En dit.quote:
HOU VOL LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNELquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef ZarB het volgende:
Ah joh weer een maandje pessimisme. we kunnen het!
Telegram tochquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:08 schreef falling_away het volgende:
Tot vandaag was ik nog steeds van plan om VVD te stemmen.. daar ben ik nu iig wel op terug gekomen.
Weet iemand waar er protesten georganiseerd worden? Bepaalde facebookgroepen o.i.d?
Dat is vast de intercity die op denderende vaart op je af komtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
HOU VOL LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNEL
Aangezien we nu al op het hoogste niveau zitten zou ik niet weten hoe je die kaart niet andersom zou mogen lezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kun je deze routekaart wel beide kanten op lezen? Dat was bij de vorige niet de bedoeling, om een of andere reden.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef Harlon het volgende:
Eindelijk beginnen meer mensen het licht te zien. Kosten staan in de verste verte niet meer in verhouding tot de baten.
Ja, maar de signaalwaarden zijn zo strak dat de IC"s leeg moeten zijn voordat jij weer naar de kroeg mag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kun je deze routekaart wel beide kanten op lezen? Dat was bij de vorige niet de bedoeling, om een of andere reden.
Mwa, je kan er wel vanuit gaan dat de meeste kutte overeind blijft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef groenen het volgende:
Hahah ik dacht dat die ziekenhuisopnames redelijk te doen waren, totdat ik zag dat het per week was
Maar tot op heden geen enkele kaart serieus genomen, dus deze ook niet.
Lijkt wel of ze gewoon willen dat alles dicht is om maximaal 0.00uurquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:28 schreef mark16 het volgende:
die positieve testen van 35 per 100.000. Als je ook maar iets begrijpt ervan weet je dat dat simpelweg onmogelijk is. Als je 100.000 compleet gezonde mensen test krijg je waarschijnlijk al meer dan 35 fout-positieve uitkomsten.
Of ze laten gewoon zien met zulke cijfers van <35 per 100.000 etc. dat ze er gewoon geen iota van begrijpen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze gewoon willen dat alles dicht is om maximaal 0.00uur
Waar doe je aan mee?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik doe nu ook mee, het is klaar.
[..]
En dit.
Nee man, dit zijn de EXPERTSquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:30 schreef mark16 het volgende:
[..]
Of ze laten gewoon zien met zulke cijfers van <35 per 100.000 etc. dat ze er gewoon geen iota van begrijpen.
Gemiddeldes ook nog eens he!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef groenen het volgende:
Hahah ik dacht dat die ziekenhuisopnames redelijk te doen waren, totdat ik zag dat het per week was
Maar tot op heden geen enkele kaart serieus genomen, dus deze ook niet.
Dat is wat mij betreft ook een probleem nu. Als je kritisch bent over de kosten/baten van de maatregelen, en gaat demonstreren, sta je binnen mum van tijd naast Willem Engel en soortgenoten. En ben je opeens viruswappie etc. Houd veel mensen tegen denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:32 schreef GS-Raw het volgende:
Ik merk bij mijzelf ook wel dat het draagvlak aan het verdwijnen is. Protesteren associeer ik al snel met tokkie gedrag.
En dat komt sommige mensen heel goed uit. Zo eng.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ook een probleem nu. Als je kritisch bent over de kosten/baten van de maatregelen, en gaat demonstreren, sta je binnen mum van tijd naast Willem Engel en soortgenoten. En ben je opeens viruswappie etc. Houd veel mensen tegen denk ik.
Wil je graag een waterkanon op je gericht hebben? Want helaas gaan dit soort protesten gekaapt worden door rellend tuig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:08 schreef falling_away het volgende:
Tot vandaag was ik nog steeds van plan om VVD te stemmen.. daar ben ik nu iig wel op terug gekomen.
Weet iemand waar er protesten georganiseerd worden? Bepaalde facebookgroepen o.i.d?
Dit exact!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ook een probleem nu. Als je kritisch bent over de kosten/baten van de maatregelen, en gaat demonstreren, sta je binnen mum van tijd naast Willem Engel en soortgenoten. En ben je opeens viruswappie etc. Houd veel mensen tegen denk ik.
Het probleem is ook dat mensen die ten volle de ernst van het virus erkennen maar wel vraagtekens zetten bij (bepaalde) maatregelen meteen als wappie worden weggezet. Er heerst een zwart-wit denken. Gelukkig is dat wel aan het kantelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel iddquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat mensen die ten volle de ernst van het virus erkennen maar wel vraagtekens zetten bij (bepaalde) maatregelen meteen als wappie worden weggezet. Er heerst een zwart-wit denken. Gelukkig is dat wel aan het kantelen.
Ik denk dat als je een normale groep mensen bij elkaar brengt en je aan de regels houd zo'n demonstratie best wat teweeg kan brengen. Maar je moet wel Messias Willem en co weren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik merk dat laatste totaal niet helaas. De maatregelen zijn heilig en als je zelfs die onzinnige en veel te ver gaande avondklok niet verheerlijkt sta je al snel aan de kant van Jumbo plunderaars.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat mensen die ten volle de ernst van het virus erkennen maar wel vraagtekens zetten bij (bepaalde) maatregelen meteen als wappie worden weggezet. Er heerst een zwart-wit denken. Gelukkig is dat wel aan het kantelen.
Ik zou eens beginnen met het schappen van symboolmaatregelen zoals het alcoholverbod, dat dient echt totaal geen doel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ho wacht, Hugo zei dat ze openstaan voor goede ideeën. Doe er je voordeel mee.
En als je dat langzaam ombuigt naar het nieuwe normaal, dan kan men precies zien dat er nooit meer wat mag. Top.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Tussen nu en een eventuele versoepeling zitten nog wel 10 routekaarten. Volgens mij zijn ze vergeten dat het doel van die dingen enige houvast en voorspelbaarheid geven was.
Ja, goede ideeën waar ze vervolgens toch niks mee doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ho wacht, Hugo zei dat ze openstaan voor goede ideeën. Doe er je voordeel mee.
Er staat al de hele dag een stuk van 4 intensivisten over wat ik maar even samenvat als “de scherpe kantjes moeten er met spoed af, dan maar wat meer doden” prominent op de website van NRC. Het maatschappelijk debat rondom de avondklok bevat ook een stuk meer nuance.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik merk dat laatste totaal niet helaas. De maatregelen zijn heilig en als je zelfs die onzinnige en veel te ver gaande avondklok niet verheerlijkt sta je al snel aan de kant van Jumbo plunderaars.
Idd weg met het patriarchaat. Beperk het aantal opnames van coronapatiënten op de IC hoeveel zich er ook aandienen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef Harlon het volgende:
Eindelijk beginnen meer mensen het licht te zien. Kosten staan in de verste verte niet meer in verhouding tot de baten.
Het was een tamelijk lachwekkende opmerking. Wat willen ze gaan doen, een ideeënbus ophangen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja, goede ideeën waar ze vervolgens toch niks mee doen.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |