quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mitroglu.
Daar moet ik nog steeds om lachen, dat ze in Eindhoven na een paar trucjes in slowmotion daadwerkelijk dachten dat hij iets zou toevoegen.
Grootsterketc.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Sangaré zou ook zo'n beest zijn. Jammer alleen dat hij een bal niet 3 meter kan overspelen.
Geen VI-kop dit keer. Teleurstellend.quote:
Prima.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De zomertijd blijft de komende jaren nog bestaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)r-en-wintertijd.html
Erg mooi.
We kunnen echt helemaal niks veranderen met z'n allen hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De zomertijd blijft de komende jaren nog bestaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)r-en-wintertijd.html
Erg mooi.
Ken een autist die er niet mee om kan gaan en gedurende een week zijn wekker tien minuten verzet. Wel vervelend voor hen, maar vind het zelf wel lekker die lange avonden in het voorjaar. Over ruim anderhalve maand is het alweer tot 20.15 uur licht!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima.
De autist in mij wil gewoon dat alles blijft zoals het is.
Nu moet ik wel zeggen dat ik het liever zo houd, dan dat we straks vanwege een paar gekkies met een permanente zomertijd zitten opgescheept.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
We kunnen echt helemaal niks veranderen met z'n allen hè.
Ken jij mensen die pro-zomertijd zijn, dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik het liever zo houd, dan dat we straks vanwege een paar gekkies met een permanente zomertijd zitten opgescheept.
De liefhebber van lange zomeravonden in mij ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima.
De autist in mij wil gewoon dat alles blijft zoals het is.
Dijkhoff wilde Duitsland volgen, die liever een permanente zomertijd willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ken jij mensen die pro-zomertijd zijn, dan?
Klaas is na 17 maart uit de polletieck hé.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dijkhoff wilde Duitsland volgen, die liever een permanente zomertijd willen.
Je vraagt een voorbeeld, je krijgt een voorbeeld. Er zullen ongetwijfeld nog wel 54 andere Dijkhoffjes rondlopen, die toevallig niet een microfoon onder hun snufferd hebben gekregen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klaas is na 17 maart uit de polletieck hé.
Ik ga hem niet missen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klaas is na 17 maart uit de polletieck hé.
Ik ook niet. En hij Den Haag ook niet en hij ons ook niet denk ik. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga hem niet missen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lastig dilemma vind ik. Alvarez deed het niet verkeerd, maar overall vind een middenveld met Alvarez, Gravenberch en Klaassen tekort schieten qua creativiteit. En dan ontbreekt Gravenberch volgens mij ook nog tegen PSV en Lille.
Van mij mogen ze van de zomer een poging wagen. Veerman heeft de handelingssnelheid en het vermogen om open te draaien. Het is ook geen iele gast. Ik denk dat het prima zou kunnen werken, zeker als Gravenberch nog volwassener en slimmer speelt.
Ik vind het vaak wel vrijblijvend. Hij lijkt niet goed in te schatten wanneer hij simpel en zakelijk moet spelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Veerman zou ik het wel mee aandurven. Het helpt ook wel dat als de tegenstander een mannetje erop zet de rest van je medespelers er iets van kan.
Ik snak naar een totaal incompetente VVD lijsttrekker waardoor ze kelderen. Daarvoor vond ik Klaas best een geschikte kandidaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet. En hij Den Haag ook niet en hij ons ook niet denk ik. Iedereen blij.
https://streamable.com/0v3clequote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ook niet. En hij Den Haag ook niet en hij ons ook niet denk ik. Iedereen blij.
Die was leuk ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/0v3cle
Wanneer gaat de eerste 4-darter gegooid worden?
Zijn er al jankende voetjebalclubsinvesteringsvehikels die de routekaart als executiepeloton bestempelen? Ik hoop het.quote:
Wie heeft nou liever zomer dan winter? Natuurlijk is de meerderheid voor zomertijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ken jij mensen die pro-zomertijd zijn, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |