SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Skiënquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:36 schreef gianni61 het volgende: [..] Dit weekend weer flink het beest uithangen?
Ja 1 dag. Ik ga als de winkels weer normaal open mogen fulltime in 4 dagen werkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet jij straks niet gewoon werken in het weekend?
Oh dat gaat nog.quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 1 dag. Ik ga als de winkels weer normaal open mogen fulltime in 4 dagen werken
Dat hebben jullie toch fijn voor elkaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SkiënTop van de berg is ook een hoogtepunt
Ik hoop dat het hier een klein beetje droog wordt dit weekendquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SkiënTop van de berg is ook een hoogtepunt
Ja zou ik ook niet erg vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat gaat nog.
Een vriend van me is keukenverkoper en die moest best vaak gewoon zaterdag en zondag werken.
Ik duimquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier een klein beetje droog wordt dit weekend
Ja dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou ik ook niet erg vindenHeb heel vaak in het weekend gewerkt natuurlijk
Vind het belangijker dat je 2 dagen achter elkaar vrij hebt
k zie voor zaterdag regen en voor zondag sneeuw.quote:
Balliequote:
ik heb em nog niet gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
die routekaart van de overheid is wel heel deprimerend
Doe ook maar niet.quote:
ligt er aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig![]()
Wat staat er over de horeca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |