een een kaasfondue besteld. maar dat ding is gebarsten tijdens normaal gebruik. Dit ding:
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_46.53.ProductTitle

Had zo'n kaarsje eronder en plots kwam er een barst in. Bol.com beweerde dat ik dat ding zelf heb beschadigd en heeft er niets mee gedaan. Dus ik voel me niet schuldig.
pi_197798490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:14 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Ik had een keer bij bol.com een een kaasfondue besteld. maar dat ding is gebarsten tijdens normaal gebruik. Dit ding:
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_46.53.ProductTitle

Had zo'n kaarsje eronder en plots kwam er een barst in. Bol.com beweerde dat ik dat ding zelf heb beschadigd en heeft er niets mee gedaan. Dus ik voel me niet schuldig.
Alleen was het niet bol die het je nu verkocht heeft ;-)
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:22:47 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197798529
quote:
15s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
Nou moet bol.com hun hele administratie overhoop gooien omdat meneer een beetje korting achteraf wilt hebben.
Mensen zijn echt schaamteloos tegenwoordig _O-

stuur het terug en bestel het opnieuw als het zo nodig moet.
pi_197798767
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stel dat het product duurder geworden zou zijn? :+
Dan had TS gevraagd hoe hij het verschil alsnog kan bijbetalen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')