Dank je.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, als je echt zekerheid wil is een biopt noodzakelijk. (Ervaring van dierenartsen helpt ook wel, maar ja, die hebben ook geen ogen met lensvergroting ingebouwd. Zou soms handig zijn).
Het is zover ik weet inderdaad niet 'acuut' dodelijk; het is meer dat als het gaat groeien en verspreidt en gaat ontsteken dat het natuurlijk steeds vervelender wordt. En dat als plekken met chirurgie verwijdert moeten/kunnen worden, het wel fijn is dat de bultjes niet al te groot zijn, dat scheelt weer huid. (En in het oor scheelt het je misschien een oorschelp, hoewel ze daar ook zonder kunnen)
Dank je. Ik stop met het geven van opties. Ze is nogal in de warquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky, mocht je vrienden Kimmy Schmidt nog niet hebben gezien, ook een aanrader. Totale nonsens, lekker kort en ik vind het grappig.
Vrouwen hebben geen zakken nodig, algemeen bekend.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Jas binnen; mweuh. Romp-gedeelte is te kort, mouwen ook wat. Hoewel 'ie qua breedte verder wel goed is. Mooie taille ook wel, behalve dan dus wat te hoog![]()
En de zakken lijken dicht gestikt te zijn![]()
Handvatten binnen voor op de kast:![]()
Nu weer even een mail naar de uni sturen, want ik sta ingeroosterd voor staldiensten. Hartstikke leuk, doe het zo, maar ik denk verzekeringstechnisch mogelijk niet handig.
zakken worden vaker dichtgestikt om lubberen te voorkomen bij passen. Dat zie je vaker in winkelverkoopquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Jas binnen; mweuh. Romp-gedeelte is te kort, mouwen ook wat. Hoewel 'ie qua breedte verder wel goed is. Mooie taille ook wel, behalve dan dus wat te hoog![]()
Nu weer even een mail naar de uni sturen, want ik sta ingeroosterd voor staldiensten. Hartstikke leuk, doe het zo, maar ik denk verzekeringstechnisch mogelijk niet handig.
Plus, je moet getest worden als je de grens over gaat sinds kort!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Ah, weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen zakken nodig, algemeen bekend.
(soms is het gewoon een los stiksel dat je los moet/kan knippen. Maar als mensen continue handen in die zakken steken gaan ze beetje open staan en dat is dan niet zo mooi in de winkel.)
Niet als je vanwege studie komt toch? Ik zou het dan combineren met mijn kamer leeghalen, dat moet ook nog gebeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Plus, je moet getest worden als je de grens over gaat sinds kort!
Trouwens, als je met de auto gaat niet, als je <48 uur blijft. Als je met de bus of trein gaat wel. Rare Belgen...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet als je vanwege studie komt toch? Ik zou het dan combineren met mijn kamer leeghalen, dat moet ook nog gebeuren![]()
(En nouja, anders maar wel een test doen, ik heb er nog geen gehad, dus dan kan ik ook eens meepraten)
Ik las vandaag ook dat iemand in België het advies had gegeven dat je op kantoor ook een mondkapje moet dragen. Ook tijdens telefoneren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Trouwens, als je met de auto gaat niet, als je <48 uur blijft. Als je met de bus of trein gaat wel. Rare Belgen...
oha die is leuk... en superkorte afleveringen dus je kijkt hem overal tussendoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky, mocht je vrienden Kimmy Schmidt nog niet hebben gezien, ook een aanrader. Totale nonsens, lekker kort en ik vind het grappig.
Ik zit regelmatig met Grieken te videobellen die mondmaskers op moeten op kantoor daarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook dat iemand in België het advies had gegeven dat je op kantoor ook een mondkapje moet dragen. Ook tijdens telefoneren.
Welke vulling?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik duim voor de poes Lucky!
Rondje stad gewandeld. Dure business altijdMaar nu wel snoeperij en gegrillde halve haan in huis
![]()
En kaaspakketje voor bijna-jarige moeders.
En pierogi! Eerste keer! Kan ik dat zo eten (na koken natuurlijk) of heeft het nog wat opleuking nodig? En zo ja, wat zijn aanraders?
Een zak met rund en nog watquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke vulling?![]()
Ik doe ze koken en dan langzaam in boter
gebakkenn uien erbij
Je kunt ze koken maar bakken is lekkerder. R wordt meestal ui, spekjes of creme fraiche met bieslook bij geserveerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een zak met rund en nog wat
Een zak met kip en nog wat
Een zak met champignons en nog wat.
Als ik de plaatjes mag geloven, mijn Pools is nog steeds niet best![]()
Uien heb ik, dat wordt top![]()
Ga het denk ik ook als vulling voor mijn groentesoep gebruiken
Of je batterijtester is kapot...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
De batterijen van mijn batterijtester zijn leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |