SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hey waarom haal je de slang weg onverlaat
Klaar nu met dat gespuisquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gooi eens wat blues in deze bloedloze chat
REBEL TO THE GRAIN THERE'S NO WAY TO BARRICADE MEquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ieder normaal mens trapt slangen de duivelse kop in tot ze niet meer kronkelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder normaal mens trapt slangen de duivelse kop in tot ze niet meer kronkelen
Oh dat is niet goedquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder normaal mens trapt slangen de duivelse kop in tot ze niet meer kronkelen
Nou komt ook wel omdat ik nog moet etenquote:
echte blues bedoel ikquote:
Die heb ik volgens mij niet meer. Kan goed dat er een hoop bij mijn broer staan. Die heeft kinderen namelijk (11 en 9)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin om m'n kinderboeken nog eens te lezen.. Pinkeltje, Pietje Bel..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg even een Fallout flashback.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Pluk vd Petteflat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Pietje Bel heb ik hier in de kast staan. Jeugdboek van mijn opaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
de kameleonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb al m'n kinderboeken bewaard voor als er ooit nog eens kleine kwiwi's komen, en anders gewoon lekker voor mezelfquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij niet meer. Kan goed dat er een hoop bij mijn broer staan. Die heeft kinderen namelijk (11 en 9)
Mijn oma noemde me vroeger altijd Pietje Belquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pietje Bel heb ik hier in de kast staan. Jeugdboek van mijn opa
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al m'n kinderboeken bewaard voor als er ooit nog eens kleine kwiwi's komen, en anders gewoon lekker voor mezelf
Daar ken ik het ook vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg even een Fallout flashback.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou komt ook wel omdat ik nog moet eten
Ik heb daar volgens mij 1 boek van gelezen. Gekregen van een tante toen ik een keertje moest overnachten in het ZKH...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pietje Bel heb ik hier in de kast staan. Jeugdboek van mijn opa
Ergens kan ik me daar ook nog wel wat bij voorstellen ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma noemde me vroeger altijd Pietje Bel
Hier was het vooral Snelle Jelle (iets met voetbalquote:
Belhamelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ken ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier was het vooral Snelle Jelle (iets met voetbal)
Later werd dat zeker Ab Normaal??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijver woonde (of woont) toen in het zelfde dorp als ik. De Trappers van Braakland zijn ook vernoemd naar de wijk Braakhuizen in datzelfde dorp...quote:
Mijn moeder kreeg altijd op haar donder, voed die jongen nou eens op want die groeit echt op voor galg en rad, niet normaal hoor, dit gaat mislopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens kan ik me daar ook nog wel wat bij voorstellen ja.
Mijn ex was echt een Pietje Bel. Die zette z'n oma in de speeltuin bijv. op zo'n draaiend rad, gaf er een hengst aan, en rende dan weg om tot de avond niet meer thuis te komenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg altijd op haar donder, voed die jongen nou eens op want die groeit echt op voor galg en rad, niet normaal hoor, dit gaat mislopen.
Maar stiekem was ik haar oogappel
Wat houdt dat in? Je moet de worstenbroodjes nog fabriceren?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een thuismaakpakket Brabantse worsten broodjes besteld, komt binnen 5min
aw das niet leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van mijn oma's heeft mij nooit gemogen. Was al zo, voordat ik geboren was. Het hoe en waarom zal altijd een raadsel blijven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ex was echt een Pietje Bel. Die zette z'n oma in de speeltuin bijv. op zo'n draaiend rad, gaf er een hengst aan, en rende dan weg om tot de avond niet meer thuis te komen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van mijn oma's heeft mij nooit gemogen. Was al zo, voordat ik geboren was. Het hoe en waarom zal altijd een raadsel blijven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ex was echt een Pietje Bel. Die zette z'n oma in de speeltuin bijv. op zo'n draaiend rad, gaf er een hengst aan, en rende dan weg om tot de avond niet meer thuis te komen
Geduld, geduld, ze doen meestal meerdere toilks per persco.quote:
Nog meer teleurstellingquote:
IK WIL IRMAquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geduld, geduld, ze doen meestal meerdere toilks per persco.
Watquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb m'n moeder zo eens boven op de diepvries gezet. durfde ze ook niet af te springen.
Heeft daar een half uur gezeten
Ja ik wil ook wel eens wat, betekent nog niet gelijk dat ik het krijg.quote:
quote:
Ze was toen al dementerend. Toen ik een jaar of 11 was, zat ze al op een dementie-afdeling van het bejaardenhuis...quote:
Besmettingsgraad.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens wat, betekent nog niet gelijk dat ik het krijg.
ja m'n ma is 1.60 en weegt niks.quote:
Die nieuwe sluis, klinkt bijna als een scheldwoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso belachelijk dat die nieuwe sluis geen Irma Sluis genoemd is.
En de onvermijdelijke vraag 'wanneer gaat de Action nou eindelijk weer eens open?'quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
Voorspelling vraag van SBS
Is het allicht waarschijnlijk dat je van de Britse variant ook beter Engels gaat spreken.....
En..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
Is het allicht waarschijnlijk dat je van de Britse variant ook beter Engels gaat spreken.....
Sluisje mac sluisface had ik ook nog acceptabel gevonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
M'n zus past ook in m'n broekzak. Dan stoot je haar weleens aan tijdens het wandelen en dan ligt ze in de struiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja m'n ma is 1.60 en weegt niks.
Tja als je irritant bent zet ik je daar wel even op
Heb haar ooit ook eens in de groene container gezetNog wel een foto van op FB geloof ik. ze kwam daar ook iet zelfstandig uit
Wat ben jij een vervelende zoonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja m'n ma is 1.60 en weegt niks.
Tja als je irritant bent zet ik je daar wel even op
Heb haar ooit ook eens in de groene container gezetNog wel een foto van op FB geloof ik. ze kwam daar ook iet zelfstandig uit
Hopelijk hebben ze diezelfde doos weer gestuurdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
Net uitgepakt, ja het is een voornemend kant en klaar deeg, wat je moet uitrollen en gekruid gehakt erbij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Je moet de worstenbroodjes nog fabriceren?
maar ligt dat dan aan jou of is je zusje echt kleinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus past ook in m'n broekzak. Dan stoot je haar weleens aan tijdens het wandelen en dan ligt ze in de struiken.
Zo noemt US zijn nieuwe veroveringen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe sluis, klinkt bijna als een scheldwoord.
Dit is trouwens wel vrij essentieel... ik heb binnenkort toch echt wel eens prullenbakzakken nodigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de onvermijdelijke vraag 'wanneer gaat de Action nou eindelijk weer eens open?'
Mocht toch niet. Daarvoor had ze toch al dood en begraven moeten zijn???quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus past ook in m'n broekzak. Dan stoot je haar weleens aan tijdens het wandelen en dan ligt ze in de struiken.
Ze is nog geen 1.60quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar ligt dat dan aan jou of is je zusje echt klein
Irritant schepsel was dat de vorige keer inderdaad...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze diezelfde doos weer gestuurd
Supermarkt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel vrij essentieel... ik heb binnenkort toch echt wel eens prullenbakzakken nodig
ah de rquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Besmettingsgraad.
0,3 = 100 mensen besmetten 30 mensen
1,3 = 100 mensen besmetten 130 mensen
Nahhh die hebben net niet degene die zo lekker passenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supermarkt?
De AH bij m'n ouders heeft gft-zakken
Als je gewoon die zak leegeet kun je het straks gewoon weggooien ipv dat je ruimte moet zoeken om het weg te leggen in een kastjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik moet die eitjes nu wegleggen
ze is zelf net zo erg hoor:quote:
10 flessen Dusty graag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet van te voren even bellen welke rotzooi je wil hebben.
Beter krijgt de Action een webshop.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Ja leuk, maar click en collect werkt toch alleen als de winkel een online shop heeft..
Oh ook via telefoon.
En dan zoals in de winkel, uit de verpakking trekken en teruggooien in het schap naar de werknemer...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet van te voren even bellen welke rotzooi je wil hebben.
Wat ontzettend gemiddeldquote:
Mooie jasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
Zie je nou wel stelletje stresskippen, daar is Irma gewoon.
bestond wel al voor bouwmarkten. maar niet voor de rest. ikea bv. deed het maar moest daar mee stoppen want geen bouwmarktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
En hoezo bestond click & collect nog niet in Nederland?Dat bestaat hier al jaren en wij lopen meestal jaren op alles achter.
Ik kan je wel vertellen dat er geen ouder meer is die zijn kind gaat laten testen (niet dat ze dat op grote schaal al deden overigens)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar effectief gaat er voor de gemiddelde winkel weinig veranderd.
Scholen met 1 besmetting kunnen weer dicht, dus die zijn binnen een week ook dicht.
Rest aan het OMT vragen.
Kortom. Ik heb net een tondeuse besteld.
Wibra had toch laatst een webshop geopend?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dasty drive-in.
Maar voor die winkels gaat niets veranderen, nooit rendabel te krijgen.
Kan in sommige winkels wel hoor..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
En hoezo bestond click & collect nog niet in Nederland?Dat bestaat hier al jaren en wij lopen meestal jaren op alles achter.
Bestaat wel. Modezaken hebben dat vaak.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
O ja Dastyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dasty drive-in.
Maar voor die winkels gaat niets veranderen, nooit rendabel te krijgen.
Maar veel winkels ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan in sommige winkels wel hoor..
Hema, Bruna, Kruidvat hadden het ook al..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat wel. Modezaken hebben dat vaak.
TOEKquote:
Bestaat voor winkels waarbij het werkt. Alleen een hoop winkels werkt het niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Wat zegt Rutte dan net dat het iets is dat in het buitenland wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat wel. Modezaken hebben dat vaak.
ik heb witte chocolade paaseitjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Misselijk.![]()
Weet niet of het door mijn eitjes of door dat paasei op tv komt
Hier ook heel veel creatieve ondernemers. En gelijk hebben ze.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
Maar sommige detailhandel gaat er creatief mee om: blokker in m'n vorige woonplaats had een afhaalpunt bij de supermarkt, want bij de blokker zelf mocht niet volgens de regels.
Ik denk het laatste. Bel SBS op om die vraag te laten stellen..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zegt Rutte dan net dat het iets is dat in het buitenland wordt gebruikt?Of bedoelde hij tijdens corona..
Dat jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zegt Rutte dan net dat het iets is dat in het buitenland wordt gebruikt?Of bedoelde hij tijdens corona..
Deze post stuur ik door naar de politie Twente..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
De kapper was ik klaar mee heb er maar eentje geregeld die incognito even langskomt.
Gewoon Hugo buiten beeld duwenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Misselijk.![]()
Weet niet of het door mijn eitjes of door dat paasei op tv komt
Politie bekeurt mensen met een te kort kapsel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
De kapper was ik klaar mee heb er maar eentje geregeld die incognito even langskomt.
Hoe gaat het in Zwitserland tegenwoordig met de kerona?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
huh mr Namechange?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
TOEK![]()
![]()
Hoe bevalt het vaderschap tot nu??
SBS is eerst nog druk met vragen of dus ook de Action niet open mag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Bel SBS op om die vraag te laten stellen..
Zit je nou een beetje op Irma te geilen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon Hugo buiten beeld duwen
[ afbeelding ]
Is dat dan voor of na het na de avondklok hobbelen op de hei?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja. Bossie hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh mr Namechange?
Ja erg goeddat is mede de reden dat jullie me nog weinig zien
Daarom altijd een plaksnor op als je de deur uitgaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Politie bekeurt mensen met een te kort kapsel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh mr Namechange?
Ja erg goeddat is mede de reden dat jullie me nog weinig zien
Ik ga gewoon nooit de deur uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom altijd een plaksnor op als je de deur uitgaat.
Nee ik ben een persco aan het kijken en jou tips aan het gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou een beetje op Irma te geilen?
Hey BBquote:
Geen idee, zolang de skigebieden open blijven volg ik het niet echt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe gaat het in Zwitserland tegenwoordig met de kerona?
👀quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben een persco aan het kijken en jou tips aan het geven
Voor de hei. Anders lopen al die flikkers weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat dan voor of na het na de avondklok hobbelen op de hei?
Irma is gemiddeld genomen best lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou een beetje op Irma te geilen?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hey BB
De rellen in je stadje beetje overleefd?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben een persco aan het kijken en jou tips aan het geven
Heerlijk lijkt me dat, het is daar ook lang niet zo paniekerig en de HELE dag op het nieuws, denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, zolang de skigebieden open blijven volg ik het niet echt.
De overheid heeft ons verplicht thuis te werken, zodat we kunnen blijven skiën. Wat een land![]()
Erg opwindend hoe zij een hamster na doetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Irma is gemiddeld genomen best lekker
Ziet er voor haar leeftijd goed uit ja, alleen beetje te oud voor mijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Irma is gemiddeld genomen best lekker
Nee klopt, het wordt een beetje op de achtergrond gehouden heb ik het idee. Wilde laatst de besmettingscijfers van de dag even bekijken en moest er echt naar zoeken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, het is daar ook lang niet zo paniekerig en de HELE dag op het nieuws, denk ik.
Luister tegenwoordig vaak Schwarzwald radio.
Ze is gewoon 50quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er voor haar leeftijd goed uit ja, alleen beetje te oud voor mij
Ik zou haar niet wegsturenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze is gewoon 50![]()
![]()
![]()
Voor haar leeftijd een superlekker wijf dan dus
Ja had d'r eerder ergens begin 40 geschat ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze is gewoon 50![]()
![]()
![]()
Er is niet echt een alternatief.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap echt niet dat Rutte weer lijsttrekker wordt. Is die man niet helemaal uitgeput inmiddels?
Niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze is gewoon 50![]()
![]()
![]()
Dat, geldt voor alle politici die er al eeuwen zitten. Lijkt me echt, los van geld enzo, echt een zwaar beroep als je het goed wil doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap echt niet dat Rutte weer lijsttrekker wordt. Is die man niet helemaal uitgeput inmiddels?
t' is een reptillian....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Het is een reptilianquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
hij heeft niks andersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Hij heeft geen vrouw, dat scheelt weer een hoop gezeur aan zijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou hem toch niet op laten passen met zijn volle ballen, liever iemand die een normaal seksleven heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft niks anders
wel oprecht een aardige man
Nijs zeker weer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Kut van SBS met je nog strengere maatregelen
Gewoon bij Kalmthout even stiekem die heide oversneakenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik eis dat de grenzen met België opengaan.
Ja ik wring me in alle bochten alquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bij Kalmthout even stiekem die heide oversneaken
Op de kinderen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou hem toch niet op laten passen met zijn volle ballen, liever iemand die een normaal seksleven heeft.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de kinderen?
Never nooit niet nee.
Rutte zei zojuist dat hij getwijfeld heeft over België.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik eis dat de grenzen met België opengaan.
Of in Baarle Nassau/Hertog beetje grensvozenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik wring me in alle bochten al
Voorvocht de grens oversmijtenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in Baarle Nassau/Hertog beetje grensvozen
Bizar he.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef Karzai het volgende:
Duurt al bijna een jaar deze ongein, tja een klein deel van de bevolking gaat er dood aan
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt verliefd![]()
Gaat weer wat worden
Allee is het een Belgische?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Gaat weer wat worden
Zaadjes afgeschoten in Nederland, eitje bevrucht in Belgiëquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorvocht de grens oversmijten
ja ja ik snap wel dat je ook je dierbare niet wil verliezen, maar dit heeft wel een ingrijpende invloed op je levenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Gaat weer wat worden
*Pakt zak paaseitjes weerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Trouwens, mijn collega met obesitas die rookt krijgt als één van de eerste hier het vaccin. Ergens ook niet helemaal eerlijk dat mensen die geen fuck om hun gezondheid geven wel een deel van de eerste vaccins krijgen.
Ik zou dat varken die waterval intrappen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
Trouwens, mijn collega met obesitas die rookt krijgt als één van de eerste hier het vaccin. Ergens ook niet helemaal eerlijk dat mensen die geen fuck om hun gezondheid geven wel een deel van de eerste vaccins krijgen.
Misschien was het wel de enige die überhaupt het vaccin WILDEquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dat varken die waterval intrappen.
hmm ergens anders,quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan met de KSC koffie drinken op het Museumplein
Neem mijn woorden terugquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom heb je het constant over poepen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
Buda is echt de grootste woordentovenaar die ik ken
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
Buda is echt de grootste woordentovenaar die ik ken
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker poepen![]()
(of niet momenteel dan)
Op zich wel leuk om naar te kijkenquote:
Budaddy ownt je marketingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]altijd vermakelijk. Je moet een marketing bureau beginnen Buda
Budadvertisingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zich wel leuk om naar te kijken
Mijn eerste meisje had ook journalistiek gedaan en nog wat meisjes daarna ook maar Buda is echtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet juist lachen om jouw taalvondsten, met je gekke springkikkersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste meisje had ook journalistiek gedaan en nog wat meisjes daarna ook maar Buda is echt
Allee nog efkes he.... goeie chance dat u straks terug gewoon weer kan gaan poepen met uw lief.quote:
Ik ben wat taal-losser ja maar dat weegt niet op tegen jou.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet juist lachen om jouw taalvondsten, met je gekke springkikkers
Ah nee, die arme Gergiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon Gergi op het toilet opsluiten met pompoensoep en Buda gelukkig maken jij
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil jij dan het salarishuis maken voor mijn personeel?
Klein slapje nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allee nog efkes he.... goeie chance dat u straks terug gewoon weer kan gaan poepen met uw lief.
Op dat buitentoilet met het hartje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon Gergi op het toilet opsluiten met pompoensoep en Buda gelukkig maken jij
Jij rookt ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dat varken die waterval intrappen.
Maar even.... dat gaat niet werken dan in de slaapkamer straks he.....quote:
Even een tijdje stoppen met Knorr-soepen en cola brouwen en die fabrieken ook inzetten voor vaccins.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
Novartis heeft hier productiecapaciteit aan Pfizer (dacht ik) aangeboden om de productie op te schroeven.
Keto is voorbij?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaiserbroodjes gevuld met gehakt en roomkaas. Kaas eroverheen en smullen maar![]()
[ afbeelding ]
Jezus, dacht dat je je longen had uitgehoestquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaiserbroodjes gevuld met gehakt en roomkaas. Kaas eroverheen en smullen maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dacht dat je je longen had uitgehoest
Jij bent wel van de uithollings van zaken en dat vullen met gehakt en kaasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, de broodjes zijn uitgeholdquote:
Ziek figuurquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dacht dat je je longen had uitgehoest
Zelf bedacht?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, de broodjes zijn uitgeholdHonger is wel voorbij nu
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziek figuur![]()
Ziet er best prima uit![]()
![]()
Ik wacht op de videoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelf bedacht?Eerste keer dat ik dit zie.
Ah teruggevonden, de lekkende implantaten vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Op de video zie je Fles alleen een paar keer goed hoesten, en het resultaat met kaas erover in de airfryer zetten.quote:
Nee ik zag het langskomen in een kookgroep op Facebook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelf bedacht?Eerste keer dat ik dit zie.
Zimraquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah teruggevonden, de lekkende implantaten van
Zita Geurts.
Zou etenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zimra. Maar die jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah teruggevonden, de lekkende implantaten van
Zita Geurts.
Loopzequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, even wandelen en dan met koffie verder met de docu over de Challenger.
Ik heb met mijn neus op de Atlantis gestaan. Best bijzonder ding....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat ligt aan de definitie van wat een mooie vrouw dan precies is....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk geen hele mooie vrouw[ afbeelding ]
Zoek je nog een vormgever/animatorquote:
Zoek eens advocaatboef op IG. Dat vind ik een frisse mooie vrouw.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt aan de definitie van wat een mooie vrouw dan precies is....
Nou....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk geen hele mooie vrouw[ afbeelding ]
de shuttle?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Of de Dodge?quote:
IMHO Zimra 100x frisserquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek eens advocaatboef op IG. Dat vind ik een frisse mooie vrouw.
Zahra vind het niet ok als je een vuile onderbroek naast het bed gooit, Zimra snift er nog een keer aan met een glimlach.quote:
Ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zahra vind het niet ok als je een vuile onderbroek naast het bed gooit, Zimra snift er nog een keer aan met een glimlach.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zahra vind het niet ok als je een vuile onderbroek naast het bed gooit, Zimra snift er nog een keer aan met een glimlach.
Jullie kennen de dames persoonlijk?quote:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zij kijkt zo intens ontevreden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |