Laat ik voor één keer eens serieus ingaan op je, misschien kun je dan je ei aan iemand kwijt, want er is verder niemand die de discussie met je aan wil gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De naïviteit! Voor jou gaat het ook nog tot 2028 duren, minimaal. De evolutie van het virus is nog lang niet klaar met ons, en men weigert acceptatie te implementeren in het beleid. Alles moet koste wat kost bestreden en voorkomen, mutatie na mutatie zal komen. Het is een gevecht met de natuur wat wij niet gaan winnen.
Misschien even bellen met het RIVMquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De Britse mutant (B117) is eigenlijk al een virus in verval omdat er juist 2 onderdelen uit de eiwit spike verwijdert zijn sinds die mutatie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ja, de politici kunnen niet wachten om weer de economie van hun eigen land te slopen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij denkt dat dit gedoe niet gebruikt gaat worden voor andere grote crises?
draaiboek ligt er
nog 2 weken to stop the spreadquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de politici kunnen niet wachten om weer de economie van hun eigen land te slopen.
[ afbeelding ]
Ik zal je al vast uit die droom halen want met dit ga je geen pandemie voorkomen. Zeker griep pandemieën niet aangezien die nog wel is verspreid wordt door vogels.quote:
de oplossing is simpel: avondklokquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:56 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik zal je al vast uit die droom halen want met dit ga je geen pandemie voorkomen. Zeker griep pandemieën niet aangezien die nog wel is verspreid wordt door vogels.
Lekker constructieve posts plaats je. Echt een aanwinst.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de oplossing is simpel: avondklok
lost alles op
Trekvogels vliegen alleen in de nacht? Weer wat geleert. Maar sowieso geloof ik nauwelijks in de avondklok dat die helpt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lost alles op
Of allemaal 5 dagen onze adem in houden, dan zijn we ook in 1 keer van Covid af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lost alles op
Vogels hebben makkelijk praten!quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Trekvogels vliegen alleen in de nacht? Weer wat geleert. Maar sowieso geloof ik nauwelijks in de avondklok dat die helpt.
Er gaan bedrijven failliet, klopt. Alles failliet? Nope. Het geld klotst nog steeds tegen de muren op. Nederlanders hebben gemiddeld genomen ontzettend veel geld en hebben juist door deze crisis veel kunnen sparen.quote:
Zie hierbovenquote:- Grote armoede en werkloosheid
Onderdanig?quote:- Grotere overheid met meer invloed dan ooit, onderdanige en wanhopige bevolking
Zie ik niet gebeuren.quote:- Basisinkomen
Zie ik ook niet gebeuren.quote:- Periodieke CO2 lockdowns
Mensen zijn sociale dieren. Die hebben fysiek menselijk contact nodig. Dit gaat écht niet gebeuren.quote:- Permanent social distancing en working remote from home.
Daar is wel iets meer voor nodigquote:Dit alles om toekomstige pandemieën en klimaatverandering te voorkomen.
Hier is ook niets nieuws aan, de wetgeving hiervoor dateert van 2008, het enige verschil is dat er nu een lokatie aangewezen is mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:27 schreef maan_man het volgende:
[..]
Van alles wat ik gezien heb de laatste tijd, vind ik gedwongen isolatie de meest verstandige maatregelen. Iemand gedwongen opsluiten gaat heel ver, maar wat nu met ondernemers gebeurd gaat nog veel verder. Daarnaast is die gedwongen isolatie misschien voor 10 dagen, terwijl de vooruitzichten voor de horeca totaal ontbreken.
Want zolang je figuren hebt die gewoon alles blijven doen en van het werk, naar de sportclub, naar dat feestje gaan,..., dan kunnen ondernemers maatregelen nemen wat zij willen, maar daar valt niet tegen op te boxen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:03 schreef raptorix het volgende:
"Mensen zijn sociale dieren. Die hebben fysiek menselijk contact nodig. Dit gaat écht niet gebeuren."
SNEL POST HET OP NAAAR DE KROEG PLAATJE, DE MODS SLAPEN.
Gevaarlijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:27 schreef maan_man het volgende:
[..]
Van alles wat ik gezien heb de laatste tijd, vind ik gedwongen isolatie de meest verstandige maatregelen. Iemand gedwongen opsluiten gaat heel ver, maar wat nu met ondernemers gebeurd gaat nog veel verder. Daarnaast is die gedwongen isolatie misschien voor 10 dagen, terwijl de vooruitzichten voor de horeca totaal ontbreken.
Want zolang je figuren hebt die gewoon alles blijven doen en van het werk, naar de sportclub, naar dat feestje gaan,..., dan kunnen ondernemers maatregelen nemen wat zij willen, maar daar valt niet tegen op te boxen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:03 schreef raptorix het volgende:
"Mensen zijn sociale dieren. Die hebben fysiek menselijk contact nodig. Dit gaat écht niet gebeuren."
SNEL POST HET OP NAAAR DE KROEG PLAATJE, DE MODS SLAPEN.
Dat had sowieso de regel moeten zijn en niet een advies als je covid hebt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:06 schreef aTypisch het volgende:
@:maan_man vindt gedwongen opsluiting van 10 dagen wel een goed idee
oneensquote:Op woensdag 3 februari 2021 01:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat had sowieso de regel moeten zijn en niet een advies als je covid hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |