van Gaal of Mourinho zijn toch ook nooit een topspeler geweest?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens alleen met spelers maar juist alles er omheen. Je hoorde het Dick maar ook een Haps eerder zeggen. AZ is leuk maar op geen enkele manier te vergelijken qua media-aandacht en alles erom heen met Feyenoord.
Helemaal met de stadiondiscussie waarvan de knoop doorgehakt gaat worden, eventuele investeerders. Ik geef het een groentje als Slot te doen als dat straks allemaal negatief uitpakt, het publiek en alle stromingen eromheen zich ermee gaan bemoeien.
Slot is als speler natuurlijk ook nooit verder gekomen dan een PEC of all places.
Ik weet nog dat De Boer bij Ajax instapte toen die club in brand stond, dat kan je uiteindelijk een kuttrainer vinden maar daar kon hij toen wel extreem goed mee omgaan.
Het gaat wel om de rode draad van het Arnesen beleid, de trainer die gaat komen moet daar wel in passenquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
We moeten, vind ik, ook niet te overdreven doen over een trainer hoor. Slot doet het op zijn manier, maar als dat onverhoopt nou niet lukt is er ook geen man overboord. Dan komt er een andere trainer die het weer op zijn manier doet.
Ik geloof niet dat, mocht Slot het wél goed gaan doen, er na 3 jaar iets staat, Slot vervolgens weg gaat, en die trainer dan doorgaat op Slot zijn werkwijze. Nee, die denkt er ook weer anders over.
Ja, dat is wel een goed punt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat wel om de rode draad van het Arnesen beleid, de trainer die gaat komen moet daar wel in passen
De spelers hadden Said Bakkati graag teruggezien, maar Arnesen besluit de nieuwe assistent uit eigen gelederen te halen. Koen Stam, die momenteel de huurspelers van Feyenoord begeleidt bij FC Dordrecht, geldt als een kandidaat. Advocaat vindt het allemaal prima.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Dick daar nog iets over te zeggen heeft.
Die Stam komt van AZ toch? Zou dat richting volgend seizoen zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De spelers hadden Said Bakkati graag teruggezien, maar Arnesen besluit de nieuwe assistent uit eigen gelederen te halen. Koen Stam, die momenteel de huurspelers van Feyenoord begeleidt bij FC Dordrecht, geldt als een kandidaat. Advocaat vindt het allemaal prima.
Dat wordt dan de opvolger van Slot.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die Stam komt van AZ toch? Zou dat richting volgend seizoen zijn?
Weer een Stam als trainer dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan de opvolger van Slot.
We gaan AZ echt in alles kopieren natuurlijk.
Ik verwacht volgend jaar veel van de aftrapjes.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Slot is als speler natuurlijk ook nooit verder gekomen dan een PEC of all places.
Koen was al binnenboord.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Koen Stam van AZ, ze gaan wel all the way he...
Eens. Feyenoord en AZ presteren gelijk dit seizoen, AZ wordt bijna alweer bewierookt terwijl bij ons net ternauwernood de uitbraak van pleuris is voorkomen. Ik ben ook wel benieuwd hoe Slot hier mee om gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens alleen met spelers maar juist alles er omheen. Je hoorde het Dick maar ook een Haps eerder zeggen. AZ is leuk maar op geen enkele manier te vergelijken qua media-aandacht en alles erom heen met Feyenoord.
Helemaal met de stadiondiscussie waarvan de knoop doorgehakt gaat worden, eventuele investeerders. Ik geef het een groentje als Slot te doen als dat straks allemaal negatief uitpakt, het publiek en alle stromingen eromheen zich ermee gaan bemoeien.
Ik weet nog dat De Boer bij Ajax instapte toen die club in brand stond, dat kan je uiteindelijk een kuttrainer vinden maar daar kon hij toen wel extreem goed mee omgaan.
Bryan is helemaal los. Eerste spits, minstens 15 doelpunten.quote:
Zou best eens afgelast kunnen worden inderdaad, maar denk dat ze daar erg voorzichtig mee zijn omdat er weinig ruimte is in de planning ivm coronaschema wat we al hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bryan is helemaal los. Eerste spits, minstens 15 doelpunten.
Zou het zondag nog doorgaan? Het gaat volgens mij sneeuwen.
Nogmaals, wat een vreemde stap. We hebben nu alleen AEB en een nog niet fitte Kökcü als reservemiddenvelders. En ergens nog veel later komt Texeira er pas weer bijquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Wehrmann naar Luzern, met koopoptie kennelijk.
Dit is echt zo zonde en ook helemaal niet slim gezien het aantal middenvelders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Wehrmann naar Luzern, met koopoptie kennelijk.
Vreemd ja hij viel zondag ook niet slecht in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat een vreemde stap. We hebben nu alleen AEB en een nog niet fitte Kökcü als reservemiddenvelders. En ergens nog veel later komt Texeira er pas weer bij
Optie tot verlenging wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemd ja hij viel zondag ook niet slecht in.
Wel aflopend contract dus kennelijk ziet men dat intern toch net wat anders.
Op hun eigen website:quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel genot.
Zie niks van die optie tot koop in de berichtgeving overigens.
quote:Der Leihvertrag von Jordy Wehrmann läuft bis zum 30. Juni 2021 mit einer Option für eine definitive Übernahme.
Ok vreemd, zeker met de lezing van Arnesen over de verhuur op onze eigen website plus dat het daar niet staat.quote:
Hmm ja gek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok vreemd, zeker met de lezing van Arnesen over de verhuur op onze eigen website plus dat het daar niet staat.
https://www.feyenoord.nl/(...)n-fc-luzern---030221
Misschien bedoelen ze dat ze hem definitief over kunnen nemen als wij die optie tot contractverlenging niet zouden lichten. Want tot dan loopt die huurperiode ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:42 schreef fetX het volgende:
Ik vind het ook vreemd (tenzij optie tot koop van 5 miljoen oid), want hij mocht alleen naar de Graafschap als hij speeltijd zou krijgen. Dat doe je niet als je niet nog de intentie hebt om wellicht te verlengen.
Laten we het hopen. Vind het sowieso al een vreemde move, maar dit zou het helemaal raar maken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze dat ze hem definitief over kunnen nemen als wij die optie tot contractverlenging niet zouden lichten. Want tot dan loopt die huurperiode ook.
Krabby heeft al een artikel klaar staan: (en als je zijn eigen quotes hierin leest wil hij ook niet weg na dit seizoen)quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok vreemd, zeker met de lezing van Arnesen over de verhuur op onze eigen website plus dat het daar niet staat.
https://www.feyenoord.nl/(...)n-fc-luzern---030221
Ik begrijp niet waarom een vertrek van Wehrmann wordt betreurd. Als hij echt de kwaliteiten had voor Feyenoord 1 dan zou hij op zijn leeftijd wel meer minuten hebben gemaakt. Had hem graag zien slagen, zoals iedere speler uit de jeugd. Maar ik zie niet wat we aan hem gaan missen eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Vind het sowieso al een vreemde move, maar dit zou het helemaal raar maken.
Omdat we maar 5 middenvelders hebben waarvan er 3 fit zijn & in zijn invalbeurten liet hij prima dingen zien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom een vertrek van Wehrmann wordt betreurd. Als hij echt de kwaliteiten had voor Feyenoord 1 dan zou hij op zijn leeftijd wel meer minuten hebben gemaakt. Had hem graag zien slagen, zoals iedere speler uit de jeugd. Maar ik zie niet wat we aan hem gaan missen eigenlijk.
Hmm misschien heb ik niet alles gezien maar hij speelde vooral op safe..ik zag weinig opvallends. Hij viel niet op in negatieve zin maar een diepe indruk heeft het niet achtergelaten. Zo'n Geertruida vind ik veelbelovender.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat we maar 5 middenvelders hebben waarvan er 3 fit zijn & in zijn invalbeurten liet hij prima dingen zien.
Nou het gaat vooral om het feit dat we nu maar met 3 fitte middenvelders zitten. Hoe goed hij wordt weet niemand en het is geen voetballer met het talent van Iniesta inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm misschien heb ik niet alles gezien maar hij speelde vooral op safe..ik zag weinig opvallends. Hij viel niet op in negatieve zin maar een diepe indruk heeft het niet achtergelaten. Zo'n Geertruida vind ik veelbelovender.
Ja gewoon poging wagen, waarom niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey transfervrij na dit seizoen. Als ik Feyenoord was zou ik heel snel schakelen en actie ondernemen. Belofte maken dat hij alles speelt + een echt goed salaris. Deze jongen gaat je absoluut naar een hoger niveau tillen en goud geld opleveren uiteindelijk.
Zou goed bij ons passen denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey transfervrij na dit seizoen. Als ik Feyenoord was zou ik heel snel schakelen en actie ondernemen. Belofte maken dat hij alles speelt + een echt goed salaris. Deze jongen gaat je absoluut naar een hoger niveau tillen en goud geld opleveren uiteindelijk.
Zeker niet inderdaad. Wel fijn dat er nog maar 1 midweekse wedstrijd is. Voor sommige posities kunnen we echt geen blessures gebruiken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
1 thuiswedstrijd maar. RIGGED @:PSVCL
'Gelukkig' nog geen publiek, dan zijn die potjes tegen Groningen, Twente en Heerenveen voor mijn gevoel altijd een stukje lastiger. AZ uit kan alle kanten op volgens mij. Al met al geen makkelijk programma.
Yep, en ook wel lekker voor die net niet 100% fitte spelers zoals Fer. Kokcu ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker niet inderdaad. Wel fijn dat er nog maar 1 midweekse wedstrijd is. Voor sommige posities kunnen we echt geen blessures gebruiken.
Dacht ik ook aan. Maar ik denk dat die helemaal niet voor Feyenoord wil spelen joh. Daarnaast kan ie elders veel meer verdienen dan wat Feyenoord kan bieden in het uiterste geval.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in football manager was dit misschien geluktquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:04 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan. Maar ik denk dat die helemaal niet voor Feyenoord wil spelen joh. Daarnaast kan ie elders veel meer verdienen dan wat Feyenoord kan bieden in het uiterste geval.
Helaas, vind het een prima spelerJa, daar heb je wel gelijk in. Daarom zou Feyenoord hem de belofte moeten doen dat hij altijd speelt + best betaalde speler uit de selectie. Dan kom je toch een eind, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |