Wat in Hools gaande is weet ik niet, kom ik niet. Maar heb dan lekker schijt aan die gasten?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks brothers. Afkicken is niet leuk Zal ik het daar maar bij houden. Het is echt moeilijk en een ziekte. De negatieve reacties ben ik al 20 jaar gewend De ene keer volgens sommigen te kort of lang van stof.. Ook als ik weer een geweldig topic had geopend De haat tegen mij in Hools heb ik nooit begrepen. Wat ik wel weet en lees en zie dat de ie hards er nog steeds zijn. Het zijn altijd de negatievelingen met de grootste mond die FOK! naar de klote helpen (Het is al mooi als je je aangesproken voelt) Zie je op heel FOK! Er zijn er al veel afgehaakt. Ik had na 2 jaar ban ook kunnen zeggen: 'Stik maar gauw de moord" Ik ben een sportman en ga door. Degene die zich aangesproken voelen en nog steeds willekeurige slachtoffers zoeken. Ga lekker door. Jullie negatievisme zal nooit winnen. Ik weet nu al de reacties voor diegenen die zich voelen aangesproken. Het is maar FOK! maar toch een gedeelte van je leven. Vrienden voor het leven aan over gehouden zelfs een relatie. Ik stel me nu weer kwetsbaar op. Het deert me niet.
Herman. tong80.
Ik vond hem op het randje!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een leuke post eigenlijk
Stond zelfs op het randje om een ferme like uit te delen
Inderdaad. Als hij dat niet doet is het mijn vriend niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
Verder ga ik er gewoon vanuit dat @:scrummie m'n abonnement verlengt.
Ja, daarom gaf ik ook uiteindelijk geen like.quote:
Dat leek me vanzelfsprekend inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Als hij dat niet doet is het mijn vriend niet meer.
Ik weet niet hoe jij daarover denkt, maar daar ben ik behoorlijk hard in.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
-Doe normaal achterlijke mongool-
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga gewoon net zo lang schooien bij @:scrummie totdat hij de knip trekt makker.
Gelezen, waardeer je wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks brothers. Afkicken is niet leuk Zal ik het daar maar bij houden. Het is echt moeilijk en een ziekte. De negatieve reacties ben ik al 20 jaar gewend De ene keer volgens sommigen te kort of lang van stof.. Ook als ik weer een geweldig topic had geopend De haat tegen mij in Hools heb ik nooit begrepen. Wat ik wel weet en lees en zie dat de ie hards er nog steeds zijn. Het zijn altijd de negatievelingen met de grootste mond die FOK! naar de klote helpen (Het is al mooi als je je aangesproken voelt) Zie je op heel FOK! Er zijn er al veel afgehaakt. Ik had na 2 jaar ban ook kunnen zeggen: 'Stik maar gauw de moord" Ik ben een sportman en ga door. Degene die zich aangesproken voelen en nog steeds willekeurige slachtoffers zoeken. Ga lekker door. Jullie negatievisme zal nooit winnen. Ik weet nu al de reacties voor diegenen die zich voelen aangesproken. Het is maar FOK! maar toch een gedeelte van je leven. Vrienden voor het leven aan over gehouden zelfs een relatie. Ik stel me nu weer kwetsbaar op. Het deert me niet.
Herman. tong80.
Heb je ook zo'n indrukwekkende baard?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik kijk Moonshiners op diskuverry. Misschien wel iets voor mij om ook te gaan doen.
Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modderquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.
Wel zo’n pens voor in de tuinbroek zonder shirt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n indrukwekkende baard?
Komt er ooit een keer dat ik hier niet om moet lachenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit zou @:scrummie erg waarderen.
Volgens @Elan moet je je laten testen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
Ik ben al de hele avond een beetje misselijk, merkte het al tijdens het sporten
Erg vervelend
Zoiets heet ongesteldheid. Je vrouwelijke hormonenkuur slaat aan, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
Erg vervelend
Extra half litertje water, zet een serie op en morgen weer het mannetje maatquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:elan moet je je laten testen.
Mietjequote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
Erg vervelend
Ga gewoon even een blokje om, een frisse neus halen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Extra half litertje water, zet een serie op en morgen weer het mannetje maat
MEN VATTE ZE NIE
Een natje en een droogje dus.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Extra half litertje water, zet een serie op en morgen weer het mannetje maat
MEN VATTE ZE NIE
Durft hij nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon even een blokje om, een frisse neus halen.
Af en toe. Maar sinds Theo weg is, is het leuke er wel vanaf vind ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken users @:fetx en @:maxi-mus nog naar Big Brother?
IK MOET DIT WETEN. BELGED.
Nee ik ga nu naar bed, nog even aftrekken op de kinderfoto’s van je moeder en dan vind ik het wel weer welletjes.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon even een blokje om, een frisse neus halen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ga nu naar bed, nog even aftrekken op de kinderfoto’s van je moeder en dan vind ik het wel weer welletjes.
Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb mij abo een tijdje terug verlengd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaan jullie er straks mee om als jullie abonnement afloopt @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Coco ? Gewoon weer het addblockertje aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |