abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:45:05 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197777778
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:48:50 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197777834
@Lucky, mocht je vrienden Kimmy Schmidt nog niet hebben gezien, ook een aanrader. Totale nonsens, lekker kort en ik vind het grappig.
pi_197777979
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja, als je echt zekerheid wil is een biopt noodzakelijk. (Ervaring van dierenartsen helpt ook wel, maar ja, die hebben ook geen ogen met lensvergroting ingebouwd. Zou soms handig zijn).

Het is zover ik weet inderdaad niet 'acuut' dodelijk; het is meer dat als het gaat groeien en verspreidt en gaat ontsteken dat het natuurlijk steeds vervelender wordt. En dat als plekken met chirurgie verwijdert moeten/kunnen worden, het wel fijn is dat de bultjes niet al te groot zijn, dat scheelt weer huid. (En in het oor scheelt het je misschien een oorschelp, hoewel ze daar ook zonder kunnen)

:*
Dank je.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky, mocht je vrienden Kimmy Schmidt nog niet hebben gezien, ook een aanrader. Totale nonsens, lekker kort en ik vind het grappig.
Dank je. Ik stop met het geven van opties. Ze is nogal in de war ;)
Spoilers!
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:08:57 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197778149
Mijn dochter is fan van Mister Bean, simpel en surreëel, ook een aanrader
pi_197778173
Na een week zijn eindelijk mijn pakketjes binnen *O*

Ik hoop zo dat we straks met onze webshop niet te veel vertraging met PostNL krijgen. Ookal begrijpen de meeste mensen het wel in deze tijd.
pi_197778311
De miezer ging over in eckte regen *O*

Zin in pekingeend nu omdat TT.

:* voor Piep.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197778454
Jas binnen; mweuh. Romp-gedeelte is te kort, mouwen ook wat. Hoewel 'ie qua breedte verder wel goed is. Mooie taille ook wel, behalve dan dus wat te hoog }:|
En de zakken lijken dicht gestikt te zijn :?

Handvatten binnen voor op de kast: O+

Nu weer even een mail naar de uni sturen, want ik sta ingeroosterd voor staldiensten. Hartstikke leuk, doe het zo, maar ik denk verzekeringstechnisch mogelijk niet handig.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 februari 2021 @ 14:31:17 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197778465
Wellicht komend weekend maar weer eens Chinees bestellen :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:33:45 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197778492
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Jas binnen; mweuh. Romp-gedeelte is te kort, mouwen ook wat. Hoewel 'ie qua breedte verder wel goed is. Mooie taille ook wel, behalve dan dus wat te hoog }:|

Nu weer even een mail naar de uni sturen, want ik sta ingeroosterd voor staldiensten. Hartstikke leuk, doe het zo, maar ik denk verzekeringstechnisch mogelijk niet handig.
Vrouwen hebben geen zakken nodig, algemeen bekend.
(soms is het gewoon een los stiksel dat je los moet/kan knippen. Maar als mensen continue handen in die zakken steken gaan ze beetje open staan en dat is dan niet zo mooi in de winkel.)
pi_197778494
quote:

zakken worden vaker dichtgestikt om lubberen te voorkomen bij passen. Dat zie je vaker in winkelverkoop
We have far more in common than that which devides us..
pi_197778509
quote:

Plus, je moet getest worden als je de grens over gaat sinds kort!
pi_197778550
Ik hoop dat het allemaal niet het doom-scenario in je hoofd blijkt te zijn, Lucky :* Hopelijk is er een goed op te lossen huid aandoening.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197778592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen zakken nodig, algemeen bekend.
(soms is het gewoon een los stiksel dat je los moet/kan knippen. Maar als mensen continue handen in die zakken steken gaan ze beetje open staan en dat is dan niet zo mooi in de winkel.)
Ah, weer wat geleerd!

Nouja goed, de rest zit niet mooi, dus hij gaat helaas terug. Gelukkig is het eerste gesprek online, hoef ik geen nette jas aan :P
pi_197778606
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Plus, je moet getest worden als je de grens over gaat sinds kort!
Niet als je vanwege studie komt toch? Ik zou het dan combineren met mijn kamer leeghalen, dat moet ook nog gebeuren :)
(En nouja, anders maar wel een test doen, ik heb er nog geen gehad, dus dan kan ik ook eens meepraten)
pi_197778702
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet als je vanwege studie komt toch? Ik zou het dan combineren met mijn kamer leeghalen, dat moet ook nog gebeuren :)
(En nouja, anders maar wel een test doen, ik heb er nog geen gehad, dus dan kan ik ook eens meepraten)
Trouwens, als je met de auto gaat niet, als je <48 uur blijft. Als je met de bus of trein gaat wel. Rare Belgen...
pi_197778740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Trouwens, als je met de auto gaat niet, als je <48 uur blijft. Als je met de bus of trein gaat wel. Rare Belgen...
Ik las vandaag ook dat iemand in België het advies had gegeven dat je op kantoor ook een mondkapje moet dragen. Ook tijdens telefoneren. :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_197778872
Ja hoi :{ Ben al de hele dag aan het bellen en doen en ik moet verdorie werk voorbereiden voor morgen :{ Wel een nuttige test want er komen nu allemaal issues naar boven. Blij dat we in productie testen VOOR we heel veel gebruikers gaan vervelen hiermee :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197778973
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky, mocht je vrienden Kimmy Schmidt nog niet hebben gezien, ook een aanrader. Totale nonsens, lekker kort en ik vind het grappig.
oha die is leuk... en superkorte afleveringen dus je kijkt hem overal tussendoor

en gelukkig erg ver van mijn werkelijkheid :)
pi_197779834
Ik duim voor de poes Lucky!

Rondje stad gewandeld. Dure business altijd :') Maar nu wel snoeperij en gegrillde halve haan in huis :9
En kaaspakketje voor bijna-jarige moeders.

En pierogi! Eerste keer! Kan ik dat zo eten (na koken natuurlijk) of heeft het nog wat opleuking nodig? En zo ja, wat zijn aanraders?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:03:45 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197779870
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik las vandaag ook dat iemand in België het advies had gegeven dat je op kantoor ook een mondkapje moet dragen. Ook tijdens telefoneren. :o
Ik zit regelmatig met Grieken te videobellen die mondmaskers op moeten op kantoor daar

Ook alleen in een kantoorruimte

En ook tijdens videobellen

:')
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:04:58 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197779891
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik duim voor de poes Lucky!

Rondje stad gewandeld. Dure business altijd :') Maar nu wel snoeperij en gegrillde halve haan in huis :9
En kaaspakketje voor bijna-jarige moeders.

En pierogi! Eerste keer! Kan ik dat zo eten (na koken natuurlijk) of heeft het nog wat opleuking nodig? En zo ja, wat zijn aanraders?
Welke vulling? :9

Ik doe ze koken en dan langzaam in boter
gebakkenn uien erbij
pi_197779936
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Welke vulling? :9

Ik doe ze koken en dan langzaam in boter
gebakkenn uien erbij
Een zak met rund en nog wat
Een zak met kip en nog wat
Een zak met champignons en nog wat.

Als ik de plaatjes mag geloven, mijn Pools is nog steeds niet best _O-

Uien heb ik, dat wordt top ^O^

Ga het denk ik ook als vulling voor mijn groentesoep gebruiken :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197780164
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Een zak met rund en nog wat
Een zak met kip en nog wat
Een zak met champignons en nog wat.

Als ik de plaatjes mag geloven, mijn Pools is nog steeds niet best _O-

Uien heb ik, dat wordt top ^O^

Ga het denk ik ook als vulling voor mijn groentesoep gebruiken :9
Je kunt ze koken maar bakken is lekkerder. R wordt meestal ui, spekjes of creme fraiche met bieslook bij geserveerd.
Kapusta is kool, dat staat vast op een van je zakken. Gryzbowa is paddenstoel.
Spoilers!
pi_197780185
De batterijen van mijn batterijtester zijn leeg :')
Spoilers!
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 16:30:09 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197780274
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
De batterijen van mijn batterijtester zijn leeg :')
Of je batterijtester is kapot...
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')