Ik bedacht net ( het is alweer even geleden ) dat het van de zomer alleen van toepassing was voor kinderen van 13 jaar en ouder en ik zie nu dit nog steeds staan:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:40 schreef amaranta het volgende:
@:oh oh, volgens mijn directeur hoeft leerling überhaupt niet in quarantaine
@:ticootje, snap ik. Maar deze ouder wil graag het juiste advies opvolgen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:46 schreef exode het volgende: Kom maar door met alle kabelissues
Haha, ik heb serieus een speciaal formulier, is voor Friends and family, jullie zijn gewoon mijn friends. (zelf mag ik hem niet invullen, ik sta als medewerker bijna achteraan in de lijn)
Haar vader woont in een ander Europees land.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht net ( het is alweer even geleden ) dat het van de zomer alleen van toepassing was voor kinderen van 13 jaar en ouder en ik zie nu dit nog steeds staan:
Kinderen tot en met 12 jaar mogen in zijn algemeenheid wel naar school, naar de kinderopvang en aan sportactiviteiten deelnemen, tenzij zij klachten hebben die passen bij corona. Ontwikkelen huisgenoten klachten die passen bij corona, inclusief zware klachten, zoals koorts of benauwdheid? Dan blijven de kinderen thuis.
Dus het is wel quarantaine maar ze mogen wel naar school en sport, dus dezelfde quarantaine die tot nu toe van toepassing was voor kinderen die nauw contact geweest zijn van iemand die besmet is.
https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
Maar ja als je echt de adviezen op wil volgen reis je niet![]()
quote:Wat zijn de regels voor kinderen na terugkeer uit een buitenlands corona risicogebied (oranje gebied)?
Ga niet op reis. Is uw gezin toch in een risicogebied geweest? Dan blijft iedereen 10 dagen thuis (in quarantaine).
Bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar quarantaine voor kinderen tm 12 jaar houdt in dat ze wel naar school en sport mogen staat er iets verder. Dat gaat nu veranderen mbt school en nauwe contacten maar over reizen heb ik niks gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu in de tweede lijkt het wel beter te gaan. Staat alleen nog 3 onvoldoendes, dus hij moet nog wel aan de slag. Precies de 2 vakken die op te halen zijn, hebben niet snel een nieuwe toets.
Maandag lag ik met de jongste in de clinch, een nacht slaap heeft allebei geholpen. Hopelijk bij jullie ook!![]()
Het is in Den Haag. Dus het valt nog wel mee en we wonen vijf minuten lopen van het tweede station in Gouda.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:46 schreef Ynske het volgende:
Wat gaaf!!!
Moet hij ver reizen of ligt de school dichtbij?
Oh wat een goede tip!quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:55 schreef Leandra het volgende:
Tip: als hij net voor half 7 kan inchecken kun je met een dalvrij abonnement heel goedkoop reizen.
Zolang je maar buiten de spits (06.30 - 09.00 en 16.00 - 18.30) incheckt.
En kiezen voor een NS Flex, niet voor een traditioneel abonnement, dat kun je namelijk maandelijks aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |