Serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland dacht ook dat Brobbey naar Feyenoord ging. (lol)
Toch schattig.
Likequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?
@:Caland
@:fetX
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:muskusboktor57
Check deze grap.
Ja Arnesen zit bij Raiola ofzo dus daar gaan nu alle spelers van Raiola heen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom zou die een stap (or 3) terug doen
GROOTquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland dacht ook dat Brobbey naar Feyenoord ging. (lol)
Toch schattig.
Oh ja logischquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Arnesen zit bij Raiola ofzo dus daar gaan nu alle spelers van Raiola heen.
Zo nu en dan blijf ik even hangen als ik er langs zap.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken users @:fetx en @:maxi-mus nog naar Big Brother?
IK MOET DIT WETEN. BELGED.
Wat je zegt, maat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk. Spekjes erbij. Beetje saus. Uitjes. Niets mis mee.
De mening is pittig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo nu en dan blijf ik even hangen als ik er langs zap.
Erg jammer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo nu en dan blijf ik even hangen als ik er langs zap.
niet gelezenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks brothers. Afkicken is niet leuk Zal ik het daar maar bij houden. Het is echt moeilijk en een ziekte. De negatieve reacties ben ik al 20 jaar gewend De ene keer volgens sommigen te kort of lang van stof.. Ook als ik weer een geweldig topic had geopend De haat tegen mij in Hools heb ik nooit begrepen. Wat ik wel weet en lees en zie dat de ie hards er nog steeds zijn. Het zijn altijd de negatievelingen met de grootste mond die FOK! naar de klote helpen (Het is al mooi als je je aangesproken voelt) Zie je op heel FOK! Er zijn er al veel afgehaakt. Ik had na 2 jaar ban ook kunnen zeggen: 'Stik maar gauw de moord" Ik ben een sportman en ga door. Degene die zich aangesproken voelen en nog steeds willekeurige slachtoffers zoeken. Ga lekker door. Jullie negatievisme zal nooit winnen. Ik weet nu al de reacties voor diegenen die zich voelen aangesproken. Het is maar FOK! maar toch een gedeelte van je leven. Vrienden voor het leven aan over gehouden zelfs een relatie. Ik stel me nu weer kwetsbaar op. Het deert me niet.
Herman. tong80.
Sterkte Tong, succes met afkickend houd vol!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks brothers. Afkicken is niet leuk Zal ik het daar maar bij houden. Het is echt moeilijk en een ziekte. De negatieve reacties ben ik al 20 jaar gewend De ene keer volgens sommigen te kort of lang van stof.. Ook als ik weer een geweldig topic had geopend De haat tegen mij in Hools heb ik nooit begrepen. Wat ik wel weet en lees en zie dat de ie hards er nog steeds zijn. Het zijn altijd de negatievelingen met de grootste mond die FOK! naar de klote helpen (Het is al mooi als je je aangesproken voelt) Zie je op heel FOK! Er zijn er al veel afgehaakt. Ik had na 2 jaar ban ook kunnen zeggen: 'Stik maar gauw de moord" Ik ben een sportman en ga door. Degene die zich aangesproken voelen en nog steeds willekeurige slachtoffers zoeken. Ga lekker door. Jullie negatievisme zal nooit winnen. Ik weet nu al de reacties voor diegenen die zich voelen aangesproken. Het is maar FOK! maar toch een gedeelte van je leven. Vrienden voor het leven aan over gehouden zelfs een relatie. Ik stel me nu weer kwetsbaar op. Het deert me niet.
Herman. tong80.
Dit dus. Jammer dat dit soort losers mod worden. Trusten.quote:
Steun roddelproat maarquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dan lopen onze abo's af.
Steuntje in de rug.
Wie heb jij geneukt van fok dan? @Charrellquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Herman. tong80.
Komt wel goed, Hermquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Herman. tong80.
Wat stond hier?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
-Doe normaal achterlijke mongool-
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
addblockerquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaan jullie er straks mee om als jullie abonnement afloopt @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Coco ? Gewoon weer het addblockertje aan?
Ik ga gewoon net zo lang schooien bij @Scrummie totdat hij de knip trekt makker.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaan jullie er straks mee om als jullie abonnement afloopt @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Coco ? Gewoon weer het addblockertje aan?
Ik heb ad's nu ook aan staan eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond dit wel een leuke post eigenlijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |